Saakohan poikkis kikkeliraget, kun toteutan aprillipilani?
Aion väittää, että vedin hänen uudehkon Audin paskaksi :D
Kommentit (24)
Aika paha :D mä soitin aamulla poikkikselle töihin että sen koira kusi sen uuden tietokoneen paskaksi. Vittu oli hauskaa kun se alko huutamaan itku kurkussa :DD on ne höperöt somia kun ne kiukuttelee. Vieläkin naurattaa.
Mies huusi kuin hinaaja puhelimessa ja sanoi työkaverilleen, joka yritti kysellä, että mitä on tapahtunut, että "Ole nyt vittu hiljaa!" :D Lähetin vielä netistä koppaamani kuvan ruhjotusta, samanlaisesta Audista poikkikselle. Kauheat kikkeliraget. En varmasti saa kikulia tänään, kun kikuli on vetäytynyt kauhusta esinahkuliin.
En vielä kertonut, että kyse oli aprillipilasta, vaan saa sitten kotipihalla nähdä, että rakas Audi on kunnossa.
Mies on nyt tulossa taksilla kotiin tarkastamaan itse vahingot. Olisi siis jäänyt työkavereiden kanssa parille, mutta tulikin yllättäen kiire kotiin :D
ap
Mitä järkeä näissä piloissa on oikeasti?
No hehheh kun hauska pila. Oikeesti, pahoitit poikaystävän mielen mauttomalla jutulla. Tulee mieleen se vitun idioottimainen "onnen maksimointi" -ketju. Toivottavasti poikaystäväsi jättää sinut tai ainakin suuttuu perinpohjin.
En vain ymmärrä, kuka kehtaa tahallaan kusettaa omaa rakastaan (?), varsinkaan tuollaisella tavalla.
Lähetin miehelle kuvan ittestäni seksikkäässä asussa ja vinkkasin et olis ruokatunnilla jotain hyvää tarjolla.
Sieltä se raukka kiiruhti äkkiä kotiin. Ilme oli näkemisen arvoinen kun vedin pieruverkkarit jalassa hookoon blöötä kylmänä ja kyytipojaksi siideriä.
Soitti taas ja itkua nieleskellen käski etsiä vakuutuspaperit valmiiksi :D En pysty enää pitämään pokkaa.
ap
Ei se mitään. MInä lohdutan täällä kälyä, jolle veli oli laittanut aamulla kuvan vastasyntyneestä vauvasta ja tekstin, että "Sorry, tämmöinen syntyi viime yönä" ja allekirjoituksena Onnellinen isi.
Käly ei voi saada lapsia.
Kyllä minua koko ajan naurattaa, mutta veli sanoi, että nauretaan yhdessä, kun hän tulee muka hakemaan avuksi vauvanvaateostoksille. Kälykin varmaan ratkeaa kikatukseen, kun meni näin halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Soitti taas ja itkua nieleskellen käski etsiä vakuutuspaperit valmiiksi :D En pysty enää pitämään pokkaa.
ap
Plääh, alku oli ihan huvittava mutta eikö aprillipilan idea oo paljastaa se pilaksi melko nopeasti. Pitkittäminen ei enää oo hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. MInä lohdutan täällä kälyä, jolle veli oli laittanut aamulla kuvan vastasyntyneestä vauvasta ja tekstin, että "Sorry, tämmöinen syntyi viime yönä" ja allekirjoituksena Onnellinen isi.
Kyllä minua koko ajan naurattaa, mutta veli sanoi, että nauretaan yhdessä, kun hän tulee muka hakemaan avuksi vauvanvaateostoksille. Kälykin varmaan ratkeaa kikatukseen, kun meni näin halpaan.
Tässä loistava esimerkki HYVÄSTÄ aprillipilasta. Mutta tämähän onkin miehen tekemä.
Mies sai kikkeliraget. Nyt mököttää makkarissa :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä loistava esimerkki HYVÄSTÄ aprillipilasta. Mutta tämähän onkin miehen tekemä.
Hyvästä? Miten helvetissä se käly ei muka olisi tiennyt veljensä vaimon raskaudesta yhdeksään kuukauteen?
Vain naiset pimppiragettaa. Ei miehet. Typerä lortto.
Vierailija kirjoitti:
Pimppi-Raivo = Virolainen naistenmies
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kukaan pimppiragesta kirjoittanutkaan, vitun dyslektikko.
Väliaikatietoa: puhuu loukkaantuneena puhelimessa äitinsä kanssa :D
ap
Kyllä sun ap pitää mennä herättelemään poikkiksen kikulia, levittelet vaan römpsää edessä niin kyllä se herää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun ap pitää mennä herättelemään poikkiksen kikulia, levittelet vaan römpsää edessä niin kyllä se herää.
Ei kuulemma asiaa makkariin. Heitti tyynyn ja peiton ja käski nukkua sohvalla :D eeppinen kikkelirage.
ap
No eipä vaggilaisen romuttamisesta voi suuttua, veikkaan et palkitsee sut :^)