Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisimmat tapasi kuluttaa aikaa työpäivän aikana?

Vierailija
31.03.2016 |

Mietin, kun tänään huomasin selostavani mielessäni yhden pöytälaatikkokäsikirjoitukseni (harrastan kirjoittamista) avioparin häitä ja rakkaustarinaa Satuhäiden tyyliin. Eli pari itse kertoi taustoistaan, ainakin toisen äiti kertoi jotain, ja kaiken huipuksi pystyin kuvittelemaan ohjelman miesäänen selostamassa tapahtumien kulkua. Ja ihan tiedostamatta tämä alkoi, yks kaks tajusin että että tämä on nyt jotain muuta kuin normaalia ajatusten harhailua.

Miten te muut?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt firman vessassa runkulla. En muista mikä tähän toimi yllykkeenä, ehkä joku ihana toimiston tyttö. Joskus lähden kaupungille käppäilemään ja toisinaan en edes vaivaudu toimistolle, vaan teen duunit etänä. 

Vierailija
2/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen kieliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän tämä menee aika rattoisasti täällä päivsytellessä. On aikaa seurata turhia blogeja ja muuta nettisontaa.

Joskus olen neulonut. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä uskotteko tätä mutta kulutan työpäiväni tekemällä töitä

Vierailija
5/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuota ongelmaa, koska töitä on enemmän kuin ehtii tekemään.

Vierailija
6/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun vessassa ja luen av-palstaa.

Vierailija
7/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pyörätuolissa vessassa ja puhun kakalla istuvan kanssa kakan koostumuksesta.

Vierailija
8/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukausittain loppukuusta aina pari työpäivää, joina ei ole oikeasti _mitään_ tekemistä. Istumista ja odottelua, jos vaikka joku ylllärihomma sattuisi tipahtamaan taivaalta.

Netin selaamiseen kyllästyy nopeasti, joten mä mm.

- Muokkaan excelliin solut neliön muotoisiksi ja soluja värittämällä "piirrän" Nintendo 8-bit pelien hahmoja. 

- Viivottimella teen A4-arkkiin 5mmx5mm ruudutuksen, ja ne viistoviivoilla kolmioiksi, ja  värittelen eri värisillä korostustusseilla.

- Lasken tyhmiä, turhia laskuja tyyliin "jos vessapaperi maksaa 25/snt rulla, mulla menee 2 rullaa viikossa, rullan hinta nousee 15% vuosi, niin kuinka paljon rahaa mulla menee vessapaperiin 65 vuodessa".

Vierailija
9/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä uskotteko tätä mutta kulutan työpäiväni tekemällä töitä

:) Työni on lähinnä koneen vahtimista virheiden varalta. Joskus vaihteluksi on äärettömän tylsää toistoa. Ei ole nettiä, ei voi kuunnella musiikkia, eli ainoana viihdykkeenä on omat ajatukset. 

Ap

Vierailija
10/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pitkiä lounaita, välillä olen käynyt nypittämässä kulmakarvat kosmetologilla, välillä nypin itse, leikkaan hiusiani, muokkaan vaatteita, luen omia kirjoja ja lehtiä, käytän vessaa, vettä ja papeeria niin paljon kuin ehdin, kerran pesin hiukset työaikana, käyn lääkärissä työaikana, kertaalleen kävin kampaajallakin työaikana sekä apteekissa ostoksilla. Sitten luen nettilehtiä, kirjoitin joulukortit ym. Välillä on oikeasti kiire työasioiden kanssa, välillä parikin tuntia, ettei ole MITÄÄN tekemistä, mutta palkka juoksee.

Vierailija
11/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön pitkiä lounaita, välillä olen käynyt nypittämässä kulmakarvat kosmetologilla, välillä nypin itse, leikkaan hiusiani, muokkaan vaatteita, luen omia kirjoja ja lehtiä, käytän vessaa, vettä ja papeeria niin paljon kuin ehdin, kerran pesin hiukset työaikana, käyn lääkärissä työaikana, kertaalleen kävin kampaajallakin työaikana sekä apteekissa ostoksilla. Sitten luen nettilehtiä, kirjoitin joulukortit ym. Välillä on oikeasti kiire työasioiden kanssa, välillä parikin tuntia, ettei ole MITÄÄN tekemistä, mutta palkka juoksee.

Tämä työ on siis sijaistamista. Ihmettelen, miten vakituinen työntekijä saa vuodesta toiseen ajan kulumaan näin vähällä työmäärällä. 

Vierailija
12/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun paskalla ja nautin kun palkka juoksee!

Vierailija
13/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudatan musiikkia, juttelen muiden kanssa, jätän menemättä.

Vierailija
14/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä työ on siis sijaistamista. Ihmettelen, miten vakituinen työntekijä saa vuodesta toiseen ajan kulumaan näin vähällä työmäärällä. 

Kerran olin 4 pv saikulla ja kun tulin takas töihin, tein reilussa tunnissa kertyneet työt!

Vierailija
15/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama otos klassikkopaketista kun opiskeluaikana olin kesätöissä missä leimattiin sisään ulos eli tunnit oli lusittava. Kaikki ei tietenkään ole mahdollista joka paikassa, mutta:

- sali ja sauna aamuun

- aamupala päälle

- päivän lehdet ja Yön NHL-tulokset

- sitten onkin jo lounasaika

- pitkät lounasdeitit

Vierailija
16/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia ja luen lehtiä. Joskus saattaa olla vähän ylimääräistä aikaa, yleensä saa hiki päässä tehdä työtä.

Vierailija
17/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen KAIKKIEN ohikulkijoiden kanssa (pitkät käytävät). Siinä menee tutut ja tuntemattomat mukavasti :)

Vierailija
18/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen. 

Vierailija
19/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisina hetkinä istun satulatuolilla ja pyörin ympyrää. Joskus saatan piirtää.

Vierailija
20/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin kahvitauko, sitten käydään tekemässä jalanjälkiä työmaalle jne.