Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronnut, mutta sormukset käytössä - mitä mieltä?

Pohtii taas kaikkea
01.04.2016 |

Hankimme joitakin vuosia sitten ex-mieheni kanssa uudet sormukset, koska en oikein tykännyt niistä keltakultaisista sormuksista mitkä oli ostettu aikoinaan, kun menimme kihloihin/naimisiin. Hankimme valkokultaiset sormukset ja niihin ei tullut kaiverruksia.

Tykkään niistä sormuksista ihan älyttömästi ja ne on yhdet kauneimmista koruistani ja arvokkaimmat rahallisesti arvioituna.

Erotessa kysyin exältä saanko suurentaa sormukset niin, että ne sopii minulle toiseen sormeen ja käyttää jatkossakin. Hänelle asia kävi.

Olen ollut hiukan saamaton asian suhteen, vaikka se on koko ajan ollut mielessäni. Tarkoitukseni olisi suurentaa sormukset niin, että ne mahtuu oikean käden nimettömään. Tällä hetkellä pystyn pitämään toista niistä siinä kyllä, kaksi yhtäaikaa tekee liian tiukaksi. Lisäksi olen ajatellut muuttaa sitä kihlasormuksen tilalle ostettua hiukan ja mahdollisesti niin, että sormukset yhdistettäisiin toisiinsa.

Mutta onko tämä outoa teidän mielestänne? En oikein tiedä miten nykyinen mieheni asiaan suhtautuu. Toisaalta ei pitäisi olla mitään erikoista,kun kyseessä vain korut joissa ei edes ole kaiverruksia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus vasemmassa nimettömässä on valttikortti baareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla