Mikä on surullisin elokuva, jonka olet ikinä nähnyt?
Sellainen, jonka takia itkit silmät päästäsi.
Mun on pakko sanoa Tulikärpästen hauta vaikka onkin animaatio, mutta ikinä ennen en ole elokuvan loputtua jäänyt vaan istumaan paikalleni itkemään.
Kommentit (181)
Tavallisia ihmisiä
Hellyyden ehdoilla
Molemmat realistisia kuvauksia ilman turhaa siirappia.
Tässä ketjussa mua naurattaa aina nuo sivukommentit mitä naisensa kanssa surullista leffaa katsoneet miehet on sanoneet tai tehneet. Naisten vollottaminen nyt on jo monen kohdalla ihan odotettavissakin. Lisää näitä!
Dear Zachary: A Letter To A Son About His Father, dokumentti. En ole eläissäni itkenyt niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
mie kirjoitti:
Nyt en muista elokuvan nimeä.
Mutta siinä alienit tulee maahan, maa on ihan sumun peitossa, ihmiset on kaupassa turvassa. Muutama pääsee autolla pakoon ja löpö loppuu. Kaikki ampuvat itsensä. Isä joutuu ampumaan lapsensa ja luodit loppuu. Sumu hälvenee ja apu saapuu heti. Kauheen surullinen ja pillitin silmät päästä, kun oli noin ankea loppu.Minä en laskis tätä surullisiin leffoihin niin kuin en myöskään laskisi surulliseksi jotain the walking deadia, mutta sen sanon että tää oli leffa jonka jälkeen on vituttanut eniten.
Elokuvan nimi taisi olla The Mist, kuulostaa ainakin samalta. Perustui muistaakseni Kingin kirjaan. Ei ollut minusta surullinen, mutta elokuvan loppu jäi mieleen koska oli niin ärsyttävä :D
Jos dokkaritkin lasketaan niin Melankolian kolme huonetta ja erityisesti Grosny (kirjoitusasu sinnepäin). ÄLÄ katso jos olet herkkä, ainoa televisiosta tullut asia joka on jäänyt kummittelemaan trauman lailla.
Hachiko :( itkettää aina, kun edes ajattelen sitä
Brokeback Mountain, Silta salaiseen maahan ja Poika raidallisessa pyjamassa.
Vierailija kirjoitti:
Melankolian kolme huonetta, Äideistä parhain ja Lilja 4ever (Liljallakin aika "äideistä parhain" muuten 😰)
Liljan äiti vitutti mua aivan sairaasti tuota leffaa katsellessa, kuten ne kaikki muutkin ihmiset. Ei myötätuntoa Liljalle keneltäkään :( ja joo, on ankeimpia elokuvia mitä ikinä olen nähnyt. Olin kai 15 kun näin sen ensi kerran, ja jäi ikävä olo pitkäksi aikaa.
Brokeback Mountain oli niin itkettävä! En kattonut miehen reaktioita kun mulla meni itsellä itkiessä koko loppuosa.
Mitä ihmiselämän tuhlausta! Meillä on kun tänne pallolle annettu vain tämä yksi ainoa reissu!
Leijona kuningas, Bambi, Myrskyluodon Maija
Kouluaikana joki koirasta kertova elokuva, Bim Mustakorva tms. Voi sitä itkun määrää
Fruitvale station. Itkin oikeasti ihan järjettömästi vielä elokuvan jälkeenkin