Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu oikealla alavatsassa

Vierailija
30.03.2016 |

Minulla on ollut jo muutaman päivän ajan alavatsakipua. Enimmäkseen tuntuu oikealla alavatsassa. Välillä ei satu ollenkaan ja välillä enemmän. Kipu säteilee myös jossain määrin virtsarakon (?) tuntumaan. Särky on säilynyt oikeastaan samana kaikkina päivinä ja se alkoi pikkuhiljaa yhden päivän aikana. Yleisvointi on muuten varsin hyvä eikä mitään muuta ihmeellistä ole.

Mitähän tämä on ja milloin kannattaa käydä tarkistuttamassa? Särky on niin suurimman osan ajasta niin lievää, että sille tuskin ainakaan vielä tehtäisiin mitään. Kai.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umppari. Tai ummetus. Pieru?

Vierailija
2/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet syönyt liikaa mämmiä pääsiäisenä ja nyt on suoli kipeä ja maha sekaisin! Tai sitten on ärtyneen suolen oire yhtymä. Ja sitten voi olla paksusuolen syöpä. Kohta paskannat valtoimenaan verta ja huudat hoosiannaa pyntyllä kun paska lentää kaaressa ja sitten yhtäkkiä yllättäen saatat tehdä housuun paskat jossain kaupungilla.

Se muuten haisee erittäin pahalta kun joku paskantaa housuun jossain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lievää, niin varmaan vaan suolen tilapäisiä ongelmia. Jos yltyy todella kovaksi, niin umpparin tulehdus on mahdollinen. Saattaa olla myös munasarjoihin liittyvää tai munuaisten/virtsateiden tulehdusta. Jos nousee kuume niin hakeudu lääkäriin.

Vierailija
4/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet syönyt liikaa mämmiä pääsiäisenä ja nyt on suoli kipeä ja maha sekaisin! Tai sitten on ärtyneen suolen oire yhtymä. Ja sitten voi olla paksusuolen syöpä. Kohta paskannat valtoimenaan verta ja huudat hoosiannaa pyntyllä kun paska lentää kaaressa ja sitten yhtäkkiä yllättäen saatat tehdä housuun paskat jossain kaupungilla.

Se muuten haisee erittäin pahalta kun joku paskantaa housuun jossain!

Sinulla on jännittävät fantasiat.

Vierailija
5/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiokipuja?

Vierailija
6/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vakavakin tulehdustila. Mene lääkäriin, voi kehittyä verenmyrkytykseksi, johon voi kuolla.

Vierailija
7/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampulanssi ja sairaalaan heti!

Vierailija
8/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan arvailua, mutta voisi olla kysta. Myös umppari on oikealla.

Jos kivut on lieviä eikä jatku kuukausitolkulla, ei tartte mennä lääkäriin. Tiedät kyllä, jos alkaa sattua sietämättömästi. Silloin lääkäriin.

Vierailija
9/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia.

Vierailija
10/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus olisi ovulaatiokipuja tai muita kuukautiskiertoon liittyviä kipuja. Tai sitten virtsatietulehdus? Testaa menisikö ohi c-vitamiinillä, mulla menee kaikki alkavat virtsatietulehdukset ohi yhdellä lasilla c-vitamiinijuomaa (ihan niillä poreilla joita saa lähes mistä vain).

Vierailija
11/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divertikkeli minulla oireili noin. Tuli pikkuhiljaa kipeämmäksi ja kipeämmäksi noin viikon aikana. Aloin vähän kuumeilla ja menin lääkäriin. Leikkasivat umpparin ja siinä huomasivat pullistuman suolessa, joka sitten antibiooteilla hoidettiin. Umpparissa ei mitään vikaa. Minulla myös jomotti tuonne virtsarakon suuntaan ja epäilin virtsatirtulehdusta. Se vielä hämäsi, kun divertikkelit ovat yleensä vasemmalla, mutta tämä oli oikealla puolella.

Vierailija
12/12 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui pitkän aikaa aina silloin tällöin kipua oikealla alavatsassa. Kerran kysyin sisätautilääkäriltä, mitä se voisi olla. Hän kertoi, että se on yleisin kohta, johon koskee, koska siinä on ohutsuolen ja paksusuolen liittymä. Siis aivan normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme