Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postimies toi aamulla paketin ja mitäköhän ajatteli mun ulkonäöstä

Vierailija
01.04.2016 |

Tukka vielä pystyssä yön jäljiltä ja toppi, minkä alla ei ollu rintsikoita. Onneksi sentään oli yöpyjaman housut jalassa, etten ihan pikkupöksyissä mennyt kuittaamaan pakettia. :`D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy aika kivan näköinen nais postinjakaja joka on varmaan lesbo kun ei kiinnostu vaikka ilman paitaa,hkblöö lahkeessa menen ovelle, sanoo vaan että ,nimi tohon.

olen pyytänyt kahville on ollut uuni tuoretta pullaa,olen ehdottanut että käydään testaamassa tuomaansa vehettä ym. Ja aina vastaus on,hyvää päivän jatkoa,vittu että vituttaa tuollainen virka into.

pitää varmaan miinoittaa postilaatikoiden ympärys ettei pääse karkuun ja ärsyttää muutenkin tilailla kaikkea että pääsee tapaamaan sitä,laatikoilla jos norkoilee vilkuttaa vaan ja kaasuttaa pois.

Vierailija
22/23 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin lenkillä ja erään kämpän luona oli nainen aamutakissa hakemassa lehteä laatikosta ja katsoi pppiittkkäänn kun menin ohi,kyllä mullakin kävi mielessä mitä siellä aamutakin alla oli tai oli olematta?

mitä tuossakin tilanteessa pitäisi tehdä? Miten ilkeää käydä kysymässä että tuleeko pillua vai ei? Olisi edes kaatunut ja liukastunut että olisi voinut mennä auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen postimies on nähnyt kymmeniä pyyhkeen putoamisia, kylpytakin vyön aukeamisisa ja muita "vahingossa" sattuneita alastomukksia, jotta on varmasti tottunut kaikkeen. Entisaikaan postimies kuulemma piti myös lesket tyytyväisinä, jos talonmies ei kerennyt.

_

pakollinen vitsi:

Mitä eroa on perintötekijöillä ja ympäristötekijöillä.

- perintötekijät tarkoittavat sitä, kun poika perii isänsä piirteitä.

- jos lapsella on paljon postinjakajan piirteitä, on kyse ympäristötekijöistä.