Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valoimpulssi couperosaan/verisuoniin - kokemuksia?

Vierailija
01.04.2016 |

Missä kävit, montako hoitoa tarvitsi eli mitä tuli maksamaan? Haittapuolia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin Mehiläisessä. Vei kolme kertaa ja maksoi n. 400 euroa kerta. Ihotautilääkäri teki toimivilla laitteilla. Tulos on hyvä, muttei ikuinen koska verisuonitusta kasvaa vuosien myötä taas lisää. Multa hävisi punastelutaipumus, enkä ole esim. suihkun tai liikunnan jälkeen enää tomaatinpunainen. Meikkiä kuluu myös vähemmän. Ilman meikkiä ero on huomattava verrattuna entiseen.

Toipumisaikaa joka kerrasta n. viikko. Jos poskipäiden korkeimpia kohtiä käsitellään, tulee todennäköisesti turvotusta ala- ja yläluomellekin, mulla oli nakit silmillä joka kerran jälkeen. Käsittely sattuu jonkun verran, mutta on ihan siedettävää. Palanut liha haisee :)) Minkäänlaisia arpia ei kylläkään tule, eikä ihon pinta mene käsittelystä rikki.

En löytänyt Mehiläisestä valoimpulssia? Laseria kyllä tekevät. Minua kiinnostaa valohoito enemmän, koska ei olisi var

"valoimpulssi" on kosmetologin myymä turha placebo-paska. Sama tulos tulee osoittamalla itseä taskulampulla naamaan.

Laserilla poltetaan pienet hiussuonet kiinni, jolloin punoitus häviää. Laseria saa käyttää vain ihotautilääkäri.

Vierailija
22/22 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hoitona mustapäille?

Mustapäille lähtisin ensiksi kokeilemaan kunnollista hoitorutiinia. Riittävästi kosteutusta ja lisäksi säännöllinen mieto kemiallisesti kuoriva tuote. Itse käytän The Ordinaryn Glygolic acidia muutaman kerran viikossa ja välillä tuhimpaa (oliko se nyt aha&bha) kuorintaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi