Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja nainen eivät voi olla platonisia ystäviä

Vierailija
31.03.2016 |

Minä en ainakaan voi olla naisen ystävä. Johtuen siitä syystä, että testosteronitasoni ovat niin korkeat ja olen muutenkin hyvin seksuaalinen ihminen. Arvostan tietysti jos nainen alkaa pussaamaan ja panemaan, jolloin naisen puheetkin kuulostavat puolet fiksummalta!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä on yksi parhaista ystävistäni. Olemme sielunkumppaneita mutta romanttinen rakkaus on kuollut väliltämme. En olisi ikinä uskonut että asia olisi minulle ok että näkisin hänen seurustelevan jonkun toisen kanssa. Olen nimittäin todella mustasukkainen ihminen. Pääsin kuitenkin asian yli helposti. Ei sielunkumppaniaan voi noin vaan heivata elämästään vain sen takia että suhteesta puuttuu seksi.

Vierailija
22/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut tänään uuden asian, kaikki miehet haluavat polttaa sikaria ja pelata korttia. Jos joku mies on savuton, niin jonkinlainen teeskentelijä taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nassitäti kirjoitti:

Onneksi mulla on ystävinä fiksuja miehekkäitä miehiä testosterooneineen, jotka osaavat olla naisen kanssa ihan kavereita. Esim. heidän seurusteluelämänsä voisi olla aika ongelmallista, jos pitäisi pakonomaisesti jokaista näkemäänsä naista päästä kuksimaan. Ei taitaisi tyttöystävät arvostaa, enkä minä ainakaan haluaisi sellaista kumppania itselleni. Eikä kauheasti herättäisi satunnaissäätönäkään himoja mies, joka panee kaikkea, mikä liikkuu.

Niin miehillä kuin naisillakin on yleensä tietty ihmistyyppi, mikä vetää puoleensa. Jollei joku vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustaja ole omaa tyyppiä niin ei tämä tällöin kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Toki tällaiseen ihmiseen voi silti suhtautua asiallisesti ja esim. hyvänä kaverina. Siihen, minkä tyyppiset ihmiset kiinnostavat, vaikuttavat ihmisestä riippuen esim. luonne, ulkonäkö, pukeutumistyyli, harrastukset ja vaikka mitkä kaikki.

Oletko ap ihan oikeasti sellainen, jolla tulee stondis riippumatta esim. tippaakaan naisen iästä, ulkonäöstä tai luonteesta? (Mainitsin luonteen vikana, koska vaikutat pinnalliselta provotrollilta.)

Aloittajan kannattaisi ehkä harkita kastraatiota, jos jokainen vastaantuleva mummo pistää himot päälle? :D

Miehekkäänä ja perinteisenä miehenä kannatan jo miljoonia vuosia olleita perinteitä. Naiset hengatkoon kaverimielessä toisen naisten kanssa esim. tamppaamassa mattoja ja rupattelemassa juorujaan.

Miehet menevät sikariklubille polttamaan sikaria ja pelaamaan korttia. Miehille miesten huvit, naisille naisten huvit.

Kyllä monet naiset tamppaavat keskenään mattoja, mutta he eivät kutsu toisiaan ystäviksi.

Vierailija
24/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tamppaan mattoani ihan yksin.

Vierailija
25/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan tarkoittaa samalla sitä, etteivät mies ja nainen voi myöskään olla enempää kuin ystäviä, koska kiinnostus kaikkia muita miehiä/naisia kohtaan estää sen.

Vierailija
26/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.5/5, puoli pistettä siitä että jaksat vastailla ihmisille jotka ottivat provosi tosissaan 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan