Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hyvän työn teet tänään?

Filantrooppi
31.03.2016 |

Yksi hyvä työ päivässä ei Ole vaikeaa. Minä aijon jutella jonkun yksinäisen ihmisen kanssa kaupungilla. Kerron illalla onnistuiko. Mitä sinä voisit tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus tuo!

Mitähän voisin tehdä, kun itselläni on mieli niin maassa? Kuinka voisin jakaa hyvää mieltä, kun olen itse mörökölli? Ehkäpä en yritä mitään henkilökohtaisesti, mutta vien parhaita pieniä lastenvaatteita keräyslaatikkoon. Se on hyväksi omille vaatekaapeilleni, tuo rahaa kirppiksenpitäjille ja joku saa halvalla lapsille kevätvaatteet.

Vierailija
2/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, istä tunnistat yksinöäisen ihmisen? Miten erotat sellaisesta, joka vain haluaa olla omissa oloissaan, ajatella ja katsella maailman menoa? Tai pelkää ihmiskontakteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYN PASKANTAMASSA RAUMAN UIMAHALLIN LASTENALTAASEEN.

-IISAK SONNI

Vierailija
4/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käydä ilahduttamassa erään opiskelijapojan arkea.

Vierailija
5/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistan yksinäisen, hyvä kysymys, mutta luotan vaistooni. Eikä tarvitse olla mikään sen kummempi kuin esim. iäkkäämpi koiran ulkoiluttaja. Ne tykkää kun kyselee koirasta. - ap

Vierailija
6/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, istä tunnistat yksinöäisen ihmisen? Miten erotat sellaisesta, joka vain haluaa olla omissa oloissaan, ajatella ja katsella maailman menoa? Tai pelkää ihmiskontakteja?

Osa yksinäisistä alkaa jutella helposti jos esim istuu viereen ja hymyilee. Mä usein juttelen niitä näitä tuntemattomien (yleensä vanhusten) kanssa, harvoin itse aloitan mutta en myöskään torppaa keskustelua. Monella on tuntunut olevan tarve puhua ja olen usein miettinyt ovatkohan yksinäisiä.

Vierailija
7/10 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei mennytkään eilen kaupungille juttelemaan yksinäisen ihmisen kanssa. Sensijaan kehuin omaiseni hoivakodin työntekijää hyvästä hoidosta.

Vierailija
8/10 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjota hienovaraisesti seksiä puutteessa olevalle naiselle risteilyllä

Vierailija
9/10 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en mitään. En ajatellut lähteä tänään kotoani minnekään.

Vierailija
10/10 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kuvaamaan ystävän lapsia ilmaiseksi. Kuvaan muutamalle opiskelevalle ystävälle heidän lapsiaan kun täyttävät vuosia tai muuta. En ota rahaa, koska tiedän ettei heillä olisi varaa mennä valokuvaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän