Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen harrastuksen parista voisi löytää järkeviä, fiksuja ja aidosti kivoja ihmisiä?

Vierailija
31.03.2016 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kielikurssi tai juoksukoulu.. eikös kaikissa harrastuksissa loppupeleissä o ihan fiksuja tyyppejä.

Vierailija
22/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukoulussa ei yleensä fiksuja näy, samoten jotkut marginaaliurheilulajit kuten soutu.

Voi kiesus että tunnen yhden pimeän soutajan.

Metsästyksessä jokainen joutuu läpäisemään pällikokeen ja pienikin rikos estää harrastuksen. Urheiluampujilla seula on vieläkin kovempi.

Ainakin kapunkilaiset metsästäjät ovat lähes kaikki fiksuja ja asiaan paneutuneita sakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on soutuporukasta ikäviä muistoja opiskeluajoilta. Noin kaksi ihmistä paristakymmenestä edes puhui minulle. Pari jätkää ilkeili ulkonäöstäni, koska en heidän mielestään ollut hyvännäköinen. Olisin tykännyt harrastuksesta sinänsä, mutta en voinut jatkaa, koska minua ei hyväksytty porukkaan. Että terveisiä Turkuun.

Vierailija
24/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu (esimerkiksi taidehistorian tai musiikkitieteen).

Prometheus-leirien järjestäminen.

Arvojasi vastaava poliittinen järjestötyö.

Kirjallisuus- ja kulttuuriyhdistykset.

Elokuvakerhot (varauksin, mukana myös leffa-autisteja).

Vierailija
27/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintubongaus.

Vierailija
28/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästyksen parista jos miehiä haet. Seuruemetsästys on sosiaalista toimintaa ja porukassa on osattava käyttäytyä mikäli aiot harrastaa jatkossakin. Lisäksi metsästävällä ei saa olla väkivalta tai muita luonteenhillitsemisongelmia, muutoin herkästi lähtee aseet tai niitä ei myönnetä ensinkään.

Vierailija
29/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen vapaaehtoistyö

Vierailija
30/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partio (toimintaa on usein myös aikuisille).

Vierailija
31/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloista huolimatta golf. Naisena olen tutustunut mukaviin naisiin, joista on tullut hyviä ystäviä kentän ulkopuolellakin. Ja pari miespuolista ihastusta on tullut koettua näiden 20 vuoden aikana.

Vierailija
32/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehdus, golf, suunnistus, punttisali (ei mikään pintaliitomesta vaan jokin uimahallin kyljessä oleva sali tms), crossfit.

Vierailija
33/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästyksen parista jos miehiä haet. Seuruemetsästys on sosiaalista toimintaa ja porukassa on osattava käyttäytyä mikäli aiot harrastaa jatkossakin. Lisäksi metsästävällä ei saa olla väkivalta tai muita luonteenhillitsemisongelmia, muutoin herkästi lähtee aseet tai niitä ei myönnetä ensinkään.

Olen itse nelikymppinen sinkku. Metsästyskokeet on ainoa harrastukseni, jossa käy miehiäkin. Olen aina miettinyt, että ihme pitäisi tapahtua, jos tästä porukasta jonkun järkevän ja normaalin löytäisi. Samaten naisissa on paljon luonnehäiriöisiä. (Ehkä minäkin olen muiden mielestä ;) Ainakin meidän seurassa todella huumorintajutonta toimintaa, vai johtuuko siitä että koirat on mukana, niin toisten arvostelu ja kateus on iso osa lajiamme. 

Vierailija
34/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf. Todella suosittua nykyään Suomessa, ilmaisia ratoja on kaikkialla ja kahdella kiekolla eli kolmella kympillä pääsee erittäin hyvin alkuun.

Vierailija
35/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuratanssit (lavatanssit, swing-tanssit).

Tästäkin asiasta voi olla montaa mieltä. Toki en lainkaan kiellä, etteikö voisi löytyä ja ihan omasta kokemuksesta tiedän että löytyykin, mutta niissä piireissä väki on melko kirjavaa ja päävikaisten (lue nirppanokkien) määrä varsinkin tuossa jälkimmäisessä porukassa omien kokemusteni perusteella on sanoisinko kenties jopa normaalia yhteiskuntaa piirun verran korkeampi.

Joka tapauksessa lavatanssit on niin upea sessio ja etenkin kesälavat järvenrannalla miljöinä niin loistavia, että suosittelen lavatansseja jo pelkästää atmosfäärin kannalta. Mutta jos on nainen ja lähtee lavoille pelkästään tanssimielessä, niin ei pidä pelästyä jos ei heti ensimmäisenä iltana flaksi käy, sillä lavoilla naisia on aina valtaosa ja touhu on jossain määrin sisäsiittoista, eli ihan heti ei vierasta haeta, ellet ole nuori ja nätti.

nimim. kohtuullisen mittava lavatanssikokemus useammalta vuosikymmeneltä

Vierailija
36/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runonlausunta

Vierailija
37/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisalilla kyllä tulee vaan keskittyä omaan juttuun ja ehkä vaihdettua pari sanaa jonkun randomin kanssa "joko tää on vapaa" "joo on" tyyliin. Kielikursseilla olen tutustunut ihmisiin, en saanut ystäviä, mutta hyvänpäiväntuttuja. Monenlaista viheltäjää sitä kyllä sielläkin, varsinkin alkeiskursseilla, on. 

Vierailija
38/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinanjuonnin parista

Vierailija
39/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit ja seurat joissa järjestetään opetusta.

Vierailija
40/50 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että lähes minkä tahansa harrastuksen parista varmasti löytyy otsikossa mainitun kaltaisia ihmisiä, toki valitettavasti muunkin sorttista väkeä.

Mielestäni aloittajan lähtökohta harrastuksen aloittamiseen onkin hieman nurinkurinen. Fokus pitäisi olla pikemminkin siinä, mikä harrastus tuntuu itsestä luontevimmalta ja kiinnostavimmalta. Kun hakeudut sellaisen harrastuksen pariin, mistä itse olet aidosti innostunut, niin varmasti löydät kyseisen harrastuksen parista myös mukavia ihmisiä, oli harrastus mikä tahansa, sillä teillä on heti alkuun yhteinen tekijä, eli kiinnostus kyseiseen harrastukseen.. Sen sijaan jos harrastus on vain väline pongailla uusia kavereita, niin tulos ei välttämättä ole toivotun kaltainen, sillä feikkiys paljastuu melko nopeasti.