Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset enää juhli toistensa kanssa uuttavuotta? Onko sinut kutsuttu juhliin?

Vierailija
31.12.2024 |

Koronan jälkeen kaikki näyttäisi viettävän vuodenvaihtumisen vain oman perheensä kanssa? 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v eikä minua ole koskaan kutsuttu uutena vuonna minnekään. 

Vierailija
2/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ikä alkaa painaa. En uskalla liikkua liukkailla kaduilla ja hämäränäkö on huono. Taksiin ei ole varaa. Muuten kyllä lähtisin juhlimaan johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi ollut uuden vuoden juhlissa v 1990 tai jotain. 

Vierailija
4/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli juhlittua kotibileissä. Perheellisenä ollaan aina oltu kotona. 

Vierailija
5/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juhlimista tässä maailmantilanteessa on ?

Vierailija
6/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän myös kilttikset haluaisivat juhlia uutta vuotta! 🥺

Vierailija
7/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kutsunut ystäväperheen meidän merenrantavillallemme.

Vierailija
8/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toygirl kanssa vietetään romanttinen vuoden viimeinen päivä ja heti perään vuoden 2025 ensimmäinen päivä ja sekin romanttisesti makuuhuoneessa

Vierailija
9/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä järjestin parina vuotena itse aattona bileet, mutta ei minua ole koskaan kutsuttu mihinkään. Lähisukukin viettää perheidensä kesken, ei niille varmaan tule edes mieleen kutsua tylsää vanhapiikasukulaista.

Vierailija
10/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita eikä ystäviä joiden kanssa viettää yhtään mitään juhlia. Ja kannattaako juhlia sitä että Venäjä hyökkää tänne ensi vuonna?

Vierailija
11/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kutsuttiin itsemme kaveriperheen luo. Ne kutsui aiemmin itsensä meille juhliin, niin ajattelin, että se on sopivaa toisinkin päin. :D

Vierailija
12/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juhlinut vuoden vaihtumista. Ennen kävin pihalla katsomassa rakettien räiskähtelyä, mutta siitä on aikaa jo vuosikymmeniä. Nykyisin vietän uuden vuoden sisätiloissa kuulokkeet päässä kuunnellen musiikkia, ettei tarvitse kuunnella typerää paukuttelua.

Vierailija
13/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme mieheni kanssa siskoni luona ns "juhlimassa", heilllä on pieniä lapsia joten juhlitaan siis hyvissä ajoin ja tullaan kotiin ennen puoltayötä, itse juhlimme silloin nuorina ihan riittävästi, nyt ei enää kiinnosta.

Vierailija
14/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät on kutsuttu ystävien luo illalliselle.

Vierailija
15/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut juhlittua enää mitään kavereiden ja ystävien kanssa koronan jälkeen. Kukaan ei kutsu enää kylään ja aina on jokin syy miksi meillekään ei voi tulla kylään. Kaikki vaan tuntuvat möllöttävän kotona. Samoin työpaikalla ennen koronaa istuttiin samoissa pöydissä muiden kanssa tauoilla ja jutusteltiin, nykyään jokainen etsii itselleen paikan jossa voi yksin möllöttää. Koronan aikaan kun tuli rajoitus että 1 henkilö per pöytä niin siihen jämähdettiin. 

Vierailija
16/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla ei ole vain kavereita? Korona ehkä antoi heille hyvän tekosyyn lopettaa sinun kutsumisensa juhliin. Oletko itse kutsunut ketään?

Vierailija
17/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mut kutsuisi? Mä voin olla kotona.

Vierailija
18/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäisenä sinkkuna vietän näköjään uuden vuoden yksin, oispa ollut kiva saada kutsu johonkin, mutta ei, Helsingissä menen varmaan katsomaan lasten juhlan ja pyroesityksen klo 19 aikaan. Radiossa sanottiin että  se sopii myös väsyneille aikuisille! 

Vierailija
19/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v eikä minua ole koskaan kutsuttu uutena vuonna minnekään. 

Heh, sama. En tiedä jo järjestäisin juhlat, tulisiko ketään. Moni on myös ulkomailla lomalla tähän aikaan vaikka olisi joulun kotimaassa. 

Vierailija
20/83 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keski-ikäisenä sinkkuna vietän näköjään uuden vuoden yksin, oispa ollut kiva saada kutsu johonkin, mutta ei, Helsingissä menen varmaan katsomaan lasten juhlan ja pyroesityksen klo 19 aikaan. Radiossa sanottiin että  se sopii myös väsyneille aikuisille! 

Eli aikuisille vai onko muunlaisia kuin väsyneitä olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi