Kokemusta syöpähoidoista?
Katsoin juuri dokumentin Food Matter, jossa tuli aikalailla selväksi, että kemoterapia/sädehoito eivät ainakaan paranna syöpää, vaan oikeastaan tuhoavat elimistöä enemmän ja aiheuttavat syöpää (koska ovat karsinogeenisiä) .potilaat saattavat elää seuraavat 5vuotta, mutta kuolevat lopulta uuteen syöpään sen jälkeen.
Dokumentissa korostettiin sitä, että oikealla ravinnolla ja suurilla luontaisilla vitamiiniannoksilla voidaan parantaa /pysäyttää syöpä, lääkeyhtiöt eivät tätä tietenkään myönnä.
Onko joku läheisesi parantunut syövästä ihan perinteisen (Kemo/säde)lääketieteen keinoin, KOKONAAN? että syöpä ei ole sitten uusinut?
mikä syöpä ja millaiset hoidot ovat olleet kyseessä?
itse olen muutenkin menettänyt uskoni lääketeollisuuteen täysin, niin oli mielestäni hyvä dokumentti. Antibiootit ym. Ovat tietenkin hyvä juttu, kolesteroli, ssri ym. Lääkkeet täyttä paskaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää tää jutti sytostaattien ja sädehoitojen ja lääketeollisuuden yhteydestä on? Ainakin sädehoito on erinomaisen halpa hoitomuoto kertainvestoinnin jälkeen ja laitteiden ikä on montakymmentä vuotta. Julkisella sädehoidon kertamaksu on potilaalle 8 euroa. Onko tämä sitä hurjaa bisnestä?
Et taida olla ihan perillä paljonko syöpä"bisneksessä" liikkuu rahaa....
Kun olen nimenomaan. Kirurgia + sädehoito on varsin tyypillinen hoito. Jos syöpä ei ole levinnyt niin ei sitä aina ryhdytä jälkilääkityksiin. Perustuu ihan tilastoihin ne ohjeistukset. Kaikista syövistä ei saa rahasampoa millään.
Vai onko sinun mielestäsi kaikkiin syöpiin sama hoito, mutta lääkärit hatustaan vetävät kommervenkkejä?
Kun koiraa hoidettiin sytostaateilla, kerrottiin uusiutumisriskistä (ei ole vielä uusiutunut, vaikka hoitosarja jäi kesken). Sitä on kai vaikea erottaa, johtuuko uusiutuminen hoidosta vai yksilön elimistön alttiudesta syövälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää tää jutti sytostaattien ja sädehoitojen ja lääketeollisuuden yhteydestä on? Ainakin sädehoito on erinomaisen halpa hoitomuoto kertainvestoinnin jälkeen ja laitteiden ikä on montakymmentä vuotta. Julkisella sädehoidon kertamaksu on potilaalle 8 euroa. Onko tämä sitä hurjaa bisnestä?
Kun olen nimenomaan. Kirurgia + sädehoito on varsin tyypillinen hoito. Jos syöpä ei ole levinnyt niin ei sitä aina ryhdytä jälkilääkityksiin. Perustuu ihan tilastoihin ne ohjeistukset. Kaikista syövistä ei saa rahasampoa millään.
Vai onko sinun mielestäsi kaikkiin syöpiin sama hoito, mutta lääkärit hatustaan vetävät kommervenkkejä?
Ne säteet imetään ilmaiseksi auringosta?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri dokumentin Food Matter, jossa tuli aikalailla selväksi, että kemoterapia/sädehoito eivät ainakaan paranna syöpää, vaan oikeastaan tuhoavat elimistöä enemmän ja aiheuttavat syöpää (koska ovat karsinogeenisiä) .potilaat saattavat elää seuraavat 5vuotta, mutta kuolevat lopulta uuteen syöpään sen jälkeen.
Dokumentissa korostettiin sitä, että oikealla ravinnolla ja suurilla luontaisilla vitamiiniannoksilla voidaan parantaa /pysäyttää syöpä, lääkeyhtiöt eivät tätä tietenkään myönnä.Onko joku läheisesi parantunut syövästä ihan perinteisen (Kemo/säde)lääketieteen keinoin, KOKONAAN? että syöpä ei ole sitten uusinut?
mikä syöpä ja millaiset hoidot ovat olleet kyseessä?
itse olen muutenkin menettänyt uskoni lääketeollisuuteen täysin, niin oli mielestäni hyvä dokumentti. Antibiootit ym. Ovat tietenkin hyvä juttu, kolesteroli, ssri ym. Lääkkeet täyttä paskaa.
Ex-naapurilla oli syöpä 15v sitten. En enää muista syöpä oli kyseessä.
Hän sai kemoterapiaa ja tukka lähti. hän käyttin vuoden, pari peruukkia ja syöpä parani.
Nyt on täysin terve kaikin puolin -ikää about 70.
Nytkö vasta ap:lle selvisi, että syöpälääkkeet ovat myrkkyä? Totta helvetissä ne ovat, että ne saakelin syöpäsolut kuolisivat. Voihan niiden kimppuun toki käydä appelsiininsiemeninkin, mutta tuskinpa ne siitä ovat moksiskaan. Elämäntavoilla on varmasti merkitystä, mutta sä se niiden suurin merkitys on kyllä sairauksien ennaltaehkäisy. Eipä tuo Kokkikaan parantunut juuresmehuin. No ehkä tää oli siitä stoorista innostunut provo.
Minun ihosyöpiäni on hoidettu leikkaamalla ja esiasteita kylmähoidolla (PDT). En millään keksi, miten ruokavalio olisi niihin auttanut. Ei ole myöskään vain yhtä syytä, joka ihosyöpiä aiheuttaa. Niitä tulee myös ihmisille, jotka ovat koko ikänsä välttäneet esim. auringonvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko sinun mielestäsi kaikkiin syöpiin sama hoito, mutta lääkärit hatustaan vetävät kommervenkkejä?Ne säteet imetään ilmaiseksi auringosta?
Osaatko sä lukea? Se kahdeksan euron kertamaksu? Yhdellä sädetyslaitteella käy päivittäin kymmeniä potilaita ja laitteen käyttöikä on kymmeniä vuosia.
Minun tätini sairastui 8v sitten levinneeseen, parantumattomaan rintasyöpään. Etäpesäkkeet luustossa pysyivät koululääketeteen keinoin (hillitsevä syto&hormonit) kurissa 6v. Sisäelimiin levisi pari vuotta sitten, mutta sielläkin hoito tepsinyt siten, että on edelleen elossa.
Kiitos kaikista vastauksista jotka vastasivat alussa esittämääni kysymykseen täsmällisesti :-)
(te mielipidehuutelijat olette sitten ärsyttäviä, viette turhaa aikaa kaikilta )
Ap
Sytostaatit tappavat nopeasti jakautuvia soluja. Rapatessa roiskuu eli elimistön terveetkin, nopeasti jakautuvat solut saavat osansa.
Terveellisellä ruoalla on sijansa syövän ehkäisyssä. Syöpää ei voi parantaa ruokavaliohoidolla. Jotkut syövät etenevät hitaasti - tämän potilas voi tulkita johtuvan vaikkapa juuresmehujen nauttimisesta!
Nykyinen ruokavalio pitää sisällään liikaa hiilihydraatteja ja sokereita. Syömme täysin prosessoitua ruokaa. Erioten kammoksumme tyydyttynyttä rasvaa, mutta samalla kuitenkin nautitaan sokeria ja alkoholia, jotka vasta epäterveellisiä ovat ja erioten suurella todennäköisyydellä on saada tänä päivänä rasvamaksa sokerista kuin juomisesta. Liiat hiilihydraatit ovat myös syövän lempiruokaa. Miten tällainen ruoka sairaaloissa edistää potilaan hyvinvointia ja terveyttä?
Äiti sai lisää elinaikaa 12-18 kk hoidoilla. Toki toiveena oli paraneminen.