Miesten vääränlainen huomio, hävettää.
Mul on joku ongelma, mutta en tiedä mikä tai vielä pahempaa miten sen saisi hoidettua pois.
Bongaan netistä miehiä ja sitten aloitan todella pervot viestittelyt heidän kanssaan. Erään kanssa oli vuoden salasuhde, joka loppui 8kk sitten.
Nytkin mulla on kolme-neljä joiden kanssa kirjoittelen...ihan älytöntä jahtaamista..ja munan perässä tietty...ilman tulosta :D
Mä tiedän että tää ei ole tervettä, mutta miten tästä pääsis eroon?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Pääset kun lopetat ne viestittelyt. Voit harjoitella sitä esim. lopettamalla jo tuon trollauksesi
Ei ole trolli. Ap
Itse tein tätä samaa sinkkuna. Harrastan nettipelejä ja pyöristin kahden killan miehistä 80% samaa aikaa puhumalla perhokalastus ja sekstailemalla netissä. Oli hankala lopettaa kun aloin kunnon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein tätä samaa sinkkuna. Harrastan nettipelejä ja pyöristin kahden killan miehistä 80% samaa aikaa puhumalla perhokalastus ja sekstailemalla netissä. Oli hankala lopettaa kun aloin kunnon suhteeseen.
Mitä jos opettelisit yksiksesi ensin vähän lauseen kirjoittamista ja kirjallista ilmaisua,niin ajatuksesi tulisivat ehkä vähän paremmin ymmärretyksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos opettelisit yksiksesi ensin vähän lauseen kirjoittamista ja kirjallista ilmaisua,niin ajatuksesi tulisivat ehkä vähän paremmin ymmärretyksi....
*pyöritin *pervoja. Kiireessä kun kirjoittaa ei huomaa puhelimen korjaamia sanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*pyöritin *pervoja. Kiireessä kun kirjoittaa ei huomaa puhelimen korjaamia sanoja
Hait siis aktiivisesti itse itsellesi hankaluuksia netin kautta ja välityksellä ja sitten valitat täällä jälkikäteen saaneesi sieltä jotain 'vääränlaista huomiota' ??
Onkohan tuo omakaan netinkäyttösi nyt ollut siellä ihan oikealla tolalla !
Taitaa nyt vain kerrankin päteä ihan nappiin se sanonta, jonka mukaan :
"Sitä saa mitä tilaa"
(Ihan normaalissa nettikaupassa ja postin kautta tilaamisessahan se sensijaan ei päde läheskään aina...)
Pääset kun lopetat ne viestittelyt. Voit harjoitella sitä esim. lopettamalla jo tuon trollauksesi