Miten tienata kesärahaa? 19v poika ja en saanut kesätöitä...
Noniin elikkä olen 19vuotias poika joka ei saanut kesätöitä, marjanpoiminta paskahommia en jaksa edes hakea. Lukio alla ja juuri valmistuin. Pitäisi keksiä keino tienata kesärahaa. Mitä suosittelette? 200euroa tilillä nyt, ajattelin pitkävetoa tai vastaavaa vedonlyöntiä. Oppiiko liigat ja sarjat nopeasti?
Kommentit (21)
Nosta rahat automaatista ja polta ne.
Noin, sulla on motivaatiota vaikka marjanpoimintaan.
Kesään on aikaa, ja mikään duuni ei ole paskaduuni.
Vierailija kirjoitti:
Myy pikkareita. Tosin sun pitää kertoa olevas tyttö
Kyllä niitä kuule pojatkin saavat kaupaksi.
t. gay setä
Jos osaat tehdä mitään piha- tai puutarhatöitä, voisit laittaa lähialueesi kauppojen ilmoitustauluille lappuja joissa kerrot tarjoavasi palveluita. Voit toimia koiranulkoiluttajana, lastenhoitajana, ruohonleikkaajana tms.
Ihan varmasti löytyy jotain.
Eikä niitä "oikeitakaan" työpaikkoja ole liian myöhäistä hakea!
🇺🇦🇮🇱
Perusta yritys. Sehän on ihan helppoa 😂😂😂 t.yrittäjä
Ala myydä persettä setämiehille. Nuori herkku tienaa siinä helposti.
Lukio koulutuksella (mistä et edes valmistu mihinkään) ja ilman työkokemusta tuonikäisenä ei ole varaa nirsoilla työtehtävistä. Kyllä pitäisi nyt kelvata työn kuin työn, ei kukaan aloita uraansa huipulta vaan se tie sinne on tehtävä itse. Ja kesään on vielä aikaa, jatka yrittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Perseeni on löysä ja mulla on tisut :( Naama on muodoton mössöpallero energiajuomien liikakulutuksesta johtuen. Haluaisin rahaa mahdollisimman vähällä vaivalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen "hauska" heitto saa niin paljon peukkuja, mutta jos sanoisit nuorelle tytölle noin olisit misogynistinen hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseeni on löysä ja mulla on tisut :( Naama on muodoton mössöpallero energiajuomien liikakulutuksesta johtuen. Haluaisin rahaa mahdollisimman vähällä vaivalla.
Ap
Ootko tosissaan? Ryhdistäydy! Kuulostat todella laiskalle.
Marjanpoiminnastakin voi tienata ihan hyvin jos vaan hyvä marjakesä sattuu. Mustikkaa kerää ämpärin (10 litraa) kerää 2-3h.
Mustikasta taidetaan maksaa 4e/l? Tuntipalkaks tulee siis 13-20e
Jätä ne energiajuomat ostamatta ja - tadaa - tililläsi on rahaa ja naamakin alkaa näyttää paremmalta.
Miten nyt jo voi muka tietää, ettei saanut kesätöitä? Osa hakee yhä, osassa ei ole vielä valintoja tehty ja paikkoja tulee avoimeksi yllättäinkin. Mun pojallekin mm. kuulemma yksi vastasi, että ota uudelleen yhteyttä huhtikuussa, niin he osaavat silloin sanoa, mikä on tilanne.
Puhelinmyynti, oot vaan tarkkana ettet mene mihinkään paskafirmaan jossa tienaa 300€/kk täysillä työtunneilla.
Trokaa viinaa. Kello yhdeksän jälkeen menis hyvin kaupaksi.
Myy pikkareita. Tosin sun pitää kertoa olevas tyttö