Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet katoaa yhtäkkiä?

Vierailija
02.04.2016 |

Mikähän on syynä sille, että jokainen mies jonka kanssa mulla on ollut jotain säätöä/tapailtu, häviää yhtäkkiä mitään ilmoittamatta kuin pieru saharaan?
Ensin kaikki on hyvin, kunnes yhtäkkiä mitään merkkejä antamatta mies vaan katoaa eikä kuulu enää ikinä mitään.

Yksi ei vaan yhtäkkiä enää vastannut, vaikka vielä edellisenä päivänä lähetteli jotain "pyöritpäs mielessä"-viestejä.
Toinen on tehnyt kaksi kertaa katoamistempun, eli ensin lupaillut kaikenlaista ja yhtäkkiä ei vaan kuulu enää mitään. Edellisenä päivänä saattanut vielä lähetellä viestejä, joissa kertoo miettivänsä minua jne.
Yksi lopetti vastaamisen kesken mukavan keskustelun, taaskaan ei kuulunut enää ikinä mitään ja nähdessä ei myöskään hänestä ollut nähtävissä mitään merkkejä tulevasta katoamisesta (olen aika herkkä näkemään sellaisia, eli en varsinaisesti sinisilmäinen ihminen ole..päinvastoin).
Viimeisin laittoi itse viestiä, että voiko tulla käymään, mutta katosi kun kysyin, että milloin.
Ja taaskaan ei enää mitään, kuin pieru saharaan hävisi hänkin (enkä tietenkään perään ala huhuilemaan, jos ja kun toinen selkeästi ei yhtäkkiä ole halukas jatkamaan).

Mistähän moinen voi johtua?
Eikö joillain miehillä ole empatiakykyä, minkäänlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan vai miksi ei voi suoraan laittaa viestiä, että kuule, ei tunnukaan hyvältä lopetetaan tää juttu?
Tai vaikka edes niitä helkkarin merkkejä antaa etukäteen, ns. löysäillä naruja pikkuhiljaa?

Onko täällä miehiä jotka tekee tuota?
Tai naisia?
Miksi teette noin?
Miksi selitätte asioita ja olette itse ennemminkin tuomassa itseä tykö ja yhtäkkiä häviätte?
Tajuatteko ollenkaan, kuinka paljon tuollainen käytös satuttaa ja murentaa ihmistä?
Vai onko se ihan tarkotuksena?

Lisättäköön nyt vielä, että en ole ahdistelijatyyppinen ollenkaan, en epätoivoinen, en puhele mitään sitoutumisjuttuja ainakaan oma-aloitteisesti jne.
Lihava ja/tai rumakaan en ole (ei sillä, että noin saisi käyttäytyä ketään kohtaan, vaikka olisi miten ruma/lihava).
Mukavaksi kehuttu olen, rennoksi ja hauskaksi.
Ikää 25v.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on useita vaihtoehtoja. Puhe on helppoa, ainahan sitä lämpimikseen voi puhua, mutta jos vaikka naisen nro 3. kanssa juttu tiivistyy, viilenevät välit. Usein tuota tekevät miehet voivat ottaa yhteyttä kuukausia myöhemmin aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
2/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kun on käynyt noin on joka kerta ollut kyse siitä, että mies löysi uuden naisen pyöritykseen. Myöhemmin jos tulee yhtäkkiä mitä kuuluu -viestiä, se tarkoittaa että ei yleensä ole vielä ehditty edes lopettaa sen uuden naisen kanssa, mutta on jotain kränää ja pedataan siinä valmiiksi varulta jo seuraavaa p*llua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa jahtaamasta niitä jännämiehiä. Ei ne halua sitoutua.

Vierailija
4/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee busineksia. 

Vierailija
5/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisetkin miehet tekevät tuota. Ap on nuori ja omat kokemukset vastaavasta sijoittuivat itselläni ikävuosille 16-23. Sen jälkeen olen onnistunut törmäämään luotettaviin miehiin, jotka ainakin ilmoittavat jos tapailu ei nappaa. Varmasti toki kohdalle voi joskus tulevaisuudessa tulla vielä tuollainen yllätyshäviäminenkin.

Vierailija
6/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole viesteihin katoamistempun jälkeen enää tietenkään.

Mietin vaan, että mistä tuo johtuu vai onko tosiaan nykyään normi, että ihmisellä on useampi tyyppi kierroksessa joita testailee?

Itse haluaisin lähinnä sielunkumppanin, jonka kanssa jakaa elämä, syvä ystävyys ja rakastajuus.

En lähde mihinkään "parisuhdepeleihin" tai testailemaan useampaa, onko joku heistä "hyvä mies", vaan se joko kolahtaa tai ei.

Sielunkumppaneita on harvassa ja siksi suhde-elämäni onkin ollut pitkälti hiljaista kuin huopatossutehtaalla.

Tuntuu pahalta, että joudun sitten laskelmoivien tapausten kynsiin ja satutan näin itseäni.

Miten tässä uskaltaa alkaa tutustumaan yhtään kehenkään, kun se kuitenkin katoaa ja on tuollainen laskelmoiva tyttöystävän-metsästäjä?!

Ja se Empatiakyvyn ja moraalin puute hämmästyttää aina vaan.

Kuinka on pokkaa selitellä jotain sielunkumppanijuttuja ja pyörittää samalla useampaa??

-AP

Vierailija
7/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa jahtaamasta niitä jännämiehiä. Ei ne halua sitoutua.

En jahtaa ketään eikä kyseessä ole ollut mitään "jännämiehiä".

Lähinnä vähän herkkiä ja vähän jopa ujoja, ei todellakaan mitään matchoja.

Olen esim. joutunut tekemään itse lähes kaikkien kanssa ja aina aloitteet seksiin jne.

-AP

Vierailija
8/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tasa-arvoon. Nykyisin myös miehillä on oikeus valita seuransa.

Vierailija
9/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, kelpaat alfamiehelle panoon, mutta et suhteeseen. Ala katsella niitä betamiehiä niin hommaan voi tulla jatkuvuutta. Alfamies panostaa sen verran että pitää sinut ringissä ja käy välillä panemassa, mutta siihen se jää.

Vierailija
10/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro seuraavalle miehelle että et anna ennenkuin on vähintään kihlasormus sormessa.Luulisi tämän pitävän miehen vähän pidempään maisemissa.

Vierailija
11/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista, kelpaat alfamiehelle panoon, mutta et suhteeseen. Ala katsella niitä betamiehiä niin hommaan voi tulla jatkuvuutta. Alfamies panostaa sen verran että pitää sinut ringissä ja käy välillä panemassa, mutta siihen se jää.

Ovatko siis laihat, hygieniastaan huolehtimattomat ja liki kaverittomat, ujot miehetkin nykyisin alfoja?

Ei ap.

Vierailija
12/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta, just ujommat miehet tekee tota. luulen että ne on munattomampia, joku ns, alfempi tai supliikimpi ihminen saattais jopa uskalata sanoa päin naamaa miten asiat on, näin valitettavasti :( kiltti ulkokuori hämää!

Vierailija
13/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi on kans paha merkki että sä joudut tekemään kaiken työn suhteessa. mulla on siis kokemusta, enkä enää aio alkaa sellaisen miehen kanssa.. jos mies ei jahtaa, sitä ei kiinnosta tarpeeksi. jootasa arvo joo joo, mutta kun siinä särkyy vaan sen naisen sydän aina.

Vierailija
14/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis tunnistan millainen on alfamies ja mikä taas on beta, millaisia minun pitäisi katsella?

Lisään nyt vielä, että edelleenkään "hyvä" ja "ihan jees" mies ei ole se mitä haluan, vaan haluan joko sielunkumppanin, ystävän ja rakastajan tai olen sitten ilman kumppania.

-AP

Vierailija
15/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko siis laihat, hygieniastaan huolehtimattomat ja liki kaverittomat, ujot miehetkin nykyisin alfoja?

Ei ap.

Kyllä jos ovat niin komeita ja/tai suosittuja, että saavat useita lähestymisyrityksiä naisilta. Silloin helppo valita parhaat päältä.

Vierailija
16/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu ilman kumppania jo vuosia, ja oon samanlainen kuin sä

Vierailija
17/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisetkin miehet tekevät tuota. Ap on nuori ja omat kokemukset vastaavasta sijoittuivat itselläni ikävuosille 16-23. Sen jälkeen olen onnistunut törmäämään luotettaviin miehiin, jotka ainakin ilmoittavat jos tapailu ei nappaa. Varmasti toki kohdalle voi joskus tulevaisuudessa tulla vielä tuollainen yllätyshäviäminenkin.

Aika jännä. Itselle taas osunut näitä yllätyshäviäjiä vasta myöhemmin eli juurikin tuosta 23-vuotiaasta. Siihen asti joko oltiin tai ei, mutta ei kukaan näitä katoamistemppuja tehnyt. Viimeisin tosiaan tältä keväältä ja ikää mulla nyt 40-vuotta.

Vierailija
18/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kuvitella sinut päällekäyvänä ja jollain tavalla ihmisenä, jolle ei uskalla sanoa suoraan miten asiat ovat (esimerkiksi pelkää sitä, että tapat itsesi jos tekee bänät). Toinen vaihtoehto on se, että mies tuntee sinun olevan perässäroikkuja, joka ei usko vaikka mitä sanoisi. Silloin pitää vaan antaa olla. Toivon olevani väärässä, mutta nämä tuli mieleen. Miehenä.

Vierailija
19/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap.

Kyllä jos ovat niin komeita ja/tai suosittuja, että saavat useita lähestymisyrityksiä naisilta. Silloin helppo valita parhaat päältä.

Ei ole, sillä kaveriton mies ei ole suosittu edes miesten keskuudessa ja edellisestäkin suhteestaan tuli jätetyksi.

Älkää yleistäkö alfana olemista huonoihin käytöstapoihin. Juuri ne luuserimmat miehet toimivat noin, että eivät edes ilmoita mitään vaan häviävät.

Vierailija
20/68 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon ollu ilman kumppania jo vuosia, ja oon samanlainen kuin sä

Millainen siis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä