Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahaa tyhjästä? Mun poikaystävä on kyllä röyhkeä.

Vierailija
31.03.2016 |

Mun poikaystävä teki näin: Myi talon, myi auton, otti kaikki rahat tililtä ja otti kaikki lainat, luotot ja vipit mitkä on saatavilla. Hänellä oli käteisenä 350.000e. No mökin hän oli "myynyt" vain paperilla. Kyllä hän siinä asuu nyt. Auton hän "myi" minulle. Se on nyt vain mun nimissä ja hän käyttää sitä.

Mutta juju on nyt se: Hän otti lainoja jne. 240.000e edestä viime aikoina ja odotti että ulosotto alkaa. Nyt tilanne on niin että hän on tarjonnut 120.000e ja näyttää siltä että pankit suostuu diiliin kun hän oli myös sanonut itseni irti hyvä palkkaisesta työstä. Hän sanoi: Ottakaa ne 50% ennen kun te ette saa mitään. Diiliin kuluisi toki että merkinnät poistetaan. Muuten hän ei suostu maksaa.

En kyllä uskaltais tällaista tehdä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä nro.20 seuraat, että tuleeko juttua taloustutkinnasta?

Ajatteletko niin, että jos tänään laitat viestiä poliisille, on juttu jo viikonlopun iltasanomissa?

Ei se nyt ihan niin mene. Tutkijat tutkii - syyttäjät syyttää. Prosessi on hyvin hidas, voi viedä vuosia.

Käräjäoikeus on tällä hetkelle todella ruuhkainen, eli aikaa vie ennenkuin sinne saakka tämä asia menee, jos siis ylipäätään menee. AP voi olla hyvinkin provo.

Vierailija
22/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin printscreenillä talteen nämä sivut. Sulla on tämä päivä ja huominen aikaa mennä itse poliisille. Seuraan tuleeko juttua taloustutkinnasta. Ellei tule, lähetän sivut poliisille. Poliisi saa IP-osoitteesi palstan ylläpitäjältä. 

Näppärää tämä nykytekniikka, eikö?

Aika harvalla on kiinteä IP-osoite. Ja anonyyminä palstalla kerrotut jutut eivät käy todisteena mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla