Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hedelmällisyysongelmien kanssa painivat vauvakuumeiset naiset on hirveitä muita kohtaan

Vierailija
31.03.2016 |

Inhottaa ihan, kun yrittää olla innoissaan vauvan yrityksestä nettifoorumeilla, niin heti saa paskaa niskaan lapsettomuusongelmaisilta naisilta, joilla ei vaan natsaa vuosien yrittämisestä huolimatta. Tosi kurjaahan se on, jos ei onnistu millään, mutta ehkä kaikkien lisääntymiselimet ei toimi ihan optimaalisesti, eikä siihen ainakaan auta katkeroituminen ja niille irvaileminen, joilla ei vielä ko. ongelmia ole ilmennyt.

Olen avautunut.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jos itse joudut siihen tilanteeseen niin tiedät mikä helvetti se on ja miten se vaikuttaa ihmiseen.

Itse sain keskenmenon ja se teki minusta katkeran kaikkia kohtaan jotka plussaavat tai ovat raskaana tai joilla on lapsi. En ole ilkeä tietoisesti vaan se pimeys nielaisee siinä hetkessä kun pitää heidän kanssaan olla tekemisissä ja myöhemmin ahdistaa

Vierailija
2/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitten jättäisit vähemmälle vauvapalstailun, jos vaikka helpottaisi oloa hetkeksi, kun ei tarvitse hieroa toisten onnea naamalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nettifoorumien perusteella ei kyllä kannata tehdä johtopäätöksiä yhtään mistään. Ja miksi et voi olla innoissasi siitä vauvan yrityksestä ihan vain sen miehesi kanssa kahdestaan?

Vierailija
4/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jos itse joudut siihen tilanteeseen niin tiedät mikä helvetti se on ja miten se vaikuttaa ihmiseen.

Itse sain keskenmenon ja se teki minusta katkeran kaikkia kohtaan jotka plussaavat tai ovat raskaana tai joilla on lapsi. En ole ilkeä tietoisesti vaan se pimeys nielaisee siinä hetkessä kun pitää heidän kanssaan olla tekemisissä ja myöhemmin ahdistaa

Kaikkea ei voi saada. Ehkä on vain hyvä että noin helposti katkeroituva ihminen jää lapsettomaksi. Terveisin lapseton ja siihen tyytynyt

Vierailija
5/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ilkeitä ihan oikeassakin elämässä. Tuntuu että pitäisi jatkuvasti pyytää anteeksi sitä että itsellä on lapsia, vaikka olen vilpittömästi pahoillaan hänen lapsettomuudesta. Kärkkäitä kommentteja mm. raskauden ja synnytyksen tuomista muutoksista tahattomasti lapsettomilla on myös ilmeisesti oikeus viljellä...

Vierailija
6/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole ilkeä niitä kohtaan, joilla ei ole lisääntymisongelmia. Mutta oletan, että he voivat käydä läpi enimmät raskaus- ja synnytyskokemukset jonkun toisen ihmisen kanssa ja mun kanssa voidaan keskittyä muihin juttuihin, koska itelleni ne asiat tuo niin negatiivisia asioita pintaan, ettei semmoinen oikein sovi kevyeen kahvipöytäkeskusteluun. Ei tarvitse pyydellä anteeksi että voi synnyttää ja kyllä minua kiinnostaa toisten raskaudet, mutta jos jauhaa ummet ja lammet jostain normaaleista pahoinvoinneista ja vaivoista, niin on se vähän kohtuutonta jollekin, jolla on samoilla alueilla ihan oikeita vaivoja.

Vierailija
7/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on ihan hirveää. Siis lapsettomuus. Itselleni vielä ropisi diagnooseja pco, endometrioosi.. olin ihan tosi katkera, kun moni raskautui tuosta vain. Ne negatiiviset tunteet kuuluu siihen pakettiin, onhan se tahaton lapsettomuus valtava kriisi naisen identiteetillekin. No, hoitojen avulla sain 2 ihanaa lasta ja nyt oon enemmänki tyytyväinen siitä, että lapset ei tulleet ihan tuosta vaan puolivahingossa.

Vierailija
8/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei voi saada. Ehkä on vain hyvä että noin helposti katkeroituva ihminen jää lapsettomaksi. Terveisin lapseton ja siihen tyytynyt

Sinä et selkeästi kauheasti sitten lapsia loppupeleissä edes halunnut. En yleensä ole katkera mistään mutta kovasta vauvakuumeesta 15 vuotta kärsineenä se keskenmeno oli todella kipeä asia. Lisäksi minulle suurin unelma oli olla äiti. Tiedän muita vastaavia joille on sama käynyt ja ollut yhtä hankala kokemus ja jotka ovat katkeroituneet.

Vierailija
9/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika julmasti sanottu. Ihmiset kokevat lapsettomuuden eri tavalla, toiset selviävät siitä helpommin, toisilla siitä selviäminen kestää pidempään.

Vierailija
10/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ilkeitä kaikille ja kaikki vittuilee kaikille kaikesta. Sehän on ihan normaalia nykypäivää.

Vierailija
11/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun yksi lapsettomuuden kanssa kamppaileva nainen sanoi että hänellä tekee mieli viiltää jokaiselta viimeisillään raskaana olevalta naiselta maha auki ja varastaa vauva kohdusta. Tai potkia alkuraskaana olevien naisten mahoja että hekin kokevat keskenmenon. Voin sanoa että se meni jo minustakin yli. 2

Vierailija
12/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun yksi lapsettomuuden kanssa kamppaileva nainen sanoi että hänellä tekee mieli viiltää jokaiselta viimeisillään raskaana olevalta naiselta maha auki ja varastaa vauva kohdusta. Tai potkia alkuraskaana olevien naisten mahoja että hekin kokevat keskenmenon. Voin sanoa että se meni jo minustakin yli. 2

Amerikassahan noita sikiönryöstöjä on ihan tapahtunutkin. Kai se lapsettomuus sitten sekoittaa joidenkin päät niin pahasti.

Vierailija
13/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään vauvakuumeiset naiset on aika hirveitä. Miksi siitä raskaaksitulosta pitää tehdä sellaista suorittamista, että pitää oikein nettifoorumeille raportoida, milloin on nussittu mihinkin kuunkierron aikaan. Eikö voisi vain harrastaa seksiä silloin kun siltä tuntuu?

Vierailija
14/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikassahan noita sikiönryöstöjä on ihan tapahtunutkin. Kai se lapsettomuus sitten sekoittaa joidenkin päät niin pahasti.

Muistan katsoneeni aikanaan dokumentin asiasta ja Amerikassa niitä on tapahtunut useita. Onneksi tämä nainen ei alkanut toteuttamaan näitä asioita ja sanoi että tajuaa kyllä kuinka julmalta se kuulostaa ja kuinka väärältä mutta ei mahda niille ajatuksille mitään. Sai sitten reilua vuotta myöhemmin esikoisensa ja kuulema kaikki katkeruus ja tuollaiset ajatukset hävisivät.

Vierailija
15/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään vauvakuumeiset naiset on aika hirveitä. Miksi siitä raskaaksitulosta pitää tehdä sellaista suorittamista, että pitää oikein nettifoorumeille raportoida, milloin on nussittu mihinkin kuunkierron aikaan. Eikö voisi vain harrastaa seksiä silloin kun siltä tuntuu?

Ihmiset haluaa raskautua mahdollisimman nopeasti. Lisäksi ikä, jolloin lapsia nykyisin tehdään on noussut mikä tekee naisista vähemmän hedelmällisiä. Joten se ovulaation tikuttaminen ja seksin harrastaminen oikeaan aikaan kärjistyy

Vierailija
16/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettifoorumeilla ainakin huomaa sen, että nämä vuosia yrittäneet kuvittelevat olevansa jotenkin soveltuvampia äideiksi kuin ne, jotka juuri ovat jättäneet ehkäisyn pois. Ihan niin kuin se olisi heiltä pois, jos jollakulla onnistuukin vaikka heti ensimmäisestä kierrosta.

Vierailija
17/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsettomuudesta kärsiville osataan ihan yhtälailla olla helkkarin ilkeitä.

Itse joskus kirjoitin, miten lapsettomuus on ollut suurin kriisi ja tuntunut todella pahalta. Sain monta vastausta tyylillä "Siis oikeasti väität että lapsettomuutesi olisi kriisi yksi ylitse muiden??? Joiltain on hei kuollut lapsi tai mies jättänyt, mietipä niitä vähän! Selvästi luonnonvalinta ettet saa lasta kun olet noin vajaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!".

Juu, kun puhutaan elämän kriisistä, niin enköhän TODENNÄKÖISIMMIN puhu oman elämäni pahimmasta kriisistä, en sinun tai naapurin Marjatan elämän pahimmasta...

Nyt kun minulla on lapsi, niin vittuilua tulee aina jos kysyt neuvoa johonkin vauva-arjen ongelmaan.

Kai nuo jotkut sitten saa ison orgasmin ilkeillessään ihmisille.

Vierailija
18/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettifoorumeilla ainakin huomaa sen, että nämä vuosia yrittäneet kuvittelevat olevansa jotenkin soveltuvampia äideiksi kuin ne, jotka juuri ovat jättäneet ehkäisyn pois. Ihan niin kuin se olisi heiltä pois, jos jollakulla onnistuukin vaikka heti ensimmäisestä kierrosta.

Ei ole ois ei mutta muistuttaa siitä mikä itseltä puuttuu. Tyhjä syli on iso suru

Vierailija
19/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan nyt mikä tahansa asia mistä olet unelmoinut ja mitä et kuitenkaan saa etkä edes tunnu pystyvän sen saamiseen itse vaikuttamaan. Sitten toiselle se asia tulee kuin itsestään ja sitä sitten vatvotaan koko ajan mutta kuitenkin jopa tuskaillaan sen tuomia hankaluuksia. Öö, kyllä ärsyttäisi. Ja etenkin jos kyseessä on niinkin iso asia kuin lapsi/sen puuttuminen. Aika päivän selvä asia, it is human nature..

Vierailija
20/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä oikein koskaan ymmärtänyt tuota "mitä se sinulta on pois?" -lauseen käyttöä tässä asiassa.

Kun ei mikään ole keneltäkään mitään pois, lapsettomalle se taas jonkun läheisen raskautuminen tuo surun ja kateuden tunteita ja ajatuksia, että "miksi nuo miksei ole jo meidän vuoro".

En muista lapsettomuudesta kärsivistä tiedä, mutta itse en kenellekään ilkeillyt tai aukonut päätä. Pahimpina aikoina pahin "tekemäni" taisi olla se, etten kyennyt onnittelemaan raskaudesta kun oli niin pahasti pala kurkussa.

No, nyt on lapsi ja sai vieläpä ihan luomusti alkunsa. Ja edelleen ymmärrän lapsettomuuden tunteita, kunhan eivät ihan överiksi mene (esim. joidenkin keskenmenojen toivomiset, ne menevät jo reilusti yli ja niitä en todellakaan ymmärrä/en ymmärtänyt silloinkaan kun olin itse lapseton).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi