Kokemusta syöpähoidoista?
Katsoin juuri dokumentin Food Matter, jossa tuli aikalailla selväksi, että kemoterapia/sädehoito eivät ainakaan paranna syöpää, vaan oikeastaan tuhoavat elimistöä enemmän ja aiheuttavat syöpää (koska ovat karsinogeenisiä) .potilaat saattavat elää seuraavat 5vuotta, mutta kuolevat lopulta uuteen syöpään sen jälkeen.
Dokumentissa korostettiin sitä, että oikealla ravinnolla ja suurilla luontaisilla vitamiiniannoksilla voidaan parantaa /pysäyttää syöpä, lääkeyhtiöt eivät tätä tietenkään myönnä.
Onko joku läheisesi parantunut syövästä ihan perinteisen (Kemo/säde)lääketieteen keinoin, KOKONAAN? että syöpä ei ole sitten uusinut?
mikä syöpä ja millaiset hoidot ovat olleet kyseessä?
itse olen muutenkin menettänyt uskoni lääketeollisuuteen täysin, niin oli mielestäni hyvä dokumentti. Antibiootit ym. Ovat tietenkin hyvä juttu, kolesteroli, ssri ym. Lääkkeet täyttä paskaa.
Kommentit (33)
Kerro toki millä ruokavaliolla syövästä parannutaan niin, ettei syöpä koskaan uusiudu? Miten tätä on testattu, kuinka monella ihmisellä ja miten on varmistuttu, että juuri tästä ruokavaliosta johtui tämä paraneminen? Jos tän todistat niin susta ap tulee vielä rikas!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri dokumentin Food Matter, jossa tuli aikalailla selväksi, että kemoterapia/sädehoito eivät ainakaan paranna syöpää, vaan oikeastaan tuhoavat elimistöä enemmän ja aiheuttavat syöpää (koska ovat karsinogeenisiä) .potilaat saattavat elää seuraavat 5vuotta, mutta kuolevat lopulta uuteen syöpään sen jälkeen.
Dokumentissa korostettiin sitä, että oikealla ravinnolla ja suurilla luontaisilla vitamiiniannoksilla voidaan parantaa /pysäyttää syöpä, lääkeyhtiöt eivät tätä tietenkään myönnä.Onko joku läheisesi parantunut syövästä ihan perinteisen (Kemo/säde)lääketieteen keinoin, KOKONAAN? että syöpä ei ole sitten uusinut?
itse olen muutenkin menettänyt uskoni lääketeollisuuteen täysin, niin oli mielestäni hyvä dokumentti. Antibiootit ym. Ovat tietenkin hyvä juttu, kolesteroli, ssri ym. Lääkkeet täyttä paskaa.
Useampi läheinen, myös miehen suku mukana on kuollut syöpään, huolimatta hoidoista, sytostaatit, sädehoito. Kymmenestä ihmisestä 1 selviytyi.
Kysyin KOKEMUKSIA ihan kiinnostuksesta, en halunnut mielipideväittelyä ssri-lääkkeitä käyttäviltä vajakeilta ..
Vierailija kirjoitti:
Mikähän idiootti sinä mahdat olla? mikähän mahtaa olla syy syövän alkamiseen? minkähän takia flunssa pitkittyy viikkoon kun otat panadolin? minkä takia lääkäri ei vastaanotolla koskaan kysy elintavoistasi tai ruokavaliostasi, vaan löytää joka vaivaan lääkityksen? minkä takia 106 000 amerikkalaista kuolee vuodessa lääkkeiden haittavaikutuksiin? (tähän ei ole laskettu väärinkäyttöä eikä yliannostuksia)
Syökää toki teollista paskaa, älkää ottako vastuuta terveydestänne itse, vaan onneksi joka vaivaan löytyy maksan tuhoava pilleri, ja lääketeollisuus saa miljardinsa.
Uskomaton asenne ("idiootteja sikiää")
Kerro miten ja miksi flunssa pitkittyy viikkoon jos ottaa panadolin? Kauanko flunssan kuuluu saada mielestäsi kestää?
Kertokaa yksikin ihminen, joka on todistettavasti parantunut syövästä vain ruokavalion ja luontaistuotteiden avulla. Myönnän, että medikalisaatiota on havaittavissa, mutta en pitäisi lääkkeitä minään saatanallisina. Pikemminkin korostaisin lääkkeiden järkevää ja tarpeellista käyttöä. Lääkkeet auttavat oikein käytettynä. Usein vain näkee, että ihmiset jäävät lääkekoukkuun tai käyttävät niitä turhaan, jolloin haitat lisääntyvät. Mutta syövän kohdalla, hmm, uskon että edelleen siitä parantuminen on todennäköisintä modernin länsimaisen lääketieteen avulla. Poppaskonsteja ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dokumentissa korostettiin sitä, että oikealla ravinnolla ja suurilla luontaisilla vitamiiniannoksilla voidaan parantaa /pysäyttää syöpä, lääkeyhtiöt eivät tätä tietenkään myönnä.Onko joku läheisesi parantunut syövästä ihan perinteisen (Kemo/säde)lääketieteen keinoin, KOKONAAN? että syöpä ei ole sitten uusinut?
itse olen muutenkin menettänyt uskoni lääketeollisuuteen täysin, niin oli mielestäni hyvä dokumentti. Antibiootit ym. Ovat tietenkin hyvä juttu, kolesteroli, ssri ym. Lääkkeet täyttä paskaa.Useampi läheinen, myös miehen suku mukana on kuollut syöpään, huolimatta hoidoista, sytostaatit, sädehoito. Kymmenestä ihmisestä 1 selviytyi.
Kiitos, tämä oli juuri se haluamani vastaus. Osanottoni läheistesi poismenon johdosta.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän idiootti sinä mahdat olla? mikähän mahtaa olla syy syövän alkamiseen? minkähän takia flunssa pitkittyy viikkoon kun otat panadolin? minkä takia lääkäri ei vastaanotolla koskaan kysy elintavoistasi tai ruokavaliostasi, vaan löytää joka vaivaan lääkityksen? minkä takia 106 000 amerikkalaista kuolee vuodessa lääkkeiden haittavaikutuksiin? (tähän ei ole laskettu väärinkäyttöä eikä yliannostuksia)
Syökää toki teollista paskaa, älkää ottako vastuuta terveydestänne itse, vaan onneksi joka vaivaan löytyy maksan tuhoava pilleri, ja lääketeollisuus saa miljardinsa.
Kerro sitten ihmeessä minulle että miksi sairastuin leukemiaan. Mikä sen aiheutti?
Minä tunnen 8 koululääketieteen keinoin syövästä parantunutta. Ei ole uusiutunut tähän mennessä, 13-19 vuoden aikana.
Mikä ongelma se syövän medikalisaatio on???
Äitini eno sairastui 60 vuotta sitten luusyöpään. Äitini 12 vuotta sitten rintasyöpään. Serkkuni 15 vuotta sitten munasarjasyöpään. Työkaverini 15 vuotta sitten rintasyöpään. He ovat kaikki terveitä tänään. Kaikki on hoidettu lääketieteen keinoin. Useammalla hoitoja leikkaus + sytostaatit + sädehoito.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa yksikin ihminen, joka on todistettavasti parantunut syövästä vain ruokavalion ja luontaistuotteiden avulla. Myönnän, että medikalisaatiota on havaittavissa, mutta en pitäisi lääkkeitä minään saatanallisina. Pikemminkin korostaisin lääkkeiden järkevää ja tarpeellista käyttöä. Lääkkeet auttavat oikein käytettynä. Usein vain näkee, että ihmiset jäävät lääkekoukkuun tai käyttävät niitä turhaan, jolloin haitat lisääntyvät. Mutta syövän kohdalla, hmm, uskon että edelleen siitä parantuminen on todennäköisintä modernin länsimaisen lääketieteen avulla. Poppaskonsteja ei juuri ole.
Kyllä osin näinkin, mutta kroonisiin sairauksiin löytyisi usein ihan elämäntapamuutos-hoito, niin ei tarvitsisi sitten kuolla lääkkeiden haittoihin . (Kolesterolilääkkeet, 2.tyypin diabetes, verenpainelääkkeet, ssri, reumalääkkeet) . Täysin turhia. ja miksi ei voisi syöpähoitoihin yhdistää mega-annoksista vitamiini ja hivenaine hoitoa, kun siitä olisi hyötyä? ja kyllä, siitä on tutkimuksia tehty. Lääketeollisuushan ei niitä julkaise. Lääketeollisuus jopa pimittää omat tutkimuksensa ja julkaisee itselleen mieluisat .
Meillä poika on hoidettu 10v sitten luuydinsiirrolla ja ainakin vielä on selvinnyt hengissä
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen 8 koululääketieteen keinoin syövästä parantunutta. Ei ole uusiutunut tähän mennessä, 13-19 vuoden aikana.
Tämäkin oli hakemani vastaus ,kiitos
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Äitini eno sairastui 60 vuotta sitten luusyöpään. Äitini 12 vuotta sitten rintasyöpään. Serkkuni 15 vuotta sitten munasarjasyöpään. Työkaverini 15 vuotta sitten rintasyöpään. He ovat kaikki terveitä tänään. Kaikki on hoidettu lääketieteen keinoin. Useammalla hoitoja leikkaus + sytostaatit + sädehoito.
Kiitos tästäkin, ap
Mikä tää tää jutti sytostaattien ja sädehoitojen ja lääketeollisuuden yhteydestä on? Ainakin sädehoito on erinomaisen halpa hoitomuoto kertainvestoinnin jälkeen ja laitteiden ikä on montakymmentä vuotta. Julkisella sädehoidon kertamaksu on potilaalle 8 euroa. Onko tämä sitä hurjaa bisnestä?
Mulla syöpään auttoi skalpelli, joitakin taas höynäytetään vitamiitohtoreitten kallilla lumelääkkeillä ja pilleribisnes kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää tää jutti sytostaattien ja sädehoitojen ja lääketeollisuuden yhteydestä on? Ainakin sädehoito on erinomaisen halpa hoitomuoto kertainvestoinnin jälkeen ja laitteiden ikä on montakymmentä vuotta. Julkisella sädehoidon kertamaksu on potilaalle 8 euroa. Onko tämä sitä hurjaa bisnestä?
Et taida olla ihan perillä paljonko syöpä"bisneksessä" liikkuu rahaa....
Mieheni on parantunut sädehoidoilla ja ainakin vielä 20 vuotta myöhemmin voi hyvin.
Itse olen myös katsonut näitä dokumentteja "Miksi syöpää ei parantaa" jne. ja kieltämättä olen vähän taipuvainen uskomaan, että luonnollisemmillakin tavoilla kuin solumyrkyt voitaisiin moni tapaus parantaa. Luulen kuitenkin, että jos syöpä kohdalle osuisi, heittäytyisin lääketieteen varaan.
Sen sijaan verenpainetaudit jne. ovat ihan varmasti hoidettavissa elämäntapamuutoksilla.