Lue keskustelun säännöt.
Kuka aikoo ennakkotilata Final Fantasy XV:n?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varmaan yhtä paska kuin XIII. :( En luota nykypelien laatuun. Edellinen oikeasti hyvä oli Fallout: New Vegas.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhtä paska kuin XIII. :( En luota nykypelien laatuun. Edellinen oikeasti hyvä oli Fallout: New Vegas.
Ootko kattonu yhtään traileria ees siitä pelistä? Ei kannata tuomita etukätee. Tulee oleen taatusti parempi kun XIII!
Final Fantasyt ovat paskaaaaaa!!!! Ja kuitenkin te kyrpäläjät pelaatte niitä.
Paskoja pelejä tehdään niin pitkään kuin idiootit ennakkotilaa niitä.
Sama juttu!