Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljaisella miehellä ei ole mitään annettavaa naiselle =(

Vierailija
02.04.2016 |

Ei auta vaikka olisi kuinka fiksu, hauska, luotettava, mielenkiintoinen jne jos on hiljainen mies. Se on sellainen leima, että nainen ei vaan kiinnostu! =(

Pitää vain totutella hiljaisena miehenä siihen, että tulee olemaan yksin koko elämän!=(

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

mussukka kirjoitti:

Mulla on kaveripiirissä kaksi pariskuntaa, joissa on älyttömän hiljaiset miehet. Miehet ovat kilttejä, kivoja ja lapsista huolehtivia ja hemmetin temperamenttiset, touhukkaat ja temmeltävät vaimot.

Eka tarina on se, että työskentelivät jonkin aikaa  samassa duunissa. Siellä jo duunikaverit sanoivat, että niin on rakastunut suhun tuo hiljainen mies, mutta kun mimmi oli naimisissa omalla tahollaan - ei lapsia.

Muutama vuosi myöhemmin olivat toisissa töissä ja tää mimmi eronnut väkivaltaisesta miehestään. Nainen kutsuttiin, että entisten työkavereiden bileisiin ja eikun sinne! Täysin tuo kiva hiljainen mies mielessä. Voi kunpa hän olisi siellä. Osti vielä tikkarin mukaansa, että on lahja ja puheenavaus. Nyt ovat kiva nelihenkinen perhe. 

Toinen tarina on, kun kaveri lähti opiskelemaan artesaaniksi pitkälle sisämaahan. Siellä sitten elätti itsensä tarjoilijana. Monta viikkoa eräs hiljainen palomies kävi istumassa siinä samassa pystytuolissa. Luki tarkkaan kaikki lehdet läpi, juoden yhtä kahvikuppiaan. Siinä saattoi lepposasti viettää vaikka koko työvuoron ja sen verran sai kysyttyä, että tarviiko neiti kotiin kyydin. Neiti luotti mieheen ja aina oli vaisu, hiljainen kyyti tarjolla.

Kuukauden kaksi näin toimittiin, lähes hiljaisuudessa. Tää mies oikeasti on hiljainen. Sitten mimmi meinas, että mikäs tää juttu oikein on? Mitäs meinaat? Haluatko jotain enemmän? - Joo, oli miehen vastaus. Nyt ovat kaksi vuotta olleet naimisissa. Ei vielä lapsia, mutta minä päivänä hyvänsä saa tulla.

Myönnän olevani jokseekin äänekäs ja menevä itsekin ja tunnustan, että nuo ystävien miehet toisinaan tuottaa mulle hetkellisiä ongelmia. Mä ja he ovat ainoat jotka meidän porukasta eivät tupakoi, joten usein jäädään porukalla istumaan ja se on äärettömän kiusallista, ei aina.

Tapauksen yksi herran kanssa voi keskustella, mutta kärsivällisyyttäni koetellaan siinä keskustelun hitaudessa. Tapauksen kaksi, joo hyvä päivää, kiva nähdä pitkästä aikaa ja hali. - ei puhettakaan että puhuttais.

Tämän katson lähinnä omaksi miinukseksi. Mun pitää opetella rauhallisuutta. 

Kyllähän hiljaisia ja ujoja tulee duunissa vastaan, mutten mä heidän kanssaan elä ja toimi ystävätasolla. Pärjään. Mutta noi kaksi herraa toisinaan mua harmittaa, kun en saa mitään järkevää keskustelua aikaiseksi oman lyhytjänteisyyden vuoksi... Parhaita ovat mökkireissut, silloin voi vaan järveä töllätä ja nauttia luonnosta ja "hiljaisuudesta" (vaikka tupakkiringin älämölö kantautuu kulman takaa)

Mä tutustuin joskus naiseen, joka kertoi olleensa aikaisemmin väkivaltaisessa suhteessa. Mies oli kuulemma ollut kiltti ja kunnollinen, ns. hyvä mies ja nainen oli kuulemma päättänyt, että ei enää ikinä tutustu kiltteihin, hyviin miehiin ja antoi minulle siksi pakit.

Kun aloin kuulustelemaan naista tästä hänen väkivaltaisesta suhteestaan, selvisi aika pian, että mies käytti ammatikseen heroiinia ja kuului rikollisjärjestöön.

Nyt nainen tutustui jatkossa vain rikollisiin, jotka eivät anna alussa kilttiä kuvaa itsestään. He, kun olivat hänen mukaansa aitoja ja luotettavia, joiden kanssa ei tarvii pelätä, että kuoren alta tulis esiin jotain pelottavaa.

Olen huomannut, että käytännössä naisten käsitykset siitä, mitä tarkoittaa kiltti ja kunollinen ja näin päin pois, poikkeavat runsaasti siitä, mitä itse pidän kilttinä ja kunnollisena.

Heroiinia käyttävä ammattirikollinen ei olis missään tapauksessa kiltti ja kunnollinen.

Sulla on kyllä todella kummallinen kaveripiiri, ei voi muuta sanoa. Muistelen jonkin aiemman vastaavan ruikutusketjun saldona olleen mm. sinulle panoistaan ja miesmieltymyksistään avautumaan tulevia naisia, juoppoja narsistirokkareita sekä väkivaltaisia jännämiehiä jotka bileissä ihan ekana tunkevat kätensä naisten haaroihin. Ja kaikki nämä käyvät kertomassa sinulle, ketä aikovat seuraavaksi panna ja miten. To-del-la omituista, sanoisinko.

Kerronko mitä oikeesti ajattelen: Nuo ihmiset ja keskustelut ovat pelkästään sinun päässäsi (ja nyt täällä palstalla, kun tänne fantasioitasi suollat).

Moi kulta, se olet varmaankin sinä... vanha väittelykaverini täältä palstalta.

Mies, joka tunki kätensä naisten haaroihin ja kertoi mulle panoistaan, on henkilö, jonka olen tuntenut nelivuotiaasta asti ja hän oli pitkään mun paras, tai parhaita kavereita lapsuudessa... mielestäni ei ole outoa, että tällainen pitkäaikainen tuttavuus kertoo minulle panoistaan.

Kyseessä on muuten erittäin tunnettu panomies, jonka touhuista ja maineesta tietävät tuhannet ihmiset. Ei todellakaan ole mun päänsisäinen henkilö kyseessä.

Ja aika moni tuntemani nainen on avautunut mulle miesmieltymyksistään... Tulen ihan hyvin juttuun naisten kanssa ja monesti jutut menevät aika intiimeihin asioihin. Valitettavasti en ole kuitenkaan sen tyylinen mies, että naiset innostuisivat...

Valaisisivatko nämä lainaukset kenties ongelmaasi: "Kun aloin kuulustelemaan naista --" ja "--monesti jutut menevät aika intiimeihin asioihin." Kyllä mä ainakin juoksisin ja lujaa, jos joku randomtuttavuus alkaisi kuulustella mua mun intiimiasioista.

Vierailija
82/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Naiset haluavat sosiaalisesti dominoivia ja päällekäyviä narsistisia alfamiehiä.

Ongelman ydin tuli tässä.

KAIKKI NAISET eivät todellakaan halua sosiaalisesti dominoivia ja päällekäyvän narsistisia alfamiehiä.

KUKAAN NAINEN ei halua mustavalkoisesti ajattelevaa, rankkoja yleistyksiä tekevää, itsesäälissä rypevää l*ssukkafraasiautomaattia.

Olet oikeassa, ongelman ydin tuli siinä. Kun mies ei saa naista, niin astuvat esiin fasistifemakot, jotka ovat kaasuttamassa naistasaamattomat miehet elävältä.

Mitä itse halusin viesteissäni sano, oli se, että kun ympärilleen katsoo, niin ne miehet, jotka ovat todella haluttuja, joiden ympärillä parveilee naisia, ovat tällaisia sosiaalisesti päällekäyviä tapauksia. Heidän elämä on todella helppoa tältä osin.

Minä olen ihan sosiaalinen ja puhelias, mutta ujo ja introvertti ihminen. Saan tehdä tuhat kertaa enemmän hommia jo saadakseni puheyhteyden naiseen, kuin tällainen sosiaalisesti päällekäyvä narsisti.

Nämä ovat faktoja tosielämästä, eivät mitään itsesäälissä rypemistä, mutta jostain syystä jotkut naiset eivät halua näitä asioita sanottavan keskustelupalstalla... heti, kun sanotaan, alkaa syvä paheksunta ja syyttely lassukkafraasiautomaatiksi.

Miksi käytät aikasi kadehtimalla todella haluttuja miehiä, joiden ympärillä parveilee naisia? Sellainenko sinun kuuluisi olla?

Kuule, katselepa ympärillesi ilman noita katkeruus- ja kateuslasejasi niin huomaat, että valtaosa miehistä on ihan tavallisia talliaisia, joiden ympärillä EI parveile naisia. Silti he löytävät itselleen kumppanin. Olisiko syynä se, heille riittää se niinikään tavallinen nainen - yksi kerrallaan vieläpä - eivätkä he tavoittelekaan niitä suosittujen miesten ympärillä parveilevia fitnesspimuja? Varsinkaan monikossa?

Njoo... voi olla, että hieman kadehdinkin näitä miehiä, mutta ongelmani on juuri siinä, että mä olen yrittänyt olla sellainen, kuin olen... en mikään panomies, enkä sosiaalisesti dominoiva ihminen. Ongelma vain on siinä, että naiset ei pidä mua yhtään minään, vaan he kuolaavat näiden sosiaalisesti dominoivien miesten perään.

Se on täällä palstalla monien naisten vaikeaa käsittää, että tällainen ilmiö on laaja ja todella tällaiselle minun tyyliselle miehelle jää vain luu käteen.

Mä olen ihan pitänyt omasta persoonastani ja siitä, mitä olen... naiset eivät ole pitäneet.

Miksi muuten kuvittelet, että vain fitnesspimut pyörisivät näiden narsistien ympärillä? Tai miksi kuvittelet, että yrittäisin iskeä näitä fitnesspimuja? Fittnesspimut pyörivät pankinjohtajien syleissä... tavallisemmat panomiehet pyörittävät tavallisempia naisia.

No mutta hyvänen aika. Miten et ole vieläkään nähnyt / ymmärtänyt / sisäistänyt, että valtaosa miehistä ei ole noita narsisteja todellakaan, mutta silti valtaosa miehistä pariutuu. Eli kyllä tavallisille miehille riittää niitä tavallisia naisia, ei ne kaikki hinkua mitään narsistialfoja.

Jos sinulle ei tunnu paria löytyvän, niin varmaan olet sitten sillä tavalla erikoinen, että ihan tavallinen nainen ei sinusta kiinnostu syystä tai toisesta. Mutta et kyllä voi syyttää tästä kaikkia naisia, vaan sinun pitää katsoa peiliin. Ei se tarkoita sitä että sinussa olisi jotain vikaa - uniikki lumihiutale ja niin pois päin - sinulle sopivia naisia vain on vähemmän kuin on noille taviksille sopivia.

Katkeruudella karkoitat vain ihan kaikki naiset pois, myös ne (harvat?), jotka kenties olisivat samalla tavalla erikoisia kuin sinä olet.

Tsekkaampa omaa facebookiani...

1. Naisten silmissä suosituimmat miehet(YTM): reippaasti päihteitä käyttävät miehet, joilla on yli 400 facebook-kaveria. Jotkut näistä ovat psykopaatteja, narsisteja ja jotkut ovat musiikkimaailman henkilöitä, joilla on laaja tuttavapiiri. Jotkut ovat pankinjohtajia, tai menestyneitä liikemihiä.

2. Naista saavat, mutta eivät erityisen suositut miehet(KTM): narsistiset, tai sosiopaattiset viinaan menevät miehet. Facebookin kaverilistalla yli 200 kaveria, laaja tuttavapiiri. Naiset eivät pyöri ympärillä, mutta saavat naisia, jos viitsivät yrittää. Pettävät suhteessa, jos joskus siihen pystyvät.

3. Naista saamattomat miehet(ATM): tavalliset, ei narsistiset ja ujot miehet, joilla ei ole päihdeongelmaa. Kaverilistalla alle 300 kaveria. Ihan mukavia ja ystävällisiä miehiä... sellaisia, joiden seurassa itse viihdyn. Naiset eivät katso näihin päinkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaaa naisella muka on?

Pimppi, jonka arvoa pönkittää miehille epäedullinen sukupuolijakauma.

Vierailija
84/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Naiset haluavat sosiaalisesti dominoivia ja päällekäyviä narsistisia alfamiehiä.

KAIKKI NAISET eivät todellakaan halua sosiaalisesti dominoivia ja päällekäyvän narsistisia alfamiehiä.

KUKAAN NAINEN ei halua mustavalkoisesti ajattelevaa, rankkoja yleistyksiä tekevää, itsesäälissä rypevää l*ssukkafraasiautomaattia.

Olet oikeassa, ongelman ydin tuli siinä. Kun mies ei saa naista, niin astuvat esiin fasistifemakot, jotka ovat kaasuttamassa naistasaamattomat miehet elävältä.

Mitä itse halusin viesteissäni sano, oli se, että kun ympärilleen katsoo, niin ne miehet, jotka ovat todella haluttuja, joiden ympärillä parveilee naisia, ovat tällaisia sosiaalisesti päällekäyviä tapauksia. Heidän elämä on todella helppoa tältä osin.

Minä olen ihan sosiaalinen ja puhelias, mutta ujo ja introvertti ihminen. Saan tehdä tuhat kertaa enemmän hommia jo saadakseni puheyhteyden naiseen, kuin tällainen sosiaalisesti päällekäyvä narsisti.

Nämä ovat faktoja tosielämästä, eivät mitään itsesäälissä rypemistä, mutta jostain syystä jotkut naiset eivät halua näitä asioita sanottavan keskustelupalstalla... heti, kun sanotaan, alkaa syvä paheksunta ja syyttely lassukkafraasiautomaatiksi.

Miksi käytät aikasi kadehtimalla todella haluttuja miehiä, joiden ympärillä parveilee naisia? Sellainenko sinun kuuluisi olla?

Kuule, katselepa ympärillesi ilman noita katkeruus- ja kateuslasejasi niin huomaat, että valtaosa miehistä on ihan tavallisia talliaisia, joiden ympärillä EI parveile naisia. Silti he löytävät itselleen kumppanin. Olisiko syynä se, heille riittää se niinikään tavallinen nainen - yksi kerrallaan vieläpä - eivätkä he tavoittelekaan niitä suosittujen miesten ympärillä parveilevia fitnesspimuja? Varsinkaan monikossa?

Njoo... voi olla, että hieman kadehdinkin näitä miehiä, mutta ongelmani on juuri siinä, että mä olen yrittänyt olla sellainen, kuin olen... en mikään panomies, enkä sosiaalisesti dominoiva ihminen. Ongelma vain on siinä, että naiset ei pidä mua yhtään minään, vaan he kuolaavat näiden sosiaalisesti dominoivien miesten perään.

Se on täällä palstalla monien naisten vaikeaa käsittää, että tällainen ilmiö on laaja ja todella tällaiselle minun tyyliselle miehelle jää vain luu käteen.

Mä olen ihan pitänyt omasta persoonastani ja siitä, mitä olen... naiset eivät ole pitäneet.

Miksi muuten kuvittelet, että vain fitnesspimut pyörisivät näiden narsistien ympärillä? Tai miksi kuvittelet, että yrittäisin iskeä näitä fitnesspimuja? Fittnesspimut pyörivät pankinjohtajien syleissä... tavallisemmat panomiehet pyörittävät tavallisempia naisia.

No mutta hyvänen aika. Miten et ole vieläkään nähnyt / ymmärtänyt / sisäistänyt, että valtaosa miehistä ei ole noita narsisteja todellakaan, mutta silti valtaosa miehistä pariutuu. Eli kyllä tavallisille miehille riittää niitä tavallisia naisia, ei ne kaikki hinkua mitään narsistialfoja.

Jos sinulle ei tunnu paria löytyvän, niin varmaan olet sitten sillä tavalla erikoinen, että ihan tavallinen nainen ei sinusta kiinnostu syystä tai toisesta. Mutta et kyllä voi syyttää tästä kaikkia naisia, vaan sinun pitää katsoa peiliin. Ei se tarkoita sitä että sinussa olisi jotain vikaa - uniikki lumihiutale ja niin pois päin - sinulle sopivia naisia vain on vähemmän kuin on noille taviksille sopivia.

Katkeruudella karkoitat vain ihan kaikki naiset pois, myös ne (harvat?), jotka kenties olisivat samalla tavalla erikoisia kuin sinä olet.

1. Naisten silmissä suosituimmat miehet(YTM): reippaasti päihteitä käyttävät miehet, joilla on yli 400 facebook-kaveria. Jotkut näistä ovat psykopaatteja, narsisteja ja jotkut ovat musiikkimaailman henkilöitä, joilla on laaja tuttavapiiri. Jotkut ovat pankinjohtajia, tai menestyneitä liikemihiä.

2. Naista saavat, mutta eivät erityisen suositut miehet(KTM): narsistiset, tai sosiopaattiset viinaan menevät miehet. Facebookin kaverilistalla yli 200 kaveria, laaja tuttavapiiri. Naiset eivät pyöri ympärillä, mutta saavat naisia, jos viitsivät yrittää. Pettävät suhteessa, jos joskus siihen pystyvät.

3. Naista saamattomat miehet(ATM): tavalliset, ei narsistiset ja ujot miehet, joilla ei ole päihdeongelmaa. Kaverilistalla alle 300 kaveria. Ihan mukavia ja ystävällisiä miehiä... sellaisia, joiden seurassa itse viihdyn. Naiset eivät katso näihin päinkään...

