Mitä söit iltaruuaksi?
Mä tässä juuri äsken söin lautasellisen linssikeittoa ja kaksi leipää hummuksella (tai itse asiassa toista vielä syön).
Kommentit (34)
3 tietokonetta, 2 liesituuletinta ja yhden pöytälampun
Mitenhän tän muotoilis. Semmosta itse tehtyä vhh lasagnelevyä ohuiksi nauhoiksi suikaloituna (tagliatellen korvikkeena), pirkan sitruunapestoa ja omenan.
Puoli pulloa salmiakkikossua ja pari lonkeroa.
Kaksi viipaletta paahtoleipää, väliin maustekurkkuja ja valkosipulikastiketta. Samaahan tässä on nyt 2 päivää tullut syötyä.
Jospa huomenna kauppaan...
Pekoniin käärittyjä herkkusieniä ja jälkkäriksi ananasta+kookosmaitoa.
Neljä palaa hapankorppuja sulatejuustolla ja kinkkumakkaralla sekä 2 mandariinia.
Pari parapähkinää, lasi punaviiniä ja muutama suklaakonvehti. Aiemmin söin pastaa ja salaattia.
250 g maitorahkaa ja purkki ananasta. Leipäviipale kalkkunalla ja kurkulla x2. Teetä ja 20 g pähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiruuaksi ajattelin nauttia muutaman modeemin, pari hiirimattoa ja Vallilan verhot.
Illalliseksi lohta, riisiä ja reilusti kasviksia.
Iltapalaksi meinaan syödä palstan vihaamaa rahkaa ja marjoja :D
Salaattia, riisiä ja bataattikuutioita ketsupilla.
3:n munan munakas. Otan vielä kupin kahvia vaikka ei ehkä järkevää ennen nukkumaanmenoa :D
Lihasoppaa, leipäpala juustoviipaleella ja kyytipojaksi vissyä.
Pari paistettua kananmunaa ruisleivällä, juomaksi maitoa.
Mustaherukkavispipuuroa ja turkkilaista jugurttia. Sopivat hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkiruuaksi ajattelin nauttia muutaman modeemin, pari hiirimattoa ja Vallilan verhot.
Yöpalaksi olen varannut 10 haukea ja kahdeksan kuhaa
Karjalanpiirakka poronlihalla, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, lähdevettä. Jälkkärinä lasillinen makeaa omenaviiniä.
4 kpl coctailpiirakkaa ja kaksi keitettyä munaa.
Lankkuperunoita ja kalapuikkoja + kurkkua (kaikki muut kasvikset loppu) ja raejuustoa pari tuntia sitten. Nyt otin yhden rivin Fazerin tummasta suklaalevystä.. Ei mikään ihan paras mahdollinen illallinen mutta menettelee. Huomenna sitten kauppaan ostamaan "oikeaa" ruokaa, jääkaappi alkaa huutaa tyhjyyttään. :D