Asiat joita "kaikki muut" inhoavat, mutta sinä pidät?
Eli, mistä sellaisesta pidät, mitä suurin osa ihmisistä tuntuu inhoavan?
Minä pidän hämähäkeistä.
Peukku ylös, jos pidät, alas jos et.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset limaiset asiat, kunhan eivät ole uhka terveydelle tms. Oma venynä räkä, ovislima, lasten limaiset lelut
Naisten limaiset lelut
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset limaiset asiat, kunhan eivät ole uhka terveydelle tms. Oma venynä räkä, ovislima, lasten limaiset lelut
Ihmettelin ensin, että miten niin ovisilmä.
Ihan rehellinen kännin vetäminen. Seurassa tai yksin. Olen kolmekymppinen nainen ja tuntuu että kaikki tutut (siis naiset, miehet harvemmin) paheksuvat jos ei "juo sivistyneesti". Osaan toki senkin, kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Itse pidän anaaliyhdynnästä vaikka aika monet naiset tuntuvat sitä inhoavan. Kivaa vaihtelua välillä.
Naispelko22 kirjoitti:
Talvi. Tuntuu, että kaikki muut vihaa talvea ja masentuvat siitä, minä taas masennun kesästä.
Terveisin Naispelko22
Itse olen huomannut, että kesän vihaaminen korreloi melko vahvasti henkilön rasvaprosentin kanssa.
Makaronilaatikko, kastike, tai muu ruoka ruisleivän päällä :D
Voisi ehkä aloittaa uuden ketjun, mutta laitanpa tähän yhden, jota inhoan, vaikka "kaikki muut" pitävät:
veriohukaiset
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän anaaliyhdynnästä vaikka aika monet naiset tuntuvat sitä inhoavan. Kivaa vaihtelua välillä.
Miksi ihmeessä jotkut pitävät oikeutenaan alapeukuttaa jonkun toisen omaa kokemusta ja mielihalua. Jos et itse pidä kyseisestä touhusta, niin miksi viestille, jossa joku kertoo pitävänsä siitä pitää antaa negatiivista palautetta??? Itsekään en siitä touhusta juuri välitä, mutta jos joku pitää, niin hänen kokemuksensa on arvokas ja nimenomaan hänen omanaan yläpeukkujen arvoinen!
Lähteiden etsinnästä tieteellisiin kirjoituksiin.
Kyllä, mutta vain naisten esittämä.