FB:n kaverilistat todisteena siitä, että joku on juoppo, psykopaatti, narsisti - haet julkkiksia ja ihmettelet heidän kaverilistojaan?

Kellään tavallisella kivalla miehellä ei puolestaan ole naista...

Joo, minä luovutan.

Vierailija
85/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

mussukka kirjoitti:

Mulla on kaveripiirissä kaksi pariskuntaa, joissa on älyttömän hiljaiset miehet. Miehet ovat kilttejä, kivoja ja lapsista huolehtivia ja hemmetin temperamenttiset, touhukkaat ja temmeltävät vaimot.

Eka tarina on se, että työskentelivät jonkin aikaa  samassa duunissa. Siellä jo duunikaverit sanoivat, että niin on rakastunut suhun tuo hiljainen mies, mutta kun mimmi oli naimisissa omalla tahollaan - ei lapsia.

Muutama vuosi myöhemmin olivat toisissa töissä ja tää mimmi eronnut väkivaltaisesta miehestään. Nainen kutsuttiin, että entisten työkavereiden bileisiin ja eikun sinne! Täysin tuo kiva hiljainen mies mielessä. Voi kunpa hän olisi siellä. Osti vielä tikkarin mukaansa, että on lahja ja puheenavaus. Nyt ovat kiva nelihenkinen perhe. 

Toinen tarina on, kun kaveri lähti opiskelemaan artesaaniksi pitkälle sisämaahan. Siellä sitten elätti itsensä tarjoilijana. Monta viikkoa eräs hiljainen palomies kävi istumassa siinä samassa pystytuolissa. Luki tarkkaan kaikki lehdet läpi, juoden yhtä kahvikuppiaan. Siinä saattoi lepposasti viettää vaikka koko työvuoron ja sen verran sai kysyttyä, että tarviiko neiti kotiin kyydin. Neiti luotti mieheen ja aina oli vaisu, hiljainen kyyti tarjolla.

Kuukauden kaksi näin toimittiin, lähes hiljaisuudessa. Tää mies oikeasti on hiljainen. Sitten mimmi meinas, että mikäs tää juttu oikein on? Mitäs meinaat? Haluatko jotain enemmän? - Joo, oli miehen vastaus. Nyt ovat kaksi vuotta olleet naimisissa. Ei vielä lapsia, mutta minä päivänä hyvänsä saa tulla.

Myönnän olevani jokseekin äänekäs ja menevä itsekin ja tunnustan, että nuo ystävien miehet toisinaan tuottaa mulle hetkellisiä ongelmia. Mä ja he ovat ainoat jotka meidän porukasta eivät tupakoi, joten usein jäädään porukalla istumaan ja se on äärettömän kiusallista, ei aina.

Tapauksen yksi herran kanssa voi keskustella, mutta kärsivällisyyttäni koetellaan siinä keskustelun hitaudessa. Tapauksen kaksi, joo hyvä päivää, kiva nähdä pitkästä aikaa ja hali. - ei puhettakaan että puhuttais.

Kyllähän hiljaisia ja ujoja tulee duunissa vastaan, mutten mä heidän kanssaan elä ja toimi ystävätasolla. Pärjään. Mutta noi kaksi herraa toisinaan mua harmittaa, kun en saa mitään järkevää keskustelua aikaiseksi oman lyhytjänteisyyden vuoksi... Parhaita ovat mökkireissut, silloin voi vaan järveä töllätä ja nauttia luonnosta ja "hiljaisuudesta" (vaikka tupakkiringin älämölö kantautuu kulman takaa)

Mä tutustuin joskus naiseen, joka kertoi olleensa aikaisemmin väkivaltaisessa suhteessa. Mies oli kuulemma ollut kiltti ja kunnollinen, ns. hyvä mies ja nainen oli kuulemma päättänyt, että ei enää ikinä tutustu kiltteihin, hyviin miehiin ja antoi minulle siksi pakit.

Kun aloin kuulustelemaan naista tästä hänen väkivaltaisesta suhteestaan, selvisi aika pian, että mies käytti ammatikseen heroiinia ja kuului rikollisjärjestöön.

Nyt nainen tutustui jatkossa vain rikollisiin, jotka eivät anna alussa kilttiä kuvaa itsestään. He, kun olivat hänen mukaansa aitoja ja luotettavia, joiden kanssa ei tarvii pelätä, että kuoren alta tulis esiin jotain pelottavaa.

Olen huomannut, että käytännössä naisten käsitykset siitä, mitä tarkoittaa kiltti ja kunollinen ja näin päin pois, poikkeavat runsaasti siitä, mitä itse pidän kilttinä ja kunnollisena.

Heroiinia käyttävä ammattirikollinen ei olis missään tapauksessa kiltti ja kunnollinen.

Sulla on kyllä todella kummallinen kaveripiiri, ei voi muuta sanoa. Muistelen jonkin aiemman vastaavan ruikutusketjun saldona olleen mm. sinulle panoistaan ja miesmieltymyksistään avautumaan tulevia naisia, juoppoja narsistirokkareita sekä väkivaltaisia jännämiehiä jotka bileissä ihan ekana tunkevat kätensä naisten haaroihin. Ja kaikki nämä käyvät kertomassa sinulle, ketä aikovat seuraavaksi panna ja miten. To-del-la omituista, sanoisinko.

Kerronko mitä oikeesti ajattelen: Nuo ihmiset ja keskustelut ovat pelkästään sinun päässäsi (ja nyt täällä palstalla, kun tänne fantasioitasi suollat).

Moi kulta, se olet varmaankin sinä... vanha väittelykaverini täältä palstalta.

Mies, joka tunki kätensä naisten haaroihin ja kertoi mulle panoistaan, on henkilö, jonka olen tuntenut nelivuotiaasta asti ja hän oli pitkään mun paras, tai parhaita kavereita lapsuudessa... mielestäni ei ole outoa, että tällainen pitkäaikainen tuttavuus kertoo minulle panoistaan.

Kyseessä on muuten erittäin tunnettu panomies, jonka touhuista ja maineesta tietävät tuhannet ihmiset. Ei todellakaan ole mun päänsisäinen henkilö kyseessä.

Ja aika moni tuntemani nainen on avautunut mulle miesmieltymyksistään... Tulen ihan hyvin juttuun naisten kanssa ja monesti jutut menevät aika intiimeihin asioihin. Valitettavasti en ole kuitenkaan sen tyylinen mies, että naiset innostuisivat...

Siiiisss... Et ole vuosiin päässyt edes puheisiin naisten kanssa, mutta naiset tulevat silti avautumaan sinulle intiimiasioistaan. Miten tämä pitää ymmärtää? Ovatko nämä intiimipaljastajat nettituttavuuksia vai mitä?

Ihan hirveän vaikea on kyllä kuvitella, että nainen jollekin satunnaiselle tuttavalle menisi kertomaan intiimiasioistaan ja miesmieltymyksistään, etenkkään tyyliin "se on tosi kiltti ja ihana ja ujo mies, mitä nyt väkivaltainen narkkari ja rikollisjärjestön jäsen". Jos tuommoista selittää, on kyllä jokin mielenterveystapaus kyseessä?

Edelleenkin, en lakkaa ihmettelemästä, millaisissa piireissä oikein liikut. Käypä välillä ihan normaali-ihmisten riennoissa, niin saat vähän perspektiiviä siihen todellisuuteen, jossa me matti ja maija meikäläiset elämme. :)

Väkivaltaisen nistin kanssa olleen naisen tunsin vuosia sitten... Itselläni on tilanne, että en ollut välillä käytännössä neljään vuoteen naisten kanssa missään läheisissä tekemisissä. Nyt viimeisen puolen vuoden aikana on ollut pari uutta naistuttavaa, mutta he eivät ole kyllä kuvaani naisista parantaneet.

Mä kävin aikoinaan "normaali-ihmisten" riennoissa ja niissä riennoissa nämä panomiehet dominoivat parisuhdemarkkinoita. Niissä riennoissa naiset eivät minuun päin katsoneet, saati minulle mitään puhuneet...

Teetko railakkaat yleistyksesi lapsuudenkaverisi (väkivaltainen narsistirokkarialfa) ja hänen entisen naisystävänsä juttujuen perusteella? Näistäkö vedät johtopäätökset, että ihan kaikki naiset sitä ja tätä? Voi hyvänen aika sentään.

Lapsuudenkaverini ei ole rokkari, vaan ihan normi yliopistossa-opiskeleva psykopaattimies, joka on ollut päihtyneenä jostain 15-vuotiaasta asti.

Teen yleistyksiä siltä pohjalta, että mies oli saanut pesää parilta sadalta naiselta jo reilu 20-vuotiaana ja siltä pohjalta, että herra vei useampaa naista treffeille yhdellä kertaa, kun kiinnostus oli niin suurta, että tuli päällekkäisbookkauksia.

Lisäksi teen yleistyksiäni kymmenen muun vastaavan tapauksen pohjalta.

Vierailija
86/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mussukka kirjoitti:

Eli eka kirmattiin jännämiesten kanssa ja sitten kun alkoi pelottaa että rupsahtaa ja jää yksin, niin tullaan häntä koipien välissä sen kiltin elättäjämiehen luokse. Mites jos se hiljainen mies ois ollut työtön? Tuskimpa ois enää kiinnostanut, mutta se väkivaltainen mulkku kyllä kiinnostais silti vaikka ois työtönkin.

Hei sä. Elä jää himaan jumittaa ja tee sitten mitä huvittaa, mutta älä tee noita analyyseja naisista! Hyvä frendit on kuin ässä hihas ja ja ne skippaa joskus sen kotisohvan. Jokaisen elämä on arvokas eikä siitä kannata tehdä yleistyksiä. Jännämies ei välttämättä ollut heti mulkku ja voihan olla säkin olet sitä joskus? Pelko rupsahtamisesta tai elättäjän hakeminen eivät ole mun premissejä. Jos lähden suhteesta niin siihen on muut syyt.

Vierailija
87/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

FB:n kaverilistat todisteena siitä, että joku on juoppo, psykopaatti, narsisti - haet julkkiksia ja ihmettelet heidän kaverilistojaan?

Joo, minä luovutan.

Ei, kun mä katoin omalla kaverilistallani olevia henkilöitä. Tunnen heidät ja laitoin heidät siltä pohjalta järjestykseen.

Itse en tunne montaakaan näitä normaaleja miehiä, joilla olisi parisuhde.

Vierailija
88/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hiljainen mies olisi ihana. Itse olen hiljainen nainen, ja väsyn suorastaan puheliaiden ihmisten seurassa. En jaksa sellaista seuraa missä koko ajan pitää jostain olla puhumassa, ihanaa kun saa olla hiljaa.

Eli jos hiljaiselle miehelle kelpaa hiljainen nainen, tietty jos etsii puheliasta naista voi olla vaikeampaa.

Vierailija
89/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta vaikka olisi kuinka fiksu, hauska, luotettava, mielenkiintoinen jne jos on hiljainen mies. Se on sellainen leima, että nainen ei vaan kiinnostu! =(

Jos on hiljainen niin en ymmärrä miten voi olla fiksu, hauska, mielenkiintoinen jne. kun minä ainakin koen että nuo asiat syntyvät juuri puhumalla. Mistä tietää että toinen on fiksu jos ei ole paljon sanottavaa, tulee lähinnä mieleen että pyöriikö siellä yläpäässä mitään ajatuksia. Ja mitä tarkoittaa mielenkiintoinen? Vie jonnekkin kiinnostavaan paikkaan ja ei kerro siitä mitään vaan on hiljaa. Eli kaikki puolet jää piiloon kun ihminen ei anna itsestään mitään puhumalla.

Eikö tosiaan kiinnostavan naisen kanssa tunnu että puhuttavaa riittää vaikka kuinka paljon?

Miehet ei tykkää puhua tunteista eikä suhteesta.

Monet miehet ei myöskään tykkää puhua turhaan jos ei ole oikeasti jotain asiaa. 

Miehet haluaa puhua asioista. Eikä miehet tykkää samojen asioiden toistamisesta.

Vierailija
90/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Joo, minä luovutan.

Ei, kun mä katoin omalla kaverilistallani olevia henkilöitä. Tunnen heidät ja laitoin heidät siltä pohjalta järjestykseen.

Itse en tunne montaakaan näitä normaaleja miehiä, joilla olisi parisuhde.

Tunnet siis kaikki kaverilistallasi olevat miehet niin hyvin, että tiedät tarkkaan heidän alkoholinkäyttönsä, narsistisuutensa asteen, parisuhdekäyttäytymisensä ja muut intiimiasiat. Ja heitä tutkimalla saat tulokseksi, että "naisen tai naisia saavat" vain juopot, petolliset narsistit tai ainakin ne, jotka olisivat sellaisia jos pystyisivät? Ja puolestaan lähes kaikki tuntemasi ns. tavalliset miehet (raittiit, ei-narsistiset, mukavat ja ystävälliset) ovat vailla kumppania.

Eihän tuosta voi tehdä muuta johtopäätöstä kun että todella, todella oudoissa piireissä liikut. Ei ehkä kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä meidän arkisen tavallisten ihmisten elämästä tuon oman tutttavapiirisi perusteella.

Vierailija
91/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu enemmän siitä lompakosta.

Ai sulle on lompakko tärkeintä miehessä.

Vierailija
92/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa miestä joka kälättää koko ajan.

Vierailija
93/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasessa veessä ne kalatkin kutevat. 

Vierailija
94/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamamama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asdadsdsadsa kirjoitti:

No onko muka hiljaisella naisella?? Itseä ei ainakaan ole miehet pahemmin lähestyneet 

No on, koska pillu.

Että kadulla vaan kävellään kiinostavan miehen eteen ja vilautetaan pillua. Siitäkö syntyy sitten parisuhde? Kylläpä olet typerä.

No ei, vaan että hiljaisella naisella ON mitään annettavaa, sehän se kysymys oli.

Vierailija
95/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten kuitenkaan kovin vaitelias ihminen ei ole sosiaalisesti taitava.

Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidotkin ovat aivan eri asioita. Sosiaaliset ihmiset eivät ole välttämättä lainkaan sosiaalisesti taitavia, ei-sosiaaliset ihmiset voivat taas olla sosiaalisesti taitavia.

Sosiaalisuus tarkoittaa vain sitä, että haluaa lähes aina olla muiden seurassa.

Luin juuri pienen pätkän näiden asioiden eroista tuon psykologi Liisa Keltikangas-Järvisen kirjasta. Ekan luvun toisella sivulla, jos kiinnostaa, otsikko "Sosiaalisuus ei ole sama asia kuin sosiaaliset taidot"

https://books.google.fi/books?id=WKdcAwAAQBAJ&pg=PT28&lpg=PT28&dq=varau…

Tiedän, ja olen Keltikangas-Järviseni lukenut.

Se ei silti muuta sitä, että USEIN hiljainen ja juro ihminen on myös sosiaalisesti kömpelö. Et voi yleistää niin, että "hiljainen -> yleensää hyvät sosiaaliset taidot". Koska USEIMMITEN näin ei ole, vaikka poikkeustapauksia löytyykin, aivan kuin Keltikangas-Järvinen mainitsee.

Vierailija
96/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sepBo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisuus ja sosiaaliset taidotkin ovat aivan eri asioita. Sosiaaliset ihmiset eivät ole välttämättä lainkaan sosiaalisesti taitavia, ei-sosiaaliset ihmiset voivat taas olla sosiaalisesti taitavia.

Luin juuri pienen pätkän näiden asioiden eroista tuon psykologi Liisa Keltikangas-Järvisen kirjasta. Ekan luvun toisella sivulla, jos kiinnostaa, otsikko "Sosiaalisuus ei ole sama asia kuin sosiaaliset taidot"

Meni quote väärin... Tässä siis edellinen viesti.

Se ei silti muuta sitä, että USEIN hiljainen ja juro ihminen on myös sosiaalisesti kömpelö. Et voi yleistää niin, että "hiljainen -> yleensää hyvät sosiaaliset taidot". Koska USEIMMITEN näin ei ole, vaikka poikkeustapauksia löytyykin, aivan kuin Keltikangas-Järvinen mainitsee.

Vierailija
97/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepBo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti...

Vierailija
98/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sepBo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti...

Hengitä rauhassa, älä panikoi. Joskus nää lainaukset vaan menee rikki ja sitten tapahtuu tätä. Ei oo sun vika. ;)

Vierailija
99/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen mies, jolla todella pölöttävä vaimo ja lisäksi kaksi lasta. Seuraan sivusta keskustelua, jos siihen on jotain järkevää sanottavaa niin sanon. Täydennämme vaimoni kanssa toisiamne hyvin ja meillä kummallakin hyvät sosiaaliset verkostot jne. Miksi pitäisi puhua silleen mitä sylki suuhun tuo? Ajattelen mitä sanon, kun taas vaimoni liian suora puheinen niin välillä tulee ylilyöntejä puhuessaan.

Vierailija
100/107 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook kaverimäärä kertoo aktiivisuudesta pyytää uudet ihmiset kaverilistalle sekä elämäntilanteiden runsaasta vaihtelusta. Jos on opiskellut useassa paikassa ja käynyt erilaisilla leireillä ja kursseilla, järjestötoiminnassa, urheiluharrastuksissa jne. niin saa helpommin paljon vieraita/puolituttuja luokkakavereita kaverilistalle. Jos jollain on tuhat Facebook kaveria ja se saa vain n. 50 kommenttia per kuva niin se aika selvästi osoittaa, että tämän tyypin asioita ei suurin osa kaverilistalla olevista jaksa aktiivisesti seurata. Jos nämä kaikki tuhat kaveria olisivat hyvin kiinnostuneita tästä tyypistä niin kyllä suurin osa vähintään tykkäilisi kuvista.