Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M Home lakanat? Sutta vai sekundaa?

Vierailija
31.03.2016 |

Onko siis laatu millainen jos verrataan vaikka Ikean lakanoihin?
Voi myös peukuttaa ylös jos tykkää ja alas jos ei H&M:n lakanat vakuuta ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeisia kuten nimi kertoo.

Vierailija
2/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta jos ovat homeessa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeisia kuten nimi kertoo.

๑๑♡Hometta, makeaa hometta?๑๑♡

Kuten sanonta sanoo :).

Olisi myös kiva tietää tuosta laadusta.

Vierailija
4/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lakanoista ei ole kokemusta, mutta H&M:n ovat aivan hyviä. Minulla on ainakin 5 vuotta vanhat pussilakanat ja ne eivät kerää karvaa, eivätkä ole haalistuneet. Maksoivat vajaan 10e kpl.

Vierailija
5/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole sutta tai sekundaa, ovat hyvää laatua verrattuna joihinkin kalliimpiin lakanoihin.

Vierailija
6/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla ei hyvää saa, HoppyHallin lakanat on hyviä siis ne kalliimmat, kestää pestä ja käyttöä vuosia.

Vierailija
7/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tuplaleveän peiton puuvillaista pussilakanaa ja oon ollu todella tyytyväinen laatuun. Molemmat ostettu n.5-6 vuotta sitten ja jatkuvan käytön jälkeen molemmissa värit säilyneet muuttumattomina ja kangas hyvänä. En tiedä, onko H&M Homella laadultaan eritasoisia lakanoita myynnissä, mutta nuo omalle kohdalle sattuneet ovat ainakin maksaneet itsensä moneen kertaan takaisin.

Vierailija
8/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en Henkkamaukan lakanoista tiedä, kympillä jos saisin, niin kokeilisin heti, mutta tilasin kaverille Hobby Hallista lakanat ja lapsilleni tähti tyynyliinat.

Pussilakana oli aivan tajuttoman karhea ja hävetti antaa sellainen riivinrauta lahjaksi. Toivottavasti pehmeni niin paljon, että sitä voi käyttää.

Tyynyliinat olivat myös karheat ja ekan pesun jälkeen niistä lähti väriä, tuli sellaisiksi käytetyn näköisiksi (vanhoiksi) ja pyykkikoneessa tulleista rypyistä lähti vielä enemmän väriä ja oli pesty ihan ohjeiden mukaan.

Todella suuri pettymys HobbyHallin tuotteet. Eivätkä olleet edes halpoja!

Vierailija
9/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljät pussilakanat h&m:ltä,

Kaikki olleet erittäin hyviä. Ihanan tuntuisia eivätkä ole menneet miksikään edes nuo n 7 vuotta vanhat. Muutenkin kaikki h&m home tuotteet ovat olleet erittäin laadukkaita!

Vierailija
10/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 9 jatkaa, ikean pussilakanoihin verrattuna tuntuvat laadukkaammilta,

Joskin ikeassa on kyllä niin eri hintaisiakin että mihin nyt sitten vertaat. Mulla on ikeasta niitä keskihintaisia ja ne ovat oikeastaan yhtä laadukkaita.

Vierailija
11/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Tilasin jo, mutta lakanat jäi tällä kertaa väliin kun en malttanut odottaa vastauksianne...

Sieltä saisi nyt ALE-hintaan myös kympillä lakanat, vinkkinä vain Hobby Halliin pettyneelle ;)

AP

Vierailija
12/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko HM:n pussilakanoissa siellä "yläosassa" myös pienet aukot reunoissa, että helppo laittaa täkki sinne ja oikaista tarvittaessa? Mun Ikean pussilakanoissa on ainoastaan yksi aukko, se josta täkki laitetaan sisälle ja en tykkää.

Vierailija
13/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään paljon. Meillä on yks hm:n pussilakanasetti ja se on meidän pussilakanoista paras, vaikka mulla on esim. Luhdankin lakanoita. Kangas on vahvaa, värit pysyneet täysin samana, ei kerää karvaa tai ole sähköinen ja tykkään kun paripeiton pussilakanassa on napit alhaalla.

Vierailija
14/15 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko HM:n pussilakanoissa siellä "yläosassa" myös pienet aukot reunoissa, että helppo laittaa täkki sinne ja oikaista tarvittaessa? Mun Ikean pussilakanoissa on ainoastaan yksi aukko, se josta täkki laitetaan sisälle ja en tykkää.

Noissa mun lakanoissa ei ole niitä aukkoja. En tosin edes ollut huomannut niiden puuttumista, vaikka normaalisti liputankin niiden puolesta. Olen kyllä pärjännyt ihan hyvin ilmankin niitä, koska peitto on pysynyt hyvin paikallaan lakanan sisällä.

-7-

Vierailija
15/15 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla ei hyvää saa, HoppyHallin lakanat on hyviä siis ne kalliimmat, kestää pestä ja käyttöä vuosia.

Mikä kauppa on "HoppyHall", en ole kuullutkaan.......? No mutta, esim. Hobby Hallista saa ihan ok lakanoita, tosin ovat kyllä reippaasti ylihinnoiteltuja. Itselläni on H&M:n pellavapussilakanat, ovat olleet alusta saakka ihanat, ei mitään pölyämistä tms. kuten jostain keskustelusta luin. Tosin voi olla, että H&M on parantanut vuodevaatteidensa laatua, omani olen ostanut vasta 2015. Lisäksi "Henkkamaukalla" on parempi värivalikoima vuodevaatteissa ja pyyhkeissä kuin jossain Hobby Hallissa. Siksi valitsen näistä kahdesta ehdottomasti H&M:n.

Myös Jyskistä saa muuten todella laadukkaita lakanoita (eivät ne kaikkein halvimmat, ne ovat kamalia), ainakin satiini- ja percale-aluslakanat ovat mielestäni hinta-laatusuhteeltaan loistavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän