Rahaa tyhjästä? Mun poikaystävä on kyllä röyhkeä.
Mun poikaystävä teki näin: Myi talon, myi auton, otti kaikki rahat tililtä ja otti kaikki lainat, luotot ja vipit mitkä on saatavilla. Hänellä oli käteisenä 350.000e. No mökin hän oli "myynyt" vain paperilla. Kyllä hän siinä asuu nyt. Auton hän "myi" minulle. Se on nyt vain mun nimissä ja hän käyttää sitä.
Mutta juju on nyt se: Hän otti lainoja jne. 240.000e edestä viime aikoina ja odotti että ulosotto alkaa. Nyt tilanne on niin että hän on tarjonnut 120.000e ja näyttää siltä että pankit suostuu diiliin kun hän oli myös sanonut itseni irti hyvä palkkaisesta työstä. Hän sanoi: Ottakaa ne 50% ennen kun te ette saa mitään. Diiliin kuluisi toki että merkinnät poistetaan. Muuten hän ei suostu maksaa.
En kyllä uskaltais tällaista tehdä.
Kommentit (22)
Tulee ekana mieleen velallisen epärehellisyys. Jos joku käräyttää, niin saattaa istua linnassa tovin...
ja saattaa olla työnsaanti jatkossa vähän haasteellista. Ei sillä 120.000€ loppuelämäänsä elää, ainakaan mukavasti...
Ilmianna poliisille petoksesta ennenkuin saat itse syytteen avunannosta.
Petos ja velallisen epärehellisyys, viranomaisen harhauttaminen ja mitähän muita nimikkeitä tuolle löytyy. Ja sulle samat nimikkeet lisäyksellä avunanto näihin rikoksiin. Pelasta oma nahkas ennenkuin on myöhäistä. Olet muutoin velkahelvetissä loppuelämäs.
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä teki näin: Myi talon, myi auton, otti kaikki rahat tililtä ja otti kaikki lainat, luotot ja vipit mitkä on saatavilla. Hänellä oli käteisenä 350.000e. No mökin hän oli "myynyt" vain paperilla. Kyllä hän siinä asuu nyt. Auton hän "myi" minulle. Se on nyt vain mun nimissä ja hän käyttää sitä.
Mutta juju on nyt se: Hän otti lainoja jne. 240.000e edestä viime aikoina ja odotti että ulosotto alkaa. Nyt tilanne on niin että hän on tarjonnut 120.000e ja näyttää siltä että pankit suostuu diiliin kun hän oli myös sanonut itseni irti hyvä palkkaisesta työstä. Hän sanoi: Ottakaa ne 50% ennen kun te ette saa mitään. Diiliin kuluisi toki että merkinnät poistetaan. Muuten hän ei suostu maksaa.
En kyllä uskaltais tällaista tehdä.
Kykypuolueen mies, vielä kun väärentää asiakirjan niin ministerin pesti on varma.
Höpö, höpö :D Tolla reseptillä heiluu kaiken muun mukavan lisäksi myös häkki.
Poikaystäväsi istuu pian linnassa. Tuon suuruisesta talousrikoksesta napsahtaa aina vankeutta, joko ehdollisena tai ehdottomana. Talousrikoksiin suhtaudutaan hyvin ankarasti.
Kerropa nyt vähän tarkemmin, miten tämän teki. Uskottavuusaste on nolla. Yleensä 240 000 euron lainoille on vakuudet.
tuota tuota... ajattelitkos joku päivä ilmoittaa autosi varastetuksi?
Nuo vakuudet minuakin kiinnostavat. Tarinassa on muutakin epäselvää.
Diiliin kuuluu se, että merkinnätkin poistetaan xDDDD
Onneksi ei ollut just ruokaa suussa...
Suuremman luokan neuvottelijaksi/ kiristäjäksi poikaystävä (tarinan satuilija) itseään luulee.
Hän ei ole röyhkeä, ihan vaan rikollinen.
Ja näitä omaan näppäryyteensä kompastuneita on kiven sisässä ihan tarpeeksi. Ellei sitten ehdi sitä ennen lähteä Dubaihin tai Kyprokselle... Tai mitä näitä nyt on jotka ei talousrikollisia luovuta. Mutta Suomeen ei ole palaamista.
hänellä oli tosi korkea palkka. 8.600e + bonukset. Ja hänellä on tällä hetkellä 350.000e käteisenä. En tiedä kuinka hän sai niin paljon lainaa, mutta tiedän että hän nosti esim. joulukuussa pelkästään luottokorteilla yli. 50.000. Niitä kortteja oli joka paikassa. Sitten rahat laitettiin johonkin pelitileille myös missä niitä sitten siirrettin kavereille. Ne tulivat sitten meille ja toivat käteistä.
Luulen että tämä ei ole eka kerta. Hän keskustelee noista asioista aina puhelimessa jonkun kaverin kanssa ja ne suunnittelee sitten mitä pitäisi tehdä. Ainaskin kuulostaa siltä että he tietävät hyvin mitä tekevät...
Mua se ei kyllä haittaa. Minä elään ihan mukavaa elämää hänen kanssa. Minä vain ihmettelen kuinka hänen hermot kestää sen. Minä olisin varmasti joku hermoraunio.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta olisi nyt yhtään mitään hyötyä. Tuohan on ihan naurettavaa. Mikä ihmeen avunanto? Minä en tiedä mistään mitään?
Kyllä tuosta ennemmin tai myöhemmin muutama suvi heilahtaa.
Muista nyt pyytää hieman "potista" itsellekkin. Kun se polliisi-setä ovenne taakse tulee, on se siinä vaiheessa turha miettiä, että mistäs sinulle talousrahaa jatkossa.
Muista myös varautua kotietsintään - että jos esim.dildot/korsetit yms. sinua hävettää, niin kannattaa viedä jo jonnekkin muualle säilöön. Kellari/vintti ei auta, menevät nuo sinivuokot sinnekkin ja varaudu myös siihen, että kaikki läppärit, padit etc. lähtee myös tutkintaan - ihan sama onko sinun vai miehesi. Laita siis jo nyt omat tärkeät numerosi talteen ja hanki vara-puhelin, prepaid.
Tsemppiä sinulle tuleva linna-leski.
Ai niin, muista pitää muutamaa hyvää kirjaa käsiesi ulottuvilla. Myös mukava olo-asu kannattaa pitää aina ns.lähtövalmiina. Saatat meinaan itsekkin joutua kuulusteluihin ja kirjat helpottavat kummasti selli ahhdistukseen. Pidä myös hieman käteistä lompakossa - tutkintavankeudessa ei kanttiinikärrystä voi ostaa kortilla. Riippuen ihan kuulustelijasta saatat saada ottaa mukaasi myös omat hygieniatuotteesi - ei ladyshavea tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta olisi nyt yhtään mitään hyötyä. Tuohan on ihan naurettavaa. Mikä ihmeen avunanto? Minä en tiedä mistään mitään?
Se on myynyt sulle autonsa etkä tiedä ostaneesi sitä? Haha...
Vaikka et Ap muka tietäisi mistään miehesi tekemisistä, niin poliisi tulee tod.näköisesti haluamaan kuulla myös sinua.
Ja jos nyt mietitään tuota ensimmäistä kirjoitustasi, tunnut tietävän asioista aikas paljonkin.
Voit kai kuvitella, ketä tullaan kuulusteluissa prässäämään eniten - sitä joka on se heikoin lenkki ja tässä tapauksessa vaikuttaa, että se olet sinä.
Otin printscreenillä talteen nämä sivut. Sulla on tämä päivä ja huominen aikaa mennä itse poliisille. Seuraan tuleeko juttua taloustutkinnasta. Ellei tule, lähetän sivut poliisille. Poliisi saa IP-osoitteesi palstan ylläpitäjältä.
Näppärää tämä nykytekniikka, eikö?
Ööööö, v*ttu mikä urpo