Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti, muutetaan miehen kanssa ulkomaille

Vierailija
30.03.2016 |

Suomi tuhoaa itseään. En jaksa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Heti kun opiskelut ohi, niin meidänkin perhe häipyy

Vierailija
2/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kaikki asiat mystisesti paranevat eikä siellä ole mitään huonoa. Onnea matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää miten se sen tuhoaa?

Vaikka sitä se kyllä tekee, esim. se metsälaki menikin läpi. Myydään seuraavaksi meidän ilma ja maksetaan hengitysveroa jenkkilään. Ja rahalla voi ostaa vähän parempaa ilmaa, köyhät tyytykööt likaiseen.

Vierailija
5/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsetkö syynä? Lämmin vuodenaika saattaa houkutella niitä, vaikka talvella täällä saattaa pari banaanikärpästä pörrätä myös. Kesällä kai pahenee. :/

Vierailija
6/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Vierailija
7/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmoinen ammatti, että Norjassa pulaa, olen etsinyt norjan kielen kursseja, mutta heikkoa on ollut tarjonta.

Vierailija
8/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vesi varannot juomavesi pitäisi myydä mielellään vaikkapa Australia :lle ja halvalla

Ostetaan sitten kaupasta korkealla hinnalla takaisin pullotettuina pieniin pulloihin.

Valtionomistajaohjauksessa joku viisas varmaan tätä pian esittää, samoin kuin Fortum:in sähköverkkojen myyminen kokonaan australialaiseen omistukseen ja halvalla. 👍

Vierailija
9/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tarjottu töitä monesta maasta (yleensä matalan palkkatason) ja ensi viikolla lähden Portugaliin. Palkka on 1200e/kk eli suomalaisittain surkea, mutta sillä pärjää hyvin Lissabonissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme