Ihmisillä jotka herää kuudelta ei ole elämää
Anteeks vaan, mutta te jotka herää tre kuudelta tai aikaisemmin, ette nähtävästi harrasta mitään. Ette koskaan käy vaikka oopperassa tai teatterissa. Teillä ei ole myöskään ystäviä ulkomailla, joihin olette yhteydessä. Siinä yhdeksän jälkeen kun te alatte iltapesulle, me muut vielä nautitaan kolmannesta näytöksestä jne...
Ps Hiihto ei ole harrastus
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Aamu-uniset ovat luovempia ihan tutkimusten mukaan.
Uskon, mä oon aamuvirkku enkä erityisen luova.
Mutta käyn kyllä mielelläni joskus oopperassa tai konsertissa, kuitenkin niin että seuraava päivä on vapaata, silloin voin nukkua peräti kahdeksaan. Rehellisesti sanottuna mun on vaikea ymmärtää mikä niissä pikkutunneissa on niin elämäntäyteistä. Aamupanotkin on niitä parhaita, silloin harvoin kun lapsiperheessä on niihin tilaisuus :)
Ok. Eli siis en voi olla esim Australiaan tai Hongkongiin yhteydessä koska herään klo 6. Tai jenkkeihin iltapäivisin?? Hassua sillä teen tuota työkseni. Harrastan liikuntaa ( usko tai älä sitä voi tehdä aamullakin), leivon aamulla tuoreet sämpylät aamiaiselle ja luen kirjoja
Oopperassa käyn harvoin, leffat katson omassa kotiteatterissa vaikka keskellä päivää. Biletys ei kiinnosta mutta ystävien kanssa jaksan aamuyölle. Ja silloinkin nijsen taas viimeistään klo 7. Mun mielestä päivä on pilalla jos menetän aamun.
Näin on. Pakko herätä kuudelta, koska työpäivä alkaa seitsemältä. Iltapäivällä ja illalla olen nini väsynyt, etten jaksa harrastaa muuta kuin sohvalla makaamista ja muutaman kerran viikossa lenkkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu-uniset ovat luovempia ihan tutkimusten mukaan.
Uskon, mä oon aamuvirkku enkä erityisen luova.
Mutta käyn kyllä mielelläni joskus oopperassa tai konsertissa, kuitenkin niin että seuraava päivä on vapaata, silloin voin nukkua peräti kahdeksaan. Rehellisesti sanottuna mun on vaikea ymmärtää mikä niissä pikkutunneissa on niin elämäntäyteistä. Aamupanotkin on niitä parhaita, silloin harvoin kun lapsiperheessä on niihin tilaisuus :)
Joo ja kokemusten mukaan meidät aamu-uniset herätetään vielä aamupanoihin vaikka meidän aivomme vielä prosessoivat. Melkein hyväksikäyttöä niin yksityiselämässä kuin työpaikan kellokorttikoneessa.
Sehän riippuu ihan omasta vireystilasta ja vuorokausirytmistä ja siitä, kuinka paljon unta tarvitsee. Mutta se on kyllä totta, että perinteisistä iltariennoista jää aika auttamatta pois, jos virta loppuu jo alkuillasta.
Onneksi olen itse iltavirkku, koska ne iltameiningit ovat minulle paljon tärkeämpiä kuin se, että jaksanko aina suorittaa työpäivän täysillä.
Mulla soi arkiaamuisin kello aina 5.30. Kotona olen aina takaisin. Klo.16.
Kyllä mulla on paljon elämää, ei siinä vuorokaudessa sullakaan tunteja sen enempää ole kuin mullakaan.
Se montako tuntia siitä käyttää nukkumiseen on sitten oma valinta. Itse nukun n.7h yössä joten aika monta tuntia jää aikaa tehdä muuta.
Mä tunnistan aina aamuihmiset ja iltaihmiset työpaikalla. Iltaihmiset vetävät suuria linjoja ja aamuihmiset motkottavat. Suurin tragedia on se, että meillä iltaihmisillä on usein aamuvirkku sadisti puoliso.
Aamuvirkut persreijät pitäisi teloittaa.
Tuhoatte normaaleiden ihmisten elämän paskallanne,
Joskus en pääse nukkumaan kun vasta aamu kaheksalta. Mieti sitä. Joskus menen nukkumaan vasta yheltä ja herään viideltä. Sitäki voi miettiä. Sit voi myös miettiä, miksi Maa kiertää Aurinkoa?
Herään kuudelta ja kun pääsen aikaisin töistä ehdin hyvin ottaa kunnon päikkärit ennenkuin lähden virkeänä elämään elämääni.
Minä nukun suunnilleen 22.30-5.30. Aika usein käyn teatterissa, mutta harvoin ne näytökset edes kymmeneen kestävät. Sitä paitsi, viikonloppuisin on päivänäytöksiäkin. Viimeksi kävin katsomassa stand up-komiikkaa, alkoi klo 19 ja loppui ennen yhdeksää.
Mites me jotka herätään jo 5.30? 😯 oonks mä ny ihan juntti
Sivistynyt mies kirjoitti:
Anteeks vaan, mutta te jotka herää tre kuudelta tai aikaisemmin, ette nähtävästi harrasta mitään. Ette koskaan käy vaikka oopperassa tai teatterissa. Teillä ei ole myöskään ystäviä ulkomailla, joihin olette yhteydessä. Siinä yhdeksän jälkeen kun te alatte iltapesulle, me muut vielä nautitaan kolmannesta näytöksestä jne...
hienoa, että osasit aloittaa anteeksipyynnöllä. Harva on niin sivistynyt, että osaa ihan oma-aloitteisesti pyytää anteeksi typeryyttään!
Vierailija kirjoitti:
Aika moni herää kuudelta, jos menee 8 töihin.
Yläkerroksen naapurinainen herää joka ikinen aamu klo 6:00, pudottaa esineitä lattialle, ei ole mattoa. Itse herään töihin klo 05:45.
04:45 ylös. Kiitos kysymästä, mulla on kyllä paljonkin elämää, koska vuorotyöläisellä on piiiiitkät vapaat välissä.
Sivistynyt mies kirjoitti:
Herään kuudelta, käyn opiskelemassa, lenkillä, luen kirjoja ja olen käynyt joskus teatterissa. Ooppera ei hirveästi kiinnosta, mutta tykkään kuunnella siivotessa klassista. Maria Callasta kuuntelen kun kännään. Tykkään myös lattareista. Lempikirjamaku on historia ja kertova historia, mm. sotahistoria kiinnostaa. Luen muutenkin romaaneja ja dekkareita. Tykkään myös elokuvista. Olen myös entinen joukkueurheilija ja ehdokas politiikassa.
Mistä en pidä ovat provot ja besserwisserit, jotka ovat olevinaan jotain, vaikka seuraavat samoja höpöhöpö-palstoja kuin me rahvaan edustajat. Onko sinulla kenties fetissi?
Haha. Onneksi minäkään en herää kuudelta, mulla on siis elämä:D. Duuniaamuina herään 05.20 .
Eilen tulin Italiasta lomareissulta. Parin viikon päästä menen erään bändin keikalle, myös kesäkuulle on lippu konserttiin . Elämä on ihanaa:).