deittailu tulee kalliiksi!
Aloin just deittailemaan pitkän tauon jälkeen. Tajusin, että mulla ei ole kovin montaa edustavaa vaatekappaletta. Ostoksille siis. Illalliset ja kahvittelut maksavat myös. Siirtyminen treffipaikalle ja kotiin maksaa. Jos aloitan seksin harrastamisen, ehkäisy maksaa. Uusia alusvaatteitakin pitäisi hankkia. Olen työtön nainen. Mites muut vähävaraiset? Tuleeko kukkaroon iso lovi treffailusta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun itse deittailin niin olin varautunut maksamaan oman osani koska eletään tätä päivää,eli tasa arvoista hölyn pölyn päivää eikä voi tietää onko mies herrasmies vai ei ... mutta miehet joita tapailin maksoi kyllä herrasmiesmäisesti ravintolalaskut ja elokuvat... ym. Enkä todellakaan ekoilla tai edes kolmansilla treffeillä "antanut".
Nyt oon parisuhteessa ja kaikki maksetaan puoliksi.
En vois arvostaa miestä jos mieheltä puuttuu käytöstavat ja ei ymmärrä maksaa treffeillä.. se on sellainen alkukantainen juttu että vaikka itse pystyn kustantaa kaiken niin mies ei oo mies jos pistää naisen maksamaan.
Ja naisen ei kuuluis joutuu matkustamaan tapaamaan treffikumppania.. miehen kuuluu se matka tehdä..
Ällöttää kun mammanpojat vetoaa tasa arvoon ja naiset tekee itsestään epänaisellisia kun eletään tätä päivää...
On miehisiä miehiä ja naisellisia naisia ja sitten on nää tasa arvoista lässyttäjät..
Herkullista satiiria hölmöjen naisten sielunelämästä. :D
Ketä edes kiinnostaa deittailu jos siitä pitäisi maksaa tuolla tavalla? Helpompaa ja varmempaa vain mennä suoraan maksullisiin kuin yrittää kyörätä naista jonnekin pippaloihin ja maksaa sen huvittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun itse deittailin niin olin varautunut maksamaan oman osani koska eletään tätä päivää,eli tasa arvoista hölyn pölyn päivää eikä voi tietää onko mies herrasmies vai ei ... mutta miehet joita tapailin maksoi kyllä herrasmiesmäisesti ravintolalaskut ja elokuvat... ym. Enkä todellakaan ekoilla tai edes kolmansilla treffeillä "antanut".
En vois arvostaa miestä jos mieheltä puuttuu käytöstavat ja ei ymmärrä maksaa treffeillä.. se on sellainen alkukantainen juttu että vaikka itse pystyn kustantaa kaiken niin mies ei oo mies jos pistää naisen maksamaan.
Ja naisen ei kuuluis joutuu matkustamaan tapaamaan treffikumppania.. miehen kuuluu se matka tehdä..
Ällöttää kun mammanpojat vetoaa tasa arvoon ja naiset tekee itsestään epänaisellisia kun eletään tätä päivää...
On miehisiä miehiä ja naisellisia naisia ja sitten on nää tasa arvoista lässyttäjät..
Olen nainen ja n. 50 % miehistä on maksanut ensitreffeillä kahvin, vaikka miehet itse ehdottivat treffejä. En tiedä johtuuko tämä siitä etten ole kaunis nainen, vai ovatko miesten tavat toimia muuttuneet. Ikähaarukka 28-30.
Minulle on ollut ok maksaa aina oma osani, mutta en voi olla huomaamatta, että muille naisille miehillä ei ole ongelmia maksaa edes sitä 3e kahvia ensimmäisillä treffeillä :D
Itse olen melkein aina vaatinut, että maksan oman osani. Joskus miehelle tuntuu olevan kunnia-asia maksaa enkä sitten ala riidellä asiasta. Mutta yleensä siis maksan itse. Netissä on kuitenkin tullut vastaan niin törkeitä kommentteja miehiltä (kuten tämänkin sivun alussa), että olen aika varuillani niiden kanssa, jotka pelkäävät naisen maksattavan treffit miehellä. On niillä miehillä sen verran hirveitä haukkumanimiä naisille. Eli jos mies ei tarjoudu tarjoamaan treffeillä (mistä siis kieltäydyn kohteliaasti) oletan hänen olevan näitä netissä riehuvia naisvihaajia. Joskus voin olla väärässä, mutta on parempi että ei ota riskiä joutua tekemisiin sellaisen "miehen" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa deittailu jos siitä pitäisi maksaa tuolla tavalla? Helpompaa ja varmempaa vain mennä suoraan maksullisiin kuin yrittää kyörätä naista jonnekin pippaloihin ja maksaa sen huvittelut.
Ketä edes kiinnostaisi deittailla tuolla tavalla ajattelevaa luuseria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja n. 50 % miehistä on maksanut ensitreffeillä kahvin, vaikka miehet itse ehdottivat treffejä. En tiedä johtuuko tämä siitä etten ole kaunis nainen, vai ovatko miesten tavat toimia muuttuneet. Ikähaarukka 28-30.
Minulle on ollut ok maksaa aina oma osani, mutta en voi olla huomaamatta, että muille naisille miehillä ei ole ongelmia maksaa edes sitä 3e kahvia ensimmäisillä treffeillä :D
Itse olen melkein aina vaatinut, että maksan oman osani. Joskus miehelle tuntuu olevan kunnia-asia maksaa enkä sitten ala riidellä asiasta. Mutta yleensä siis maksan itse. Netissä on kuitenkin tullut vastaan niin törkeitä kommentteja miehiltä (kuten tämänkin sivun alussa), että olen aika varuillani niiden kanssa, jotka pelkäävät naisen maksattavan treffit miehellä. On niillä miehillä sen verran hirveitä haukkumanimiä naisille. Eli jos mies ei tarjoudu tarjoamaan treffeillä (mistä siis kieltäydyn kohteliaasti) oletan hänen olevan näitä netissä riehuvia naisvihaajia. Joskus voin olla väärässä, mutta on parempi että ei ota riskiä joutua tekemisiin sellaisen "miehen" kanssa.
Noissa missä mies on maksanut, niin mies on ensin sanonut, että maksaa molempien ja tähän olen aina vastannut, että minä voin hyvin maksaa omani, mutta mies ei ole suostunut siihen sanomiseni jälkeenkään, joten en ole katsonut kohteliaaksi alkaa vänkäämään vastaan.
Jotenkin vaikeaa koko maksaminen, koska osa pitää naiselle tarjoamista yököttävänä toimintana ja osa taas loukkaantuu jos nainen haluaa maksaa tai tarjota kummallekin. Yritä siinä sitten tietää aina miten vastapuoli reagoi. Ja kyllä, minäkin olen nykyisin varuillani miesten suhteen, koska ilmeisesti miehet olettavat etteivät ole treffeillä vaan että nainen onkin prostituoitu, jonka seksistä mies maksaa jollain kahvikupilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa missä mies on maksanut, niin mies on ensin sanonut, että maksaa molempien ja tähän olen aina vastannut, että minä voin hyvin maksaa omani, mutta mies ei ole suostunut siihen sanomiseni jälkeenkään, joten en ole katsonut kohteliaaksi alkaa vänkäämään vastaan.
Jotenkin vaikeaa koko maksaminen, koska osa pitää naiselle tarjoamista yököttävänä toimintana ja osa taas loukkaantuu jos nainen haluaa maksaa tai tarjota kummallekin. Yritä siinä sitten tietää aina miten vastapuoli reagoi. Ja kyllä, minäkin olen nykyisin varuillani miesten suhteen, koska ilmeisesti miehet olettavat etteivät ole treffeillä vaan että nainen onkin prostituoitu, jonka seksistä mies maksaa jollain kahvikupilla.
Jotkut miehet ajattelevat noin. Hyvin harvat, epäonnistuneet yksilöt. En itse murehdi niin kovasti mistä vastapuoli loukkaantuu. Teen kuten itsestä hyvältä tuntuu (kohteliaisuussääntöjen rajoissa) ja katson miten mies reagoi. Jos hänelle tuntuu olevan iso huolenaihe ja kauhistus että hän saattaisi joutua maksamaan jotakin naiselle, se on sitten siinä. Kuten sanoin, oletan hänen olevan noita sekopäisiä nettiriehujia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan perusvarustus maksaa ja lisäksi ne maksulliset deittisivut.Kun jonkun löytää niin pitää yrittää äkkiä siirtyä pois deittailuvaiheesta.
Kannattaako niitä maksullisia sivustoja sitten käyttää? Ilmaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Halvemmalla *kaunis nainen pääsee deittailussa mitä mies.
Korjasin viestiäsi.
Tavallisille tai rumahkoille naisille ei juuri mitään maksella. Kauniille miehet toki ovat valmiita maksamaan ruoat, juomat, huvitukset ja vaikka näkemiset toiselta puolelta maata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin viestiäsi.
Tavallisille tai rumahkoille naisille ei juuri mitään maksella. Kauniille miehet toki ovat valmiita maksamaan ruoat, juomat, huvitukset ja vaikka näkemiset toiselta puolelta maata :)
Aina olen joutunut maksamaan treffikulut niin kauniille kuin tavallisille naisille, rumia en ole tapaillut. Aina maksun aikana kukaan ei ole tarjoutunut maksamaan omia kulujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin viestiäsi.
Aina olen joutunut maksamaan treffikulut niin kauniille kuin tavallisille naisille, rumia en ole tapaillut. Aina maksun aikana kukaan ei ole tarjoutunut maksamaan omia kulujaan.
Mikset sano maksun aikaan kassalle, että kumpikin maksavat omansa? Niin minulle on suurin osa miehistä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin viestiäsi.
Mikset sano maksun aikaan kassalle, että kumpikin maksavat omansa? Niin minulle on suurin osa miehistä tehnyt.
Menettää kaikki mahdollisuudet siihen naiseen, jos sen laittaa maksamaan oman osuutensa.
Kyllähän jokaiselle eukolle kelpaa vielä näin tasa-arvon aikanakin se, että mies maksaa. Kaikki eivät edes tarjoudu maksamaan puolta, ja osa niistäkin, jotka tarjoutuvat, näyttävät lopulta nyrpeää nenää, jos oikeasti joutuvat maksuhommiin.
Eli ei se tasa-arvo enää ihan niin paljon kiinnostakaan, jos kyse on velvollisuuksista. Oikeudet kelpaavat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin viestiäsi.
Menettää kaikki mahdollisuudet siihen naiseen, jos sen laittaa maksamaan oman osuutensa.
Näinhän se menee. Pillun saamisessa raha on edelleen aika hyvä väline, sanoivat naiset mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjasin viestiäsi.
Eli olet kokeillut tuota tekniikkaa kuitenkin?
Ei tule kalliiksi, kun hyvin harvoin mihinkään treffeille pääsen. Viimeisen vuoden sisällä mennyt arviolta 30e omaa rahaa treffeihin (en laske mukaan esim. vaatteita kun ostan niitä muutenkin, vain suorat treffikulut tuossa summassa). Yleensä mennyt niin että treffikumppani maksanut sapuskat ja itse drinksun-pari, tai ilmais-/pussikaljatreffit kesällä jonkun tapahtuman yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että miehellä olisi aina kortsuja?
Koska luulisi miehen olevan helpompaa ostaa itselleen sopivia. Itselläni tosin silti on aina mukana.
Omista deittailuistani on jo aikaa. Olen jo pitkään ollut naimisissa, enkä ehkä ymmärrä nykypäivän deittailukulttuuria.
Silloin kuitenkin kun itse vielä deittailin niin huomasin että miehet ovat innokkaampia maksamaan jos ovat oikeasti seurastani kiinnostuneet. Ne jotka laskivat tarkasti rahojaan olivat kiinnostuneita lähinnä vain seksistä.
Ei ehkä voi yleistää mutta omalla kohdallani on näin mennyt.
Kortsuja en ole koskaan ostanut vaan olen aina olettanut miehen itse tietävän paremmin mikä malli ja koko hänelle sopii. Niissä on todella isoja eroja eikä kaikki kumit käy kaikille. Vähän voi latistaa fiilistä jos kortsu menee vaan puoliväliin tai tippuu päältä. Ehkä jollekin keskivertojampalle toimii kaikki mutta eihän sitä voi tietää kuinka iso tai pieni jollakin random miehellä on.