Jos ensi treffillä ilmeni pari isohkoa puutetta, tuleeko niitä vielä lisää?
Siis itsellä on kissa, mies ilmoitti heti inhoavansa kissoja. Sitten oli yksi toinen asia mistä mies ei tajunnut mitään ja haukkui vain (en viitsi sanoa mikä juttu oli, mutta ei liittynyt seksiin) minulle tärkeähköä asiaa.
Ja nämä oli ekat treffit. Pitäisikö jättää niihin? En ole varma ihan vielä siitä haluanko nähdä miestä toistamiseen, muuten vaikutti hyvältä.
Kommentit (30)
Miehen sosiaalinen älykkyys ei ilmeisesti ole kovin korkea. Siitä yleensä tulee ongelmia.
Minusta erimielisyydet tulisikin tuoda esiin mahdollisimman pian, eikä salata niitä ja hautoa. Ne suurenevat.
Jos on "mulkku", on mulkku sitten heti, ettei tule yllätyksenä.
Ota, tai jätä.
Millainen nainen edes miettii tällaista?
Mies selkeästi piti minusta joten jos menen vielä toisille treffeille katsomaan tuleeko tästä mitään, niin loukkaanko miehen tunteita?
Pitäisikö mun sitten niiltä toisilla treffillä kysyä sopeutuisko elämään kissan kanssa ja sitten sen toisen asian kanssa (liittyi yhteen mun parhaaseen kaveriin kun tuli puhuessa vahingossa osittain ilmi)?
Ap
Poimi talteen vain, ettei kukaan täysijärkinen tuhlaa aikaansa tuohon. Sovitte varmasti hyvin yhteen :)
Kissoissa ei sinänsä ole mitään vikaa mutta jos niitten antaa parveilla vaikka sängyllä jossa pitäis nukkua niin
!!!yöh!!! Kunhan totean näin ohiksena.
Vierailija kirjoitti:
Kissoissa ei sinänsä ole mitään vikaa mutta jos niitten antaa parveilla vaikka sängyllä jossa pitäis nukkua niin
Kyllä oma rakas kissani "parveili" sängyssäni aina😊💗 Ei oma kisu tunnu saastaiselta. Pussailin sitä suullekin joskus💋 En tosin heti metsästysreissujen jälkeen.
Vieras kissa omassa sängyssä ei tunnu niin houkuttelevalta ajatukselta, enkä välttämättä pussailisikaan.
Enkä tietenkään luule, että kissan suu on koskaan puhdas😀 Ei se silti tuntunut saastaiselta oliolta, oma kulti💗
Kissakysymystä ei koskaan pidä aliarvioida.
Miksi sun pitäisi toisella tapaamiskerralla kysyä, voisiko mies asua kissan kanssa? En kyllä mitenkään ymmärrä, että alkaa kehitellä yhteiselämää tyypin kanssa, josta ei edes kovin hyvää kuvaa saanut. Onko sulla joku epätoivoinen tilanne, että joku pitää saada kanssasi asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies selkeästi piti minusta joten jos menen vielä toisille treffeille katsomaan tuleeko tästä mitään, niin loukkaanko miehen tunteita?
Pitäisikö mun sitten niiltä toisilla treffillä kysyä sopeutuisko elämään kissan kanssa ja sitten sen toisen asian kanssa (liittyi yhteen mun parhaaseen kaveriin kun tuli puhuessa vahingossa osittain ilmi)?
Ap
Mies ei ole sosiaalisesti kömpelö, vaan tarkoituksella loukkaamalla sinua hän testaa, oletko sopiva eteismatto. Jos nainen vetää herneen nenään loukkauksista, mies ei menetä mitään kun hän ei haluakaan puolensa pitävää naista. En ihmettele yhtään että piti sinusta. Sinusta tulee tosi hyvä eteismatto. Kissaasi käy sääliksi. Oletan että mietit jo, pitääkö hänet lopettaa tai hylätä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin päin, että kissa antaa ihmisten nukkua sängyssä jonka kissa on valinnut nukkumapaikakseen. Kunhan ihminen ymmärtää arvostaa kissan suosionosoitusta rapsuttelulla ja ylimääräisillä herkkupaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies ei ole sosiaalisesti kömpelö, vaan tarkoituksella loukkaamalla sinua hän testaa, oletko sopiva eteismatto. Jos nainen vetää herneen nenään loukkauksista, mies ei menetä mitään kun hän ei haluakaan puolensa pitävää naista. En ihmettele yhtään että piti sinusta. Sinusta tulee tosi hyvä eteismatto. Kissaasi käy sääliksi. Oletan että mietit jo, pitääkö hänet lopettaa tai hylätä?
Kissa oli ennen miestä, eli koko mies sopeutuu kissaan tai mies lähtee.
Fyysisesti en ole kovin normaali, ihoni on pahoin vaurioitunut tulipalosta eli en ole edes perusnätin näköinen joten seurustelut on jääneet vähemmälle joten mulla ei ole juuri kokemusta edes treffeistä.
Eli sillä tavalla olen epätoivoinen.
Ap
Ei tuo mies kuulosta sellaiselta, että sen kanssa viitsisi toisille treffeille lähteä. Kissakysymys on todella iso, kun kerran kissa on sinulle tärkeä.
Mihin edes miestä tarvitset, kun sinulla on kissa seurana?
Jos inhoaa kissoja, niin yleensä ei halua asua sellaisessa taloudessa jossa niitä on...NEEEEEEEEEXXT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kissa oli ennen miestä, eli koko mies sopeutuu kissaan tai mies lähtee.
Fyysisesti en ole kovin normaali, ihoni on pahoin vaurioitunut tulipalosta eli en ole edes perusnätin näköinen joten seurustelut on jääneet vähemmälle joten mulla ei ole juuri kokemusta edes treffeistä.
Eli sillä tavalla olen epätoivoinen.
Ap
Kyllä sitä treffikokemusta ehtii tulla parempien miesten kanssa. Itsekin aikoinaan siedin törkeää käytöstä miehiltä kun luulin että parempaakaan ei saa.
Nuo ovat kyllä niin isoja puutteita ja kertovat jotain aika ikävää miehen luonteesta, että itse ainakin lopettaisin tähän.