Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi*itu*minttuvirtanen sitä ja tätä arggggh!!!!!!

Vierailija
30.03.2016 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se nyt taas on ollut otsikoissa? Mennyt ihan ohi. Hyvä niin. Huvitti se viimeisin mekkopostaus. Eihän siinä mitään mekkoa ollut tarkoitus esitellä, vaan sitä yksityiskonetta. Samoin robinin ensimmäinen kuva aikanaan, robinhan oli siinä sivuseikka. Toki kimi+robin takasi otsikot jotta varmasti jokainen suomalainen näkee että minttuvirtanen lentää yksityiskoneella.

Kyllä kaikki täyspäiset ymmärtää muutenkin että formulakuskien perheet ja puolisot lentävät yksityiskoneella:).

Vierailija
22/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tulee mieleen aika muutaman vuosikymmenen takaa ja vähän tynnyrissä kasvaneet juntit, jotka ekaa kertaa isolle kirkolle päästyään silmät ymmyrkäisinä ihmettelivät lentokoneesta lähtien kaikkea ja räpsivät kuvia. Matkalta palattuaan ne sitten innoissaan esitteli näitä näkemiään ihmeitä jokaiselle ja ketään ei oikeasti silloinkaan kiinnostanut toisten (loma)kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko se nyt taas on ollut otsikoissa? Mennyt ihan ohi. Hyvä niin. Huvitti se viimeisin mekkopostaus. Eihän siinä mitään mekkoa ollut tarkoitus esitellä, vaan sitä yksityiskonetta. Samoin robinin ensimmäinen kuva aikanaan, robinhan oli siinä sivuseikka. Toki kimi+robin takasi otsikot jotta varmasti jokainen suomalainen näkee että minttuvirtanen lentää yksityiskoneella.

Kyllä kaikki täyspäiset ymmärtää muutenkin että formulakuskien perheet ja puolisot lentävät yksityiskoneella:).

Minttu pelasi vielä varman päälle että kaikki ei-täysipäisetkin tuon tajuavat. Samoin logolaukut, että varmasti sokeakin näkee että tyyris kassi on.

Vierailija
24/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetään ymmärtää toista, hänellä ei taida olla kovin montaa ystävää elämässään. Yksin on tylsä olla eikä rahalla voi ostaa onneakaan.

Tää on ehkä vastenmielisin komentti mitä olen tältä palstalta lukennu:-DDEn voi sietää Minttua mutta...

Vierailija
25/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu kiinnostaa ympäri maailmaa koska on Kimin avovaimo. Miten helkkarin vaikeaa teidän on tajuta tämä?

Teidän dissaajien mielestä pitäisi siis olla hiljaa ja näkymätön?

Jokainen teistä eläisi ihan samalla tavalla Kimin rahoilla. Hän tekee sen kuitenkin ihan nätisti ja tyylillä.

Turha jankuttaa Jennistä (se ois kuitenkin seuraava kommentti ), Jenni sai rahat ja on tyytyväisenä hiljaa. Vai miten ajattelette että Jenni elättää itsensä?

Tuskin Posse liksoilla.

Enkä ole Minttu, enkä edes heidän läheinen. Olen läski ja köyhä, vanha elähtänyt nainen. F1 kiinnostaa ja Kimin elämä.

Olen iloinen Kimin puolesta hänen saatuaan vihdoin perhe. Jennin ei halunnut lapsia, halusi vain rahat.

N 48v

Jenni eli tuota mintun elämää 10 vuotta eikä kertaakaan lesoillut sillä, hyvin vähäeleisesti eli elämäänsä miljonäärin vaimona. Olen surullinen kun heidän avioliittonsa loppui. Jos jenni olisi elänyt tuollaista leuhkaa julkisuustyrkkyelämää ja paljastellut asioita kimin elämästä/kodista/ajoneuvoista ei minttu kiinnostaisi ketään. Kimin&Jennin hienoeleisyys teki heistä mystisen kiinnostavia.

Vierailija
26/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö sillä on ainakin muuttunut niin ettei entiseksi enää tunnistaisi ;) veitsi vai botox, who knows

Vierailija
27/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu kiinnostaa ympäri maailmaa koska on Kimin avovaimo. Miten helkkarin vaikeaa teidän on tajuta tämä?

Teidän dissaajien mielestä pitäisi siis olla hiljaa ja näkymätön?

Jokainen teistä eläisi ihan samalla tavalla Kimin rahoilla. Hän tekee sen kuitenkin ihan nätisti ja tyylillä.

Turha jankuttaa Jennistä (se ois kuitenkin seuraava kommentti ), Jenni sai rahat ja on tyytyväisenä hiljaa. Vai miten ajattelette että Jenni elättää itsensä?

Tuskin Posse liksoilla.

Enkä ole Minttu, enkä edes heidän läheinen. Olen läski ja köyhä, vanha elähtänyt nainen. F1 kiinnostaa ja Kimin elämä.

Olen iloinen Kimin puolesta hänen saatuaan vihdoin perhe. Jennin ei halunnut lapsia, halusi vain rahat.

N 48v

Edes Minttu virtasen olemassaolosta ei tietäisi kukaan ellei hän olisi itse työntänyt itseään julkisuuteen. Kimi ei ole hänestä julkisesti puhunut koskaan.

Vierailija
28/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintusta oli joskus juttu jossain naistenlehdessä. Hymyili herttaisesti, hampaat paljastavaa hymyä. Nykyisin hymy on pyllyssä kuin Beckhamin emännällä, ja kasvot muuttuneet aivan erinäköisiksi. Mitä on tapahtunut?

Vierailija
29/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvio näissä formulajääkiekkovaimojen jutuissa menee näin:

Jonkun verran näistä naisista kirjoitetaan mediassa ilman julkisuushinkuakin, eli kun vaikka menevät naimisiin. Mutta jatkuva rummutus lähtee siitä, että on nainen, joka hakee itse julkisuutta. Ennen wanhaan se piti tehdä juoksemalla kekkereillä ja lärpättelemällä toimittajille, soittelemalla lehtiin jne. Nykyisin riittää, että ottaa itsestään vähäpukeisia poseerauskuvia ja julkaisee niitä. Ja lehdet jakaa niitä. Koska saavat klikkauksia. Jutut ovat yltiömyönteisiä siksi, että nainen ei koskaan suuttuisi lehdille vaan antaisi yksinoikeushaastatteluja ym. ikuisesti.

Itse en ymmärrä, miksi miehet, jotka ovat julkisuudessa ammattinsa vuoksi eivätkä hakeudu julkisuuteen, sietävät sitä, että vaimo tai tyttis hakeutuu sinne jatkuvasti. Eikö hälytyskellot soi?

Vierailija
30/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvio näissä formulajääkiekkovaimojen jutuissa menee näin:

Jonkun verran näistä naisista kirjoitetaan mediassa ilman julkisuushinkuakin, eli kun vaikka menevät naimisiin. Mutta jatkuva rummutus lähtee siitä, että on nainen, joka hakee itse julkisuutta. Ennen wanhaan se piti tehdä juoksemalla kekkereillä ja lärpättelemällä toimittajille, soittelemalla lehtiin jne. Nykyisin riittää, että ottaa itsestään vähäpukeisia poseerauskuvia ja julkaisee niitä. Ja lehdet jakaa niitä. Koska saavat klikkauksia. Jutut ovat yltiömyönteisiä siksi, että nainen ei koskaan suuttuisi lehdille vaan antaisi yksinoikeushaastatteluja ym. ikuisesti.

Itse en ymmärrä, miksi miehet, jotka ovat julkisuudessa ammattinsa vuoksi eivätkä hakeudu julkisuuteen, sietävät sitä, että vaimo tai tyttis hakeutuu sinne jatkuvasti. Eikö hälytyskellot soi?

Saattaahan se soida mutta kun on lapsikin. Alkoihan tämä julkisuusrummutus todenteolla vasta raskautumisen jälkeen. Itse hän on sanonut jossain ettei välitä muiden ihmisten mielipiteistä ja tekee kuten tahtoo, tarkoittanee myös kimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän