Asiat joita "kaikki muut" inhoavat, mutta sinä pidät?
Eli, mistä sellaisesta pidät, mitä suurin osa ihmisistä tuntuu inhoavan?
Minä pidän hämähäkeistä.
Peukku ylös, jos pidät, alas jos et.
Kommentit (97)
Kouluruuista tilliliha ja kanaviillokki. Kaipaan niitä vieläkin, mutta en osaa tehdä samanmakuista kotona.
Muiden mielestä "ällönmakeat" asiat. Esim marsipaanileivokset. Tykkään makeasta niin paljon että en tunne käsitettä ällönmakea.
Pinaattikeitto. Melkein kaikki tuntemani ihmiset vihaavat kyseistä ruokaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Itse rakastan pinaattikeittoa ja syön sitä monta lautasellista ihan vain siksi että se on niin hyvää :) välillä ihmiset katsoivat inhon vallassa :D
Vierailija kirjoitti:
Kakan syöminen.
Pannkakan?
Tykkään yksin juoksemisesta/lenkkeilystä. Tuntuu, että kaikki kaverit ja tutut vaan pyörittelee silmiään, kun nautin juoksemisesta enkä esim. salilla käynnistä, kiipeilystä tai jostain muusta trendikkäästä lajista, ja haluan aina juosta yksin. Ne harvat tuntemani ihmiset, jotka juoksevat, juoksevat aina porukassa tai jossain juoksukoulussa. Itse en kestäisi sellaista.
- Rommista ja vodkasta
- Hammaslääkärissä käynnistä
- Itä-Euroopan maista
Pidän Windowsissa työkalupalkkia ylhäällä (koska yleensäkin erinäiset navigoinnit ovat ylhäällä, kuten välilehdet) ja lisäksi se menee automaattisesti piiloon.
Käytän tietokoneessa kaikista ohjelmista englanninkielisiä versioita, koska kaikkia ohjelmia ei kuitenkaan saa suomenkielisinä, enkä pidä sekakielisyydestä. Myös käyttöjärjestelmä on englanninkielinen.
Suomalainen "junttikulttuuri". Rakastan perähikiöitä, pikkukyliä ja niiden eriskummallisia ihmisiä joissa he ovat suuria persoonallisuuksia. Pienet kylätapahtumat, oudot pikkukaupat jonne paikalliset viljelijät lampsivat suoraan navetasta, kesämarkkinoilla soivat kupletit ja pelimanniorkesterit, kalamiehet, lavatanssit ja kyläkokoukset metsästysmajoilla..
Selleri.