Kuka sen Sillanpään tyttökaveri oli, joka sen siis jätti?
Kommentit (17)
p.s. 7 otappa selvää mitä tarkoittaa peräkammarin poika ennenkuin nolaat itsesi pahassa paikassa ;)
Luulisi nelikymppisillä miehillä olevan nais- tai miesystäviä.
ja kyllä siellä ihan poikaystävä silloin asusteli :)
Onpa isäsi kusipäinen, kun ei pidä asiakkaiden asioita omana tietonaan. Kertoisitko vielä firmansa nimen että tiedän välttää (kun olet noin taipuvainen juoruiluun niin varmaan ei ole ongelma kertoa).
Minä en ainakaan kirjoittele asiakkaistani netissä, edes sellaisista jotka ei oo julkkiksia!
Veipähän vain erään huonekalun sinne. Ei se ole salaisuus.
Veipähän vain erään huonekalun sinne kotiin....
Okei, isäsi ei tiennyt edes kuka Sillanpää on, sattuipa vaan kerran soittamaan Sillanpään ovikelloa ja viemään hänelle huonekalun :D
Silti TÖRKEÄÄ selittää jostain avomiehestä, etenkin jos on käynyt vaan tuntemattomana miehenä viemässä huonekalun, ei voi tietää onko kyseessä avopuoliso... Mutta puolustele vaan juoruakka-faijaasi.
Homofobit näkisivät, että homoja on oikeasti paljon, ja että homotkin ovat ihan tavallisia ja mukavia ihmisiä.
Eihän hän teidän elämäänne ole touhuillaan haittaamassa, eikä teidän tarvitse häntä kuunnellakaan, mikäli ette halua.
Vierailija:
Eihän hän teidän elämäänne ole touhuillaan haittaamassa, eikä teidän tarvitse häntä kuunnellakaan, mikäli ette halua.
Eiköhän se ole muutenkin tarpeeksi vaikeata olla homo tässä maailmassa, jossa erilaisuutta ei suvaitseta.
Jartsallahan on romanttisessa mielessä poikakavereita.
En ainakaan minä oo mistään lukenu et se ois naispuolinen, joka sen jätti..Oon aina saanu sellasen kuvan et tykkää pojista/miehistä..Voin olla tietty väärässäkin..
Hih hih hiii... Jartsa on kyllä ihan aito peräkammarin poika:) Tykkää siis pojista, kiva kun pitää lehdissä asti ruikuttaa kuinka rakkaani jätti minut, buhuu. Sellaista elämä on, Jari kulta..
Sellaisten kanssahan Sillanpää on aina lehtijutuissa ja lööpeissä. Olisko tää jo nelikymppisen Sillanpään 20. suhde isotissisen blondin kanssa.