Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi*itu*minttuvirtanen sitä ja tätä arggggh!!!!!!

Vierailija
30.03.2016 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano.

Vierailija
2/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Minttu itse itseään lehtiin ole tunkemassa. Nykytoimittajat bongaavat huippujuttunsa blogeista, Facebookista ja instagramista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä #x/&%#!!!!!!

Vierailija
4/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kylläpä helpotti - ja jokunen muukin jo samaa mieltäkin. ap

Vierailija
5/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Minttu itse itseään lehtiin ole tunkemassa. Nykytoimittajat bongaavat huippujuttunsa blogeista, Facebookista ja instagramista.

Niitä juttuja tulee sinne Iltalehden sivuilla tasan niin kauan kun ihmiset jaksava niitä uutisia lukea = mainostuloja tulee sivulatauksista.

Älä avaa jos ei kiinnosta.

Vierailija
6/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Minttu on onnistunut brändäämään itsensä. Tietoisesti se niitä juttujaan instassaan julkaisee koska tietää että syöttiin tartutaan.

Vierailija
7/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä juttuja tulee sinne Iltalehden sivuilla tasan niin kauan kun ihmiset jaksava niitä uutisia lukea = mainostuloja tulee sivulatauksista.

Älä avaa jos ei kiinnosta.

No en avaa enkä ole avannut :D OTSIKOT ärsyttävät ihan itsessään jo! ap

Vierailija
8/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi Minttu toitottaa asioitaan niissä? Päästäkseen lehtiin.

Vierailija
9/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan sietämätöntä. "Minttu otti itsestään valokuvan." "Mintulla on lentokoneessa mekko." "Minttu syö pastaa."

Vierailija
10/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bling-bling luxus-luxus.

Vierailija
11/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just juu ja seliseli. Instassa ja facessa onkin pakko julkaista koko elämä. Samoin kuin blogia on ihan pakko kirjoittaa ja varsinkin yksityisasioista. Ja miksei toimittajat sitten poimi näitä juttujaan suoraan Kimin facesta?

Vierailija
12/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bling-bling luxus-luxus.

Paremminkin Dingdong ja niksnaks.

Vierailija
13/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan sietämätöntä. "Minttu otti itsestään valokuvan." "Mintulla on lentokoneessa mekko." "Minttu syö pastaa."

Just tuo! Niin ärsyttäviä otsikoita! ap

Vierailija
14/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään ymmärtää toista, hänellä ei taida olla kovin montaa ystävää elämässään. Yksin on tylsä olla eikä rahalla voi ostaa onneakaan.

Vierailija
15/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on seksikäs kaunotar. Miehenä katselen mielelläni kuvia.

Vierailija
16/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksei toimittajat sitten poimi näitä juttujaan suoraan Kimin facesta?

Siksi kun Kimillä ei ole FB-tiliä. Hän vaikenee myös somessa. Toimittajien on pakko saada jotain irti maailman tunnetuimmasta suomalaisesta, joten Minttu saa välittää viestiä. Ja onhan hän sentään tunnetuin suomalaisnainen maailmalla, minkä vuoksi uutisarvo on tavallaan perusteltu. (Ei, kukaan ei tunne suomalaisia naislaulajia, muusikoita, kuvataitelijoita eikä muitakaan hörhöjä, vaikka meille niin joskus uskotellaan.) 

Vierailija
17/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se nyt taas on ollut otsikoissa? Mennyt ihan ohi. Hyvä niin. Huvitti se viimeisin mekkopostaus. Eihän siinä mitään mekkoa ollut tarkoitus esitellä, vaan sitä yksityiskonetta. Samoin robinin ensimmäinen kuva aikanaan, robinhan oli siinä sivuseikka. Toki kimi+robin takasi otsikot jotta varmasti jokainen suomalainen näkee että minttuvirtanen lentää yksityiskoneella.

Vierailija
18/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintulla on laukku. Nyt sinäkin saat -10 % Mintun laukusta.

Vierailija
19/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaameaa, että Minttu on tunnetuin suomalaisnainen, harmi ettei meillä ole filmi- tai tennistähteä.

Vierailija
20/30 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu kiinnostaa ympäri maailmaa koska on Kimin avovaimo. Miten helkkarin vaikeaa teidän on tajuta tämä?

Teidän dissaajien mielestä pitäisi siis olla hiljaa ja näkymätön?

Jokainen teistä eläisi ihan samalla tavalla Kimin rahoilla. Hän tekee sen kuitenkin ihan nätisti ja tyylillä.

Turha jankuttaa Jennistä (se ois kuitenkin seuraava kommentti ), Jenni sai rahat ja on tyytyväisenä hiljaa. Vai miten ajattelette että Jenni elättää itsensä?

Tuskin Posse liksoilla.

Enkä ole Minttu, enkä edes heidän läheinen. Olen läski ja köyhä, vanha elähtänyt nainen. F1 kiinnostaa ja Kimin elämä.

Olen iloinen Kimin puolesta hänen saatuaan vihdoin perhe. Jennin ei halunnut lapsia, halusi vain rahat.

N 48v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme