Asiat joita "kaikki muut" inhoavat, mutta sinä pidät?
Eli, mistä sellaisesta pidät, mitä suurin osa ihmisistä tuntuu inhoavan?
Minä pidän hämähäkeistä.
Peukku ylös, jos pidät, alas jos et.
Kommentit (97)
Sinihomejuusto sellaisenaan.
Kyppsentäessä siitä tulee mielestäni vain ällöttävä mömmö joten laitan sen ruokaan vasta kypsentäminen jälkeen.
Esimerkiksi jos teen kotona vaikkapa pizzaa, laitan sinihomejuuston siihen pizzaani vasta, kun olen ottanut sen uunista ja antanut hetken jäähtyä ettei se juusto sula ja mene ällöttäväksi. :D
Vanhan malliset puhelimet. Rakastan omaani.
Syön hyvällä ruokahalulla (kuumennetun) broilerin ja kalan nahan.
Tomaattimehu. En tiedä mitään parempaa kuin tomaattimehulasillinen aamupalan yhteydessä. Tulen kärttyiseksi, jos se on jonain aamuna loppu. Yleensä pidänkin monta litraa varastossa.
Talvi. Tuntuu, että kaikki muut vihaa talvea ja masentuvat siitä, minä taas masennun kesästä.
Terveisin Naispelko22
Tämä ei nyt varmaan moniin nuorempiin sukupolviin päde, mutta rotat. Siis ihan kesyrotat. Sukulaiset jaksoivat kauhistella että mitä sinä nyt tuollaisia, nehän levittää tauteja. Juu... :D
Pitkät lenkit koiran kanssa. (kuulostaa joo hieman typerältä, mutta kukaan tuttavastani ei voi ymmärtää tätä piirrettä minussa)..
Maahanmuuttajat. Parasta mitä Suomelle on tapahtunut.
Jazz eri muodoissaan. Erityisesti ihmiset vihaa fuusiojatsia, mutta mä tykkään siitäkin.
Kaikenlaiset limaiset asiat, kunhan eivät ole uhka terveydelle tms. Oma venynä räkä, ovislima, lasten limaiset lelut
Tykkään olla pimeässä. :D
Harvoin laitan illalla valoja päälle jos vaan katson telkkaria, olen netissä tai pelaan konsolilla. Sitten navigoin pimeässä kämpässä aina jääkaapille ja vessaan. Kökötän pöntölläkin säkkipimeydessä, suihkuun mennessä kuitenkin laitan valoja (muttei liikaa).
T: vampyyri