Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valoimpulssi couperosaan/verisuoniin - kokemuksia?

Vierailija
01.04.2016 |

Missä kävit, montako hoitoa tarvitsi eli mitä tuli maksamaan? Haittapuolia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran ja se ei auttanut laisinkaan. Hoitaja sanoi verisuonieni olevan niin pieniä sekä laajalla alueella ettei niitä saa käsitellyksi valolla.

Valosta ei kuitenkaan jäänyt samanlaisia arpia kuin 90-luvulla tehdystä diadermiasta.

Vierailija
5/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran ja se ei auttanut laisinkaan. Hoitaja sanoi verisuonieni olevan niin pieniä sekä laajalla alueella ettei niitä saa käsitellyksi valolla.

Valosta ei kuitenkaan jäänyt samanlaisia arpia kuin 90-luvulla tehdystä diadermiasta.

Ihanaa, että joku vastaa!

Minkä tyyppinen tuo valohoito oli? On vaikea löytää infoa eri hoidoista, kun on siis näitä nimiä LHE, IPL, Chromolite, Cellec jne. Kai ne ovat laitteiden nimiä, mutta mikä nyt sitten olisi paras.

ap.

Vierailija
6/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Mehiläisessä. Vei kolme kertaa ja maksoi n. 400 euroa kerta. Ihotautilääkäri teki toimivilla laitteilla. Tulos on hyvä, muttei ikuinen koska verisuonitusta kasvaa vuosien myötä taas lisää. Multa hävisi punastelutaipumus, enkä ole esim. suihkun tai liikunnan jälkeen enää tomaatinpunainen. Meikkiä kuluu myös vähemmän. Ilman meikkiä ero on huomattava verrattuna entiseen.

Toipumisaikaa joka kerrasta n. viikko. Jos poskipäiden korkeimpia kohtiä käsitellään, tulee todennäköisesti turvotusta ala- ja yläluomellekin, mulla oli nakit silmillä joka kerran jälkeen. Käsittely sattuu jonkun verran, mutta on ihan siedettävää. Palanut liha haisee :)) Minkäänlaisia arpia ei kylläkään tule, eikä ihon pinta mene käsittelystä rikki.

Vierailija
7/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin Mehiläisessä. Vei kolme kertaa ja maksoi n. 400 euroa kerta. Ihotautilääkäri teki toimivilla laitteilla. Tulos on hyvä, muttei ikuinen koska verisuonitusta kasvaa vuosien myötä taas lisää. Multa hävisi punastelutaipumus, enkä ole esim. suihkun tai liikunnan jälkeen enää tomaatinpunainen. Meikkiä kuluu myös vähemmän. Ilman meikkiä ero on huomattava verrattuna entiseen.

Toipumisaikaa joka kerrasta n. viikko. Jos poskipäiden korkeimpia kohtiä käsitellään, tulee todennäköisesti turvotusta ala- ja yläluomellekin, mulla oli nakit silmillä joka kerran jälkeen. Käsittely sattuu jonkun verran, mutta on ihan siedettävää. Palanut liha haisee :)) Minkäänlaisia arpia ei kylläkään tule, eikä ihon pinta mene käsittelystä rikki.

En löytänyt Mehiläisestä valoimpulssia? Laseria kyllä tekevät. Minua kiinnostaa valohoito enemmän, koska ei olisi varaa laittaa yli tonnia hoitoihin.

Vierailija
8/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laserissa ja valoimpulssissa on sellainen ero että vain toinen tehoaa.

Vierailija
9/22 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laserissa ja valoimpulssissa on sellainen ero että vain toinen tehoaa.

Tarkoitat, että laser tehoaa? Olen lukenut hyviäkin kokemuksia valoimpulssista. Ja laserista vastaavasti myös huonoja.

Vierailija
10/22 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpa tätä ketjua kun kiinnostaisi tietää toimiiko tuo valoimpulssihoito ruusufinniin ja katkenneisiin/pinnalla oleviin suoniin kasvoissa?

Vierailija
11/22 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin kiinnostaa.

Vierailija
12/22 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/22 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/22 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp!

Vierailija
15/22 |
11.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kolme kertaa PDL-laser (puolentoista vuoden aikana) hoidossa couperosan takia ja saanut niistä hyvän avun. Pahin punoitus poissa, lehahtelua edelleen, mutta sen kesto lyhentynyt huomattavasti ja rasituksessa kyllä edelleen aika punainen naama, mutta ei niin paha kuin ennen hoitoja.

Niinkuin tuossa aikaisemmin joku kirjoitti, niin valitettavasti pintasuonet ja vähän syvemmällä olevat suonet kasvavat ajan myötä. Suositus on ylläpitohoitoja 1-2 kertaa vuodessa.

Tänään kävin kokeilemassa IPL-hoitoa. Huomattavasti pehmeämpi hoito kuin PDL. Ei ole naama hoidon jälkeen tomaatin punainen eikä turvonnut. Saa nähdä tehoaako. Suositellaan otettavan sarjahoitona. Ajattelin käydä pari kolme kertaa, niin näen häviävätkö katkenneet pintaverisuonet poskipäistä.

Vierailija
16/22 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kolme kertaa PDL-laser (puolentoista vuoden aikana) hoidossa couperosan takia ja saanut niistä hyvän avun. Pahin punoitus poissa, lehahtelua edelleen, mutta sen kesto lyhentynyt huomattavasti ja rasituksessa kyllä edelleen aika punainen naama, mutta ei niin paha kuin ennen hoitoja.

Niinkuin tuossa aikaisemmin joku kirjoitti, niin valitettavasti pintasuonet ja vähän syvemmällä olevat suonet kasvavat ajan myötä. Suositus on ylläpitohoitoja 1-2 kertaa vuodessa.

Tänään kävin kokeilemassa IPL-hoitoa. Huomattavasti pehmeämpi hoito kuin PDL. Ei ole naama hoidon jälkeen tomaatin punainen eikä turvonnut. Saa nähdä tehoaako. Suositellaan otettavan sarjahoitona. Ajattelin käydä pari kolme kertaa, niin näen häviävätkö katkenneet pintaverisuonet poskipäistä.

Vanha ketju, mutta kiinnostaisi kuulla jos joku viime vuosina IPL-hoitoa kokeillut voisi kirjoittaa kokemuksistaan.

T: Couperoosaan ja lehahteluun kyllästynyt. 

Vierailija
18/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Olen menossa ihotautilääkärille parin viikon päästä. Naama kauttaaltaan punainen. Couperosaa ollut aiemminkin mutta nyt iho tosi ärtyneen värinen. Ei kiva.

Vierailija
19/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hoitona mustapäille?

Vierailija
20/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi