Näin henkilön, jota kiusasin ala-asteella
Itseasiassa, olen tälläkin hetkellä hänen kanssaan samassa bussissa. Vieläkin samanlainen luuseri kuin vuosia sitten. Hän opiskelee siivousalalla, minä menn lukioon. Laudatureja satelee. Hän on ylipainoinen, hiukset kuin Pipsalla. Niin se vain on, että luuserit pysyy pohjasakkana ja paremmat ihmiset vain paranevat vuosi vuodelta.
Kommentit (26)
Matkustat bussilla ja haukut muita luusereiksi?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni julkisten käyttäminen on fiksua. Käytän myös autoa, mutta vain jos kuljen keskusta-alueen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa, olen tälläkin hetkellä hänen kanssaan samassa bussissa. Vieläkin samanlainen luuseri kuin vuosia sitten. Hän opiskelee siivousalalla, minä menn lukioon. Laudatureja satelee. Hän on ylipainoinen, hiukset kuin Pipsalla. Niin se vain on, että luuserit pysyy pohjasakkana ja paremmat ihmiset vain paranevat vuosi vuodelta.
Pipsa? Joku sarjakuvahenkilökö.
Kertoo paljon "älykkyydestäsi". Ketään ei saa kiusata, jokainen on yhtä arvokas olipa millainen hyvänsä tai tekipä mitä tahansa. Voisit vaikka pyytää anteeksi kys. henkilöltä kiusaamistasi?
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaiset "ihmiset" ansaitsevat sairastua syöpään. 😑
Ja minä kun luulin, että viestisi olisi tullut jatkumaan niin, että vihdoin pääsit pyytämään häneltä anteeksi kiusaamista.
Ainut luuseri tässä olet kyllä sinä, vain luuserit kiusaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni julkisten käyttäminen on fiksua. Käytän myös autoa, mutta vain jos kuljen keskusta-alueen ulkopuolella.
"Mielestäni blaa blaa läpäläpä" Hei, onko kukaan kertonut, ettei mielipiteesi kiinnosta ketään?
Vai että ihan lukion käynyt. Toivottavasti et ainakaan ihasteluja kalastele, nimittäin niitä ei ole luvassa.
Opiskelet lukiossa? Ovatko yo-kokeiden tulokset tulleet vai mistä tiedät ne? Jos olet jo lukiosi käynyt, käytät väärää aikamuotoa.
Kiusaaminen aiheuttaa suurta myötähäpeää ja sääliä, nimittäin sitä kiusaajaa kohtaan...
Niin, siivousala ja ylipainohan tekee ihmisistä luusereita. Lukio tekee sitten ihmisistä kuninkaallisia.
Huono. 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelet lukiossa? Ovatko yo-kokeiden tulokset tulleet vai mistä tiedät ne? Jos olet jo lukiosi käynyt, käytät väärää aikamuotoa.
Kevään kirjoitusten alustavat pisteet ovat tulleet. Viime kevään ja viime syksyn tulokset olivat pelkkiä laudatureja.
Toivon todella että viestisi on provo. Nykyään kaikkien luulisi tiedostavan että olemme kaikki tasa-arvoisia kanssakulkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko ristiriidan kommentissasi? Haluat minun (kiusaajan) sairastuvan syöpään, mutta eikö sinun kommenttisi tee sinusta kiusaajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko ristiriidan kommentissasi? Haluat minun (kiusaajan) sairastuvan syöpään, mutta eikö sinun kommenttisi tee sinusta kiusaajan?
Siinähän luki, että olet toimillasi sen itse ansainnut.
Lisäisin kuitenkin, että vain sillä ehdolla, ettei yhteiskunnan tarvitse kustantaa kalliita syöpähoitojasi.
No nyt on hyvä sauma käydä pyytämässä anteeksi.
Ap, karma kostaa sulle vielä.. Toivon syöpää josta et parane.
Hyi, miten voitte toivoa tuntemattomalle ihmiselle syöpää?
Vierailija kirjoitti:
Niin, siivousala ja ylipainohan tekee ihmisistä luusereita. Lukio tekee sitten ihmisistä kuninkaallisia.
Huono. 0/5.
-1/5
Persjalkaisuus ja kånken-reppu puuttuvat. Onko ap:lla ananastukka ja oliko hänkin matkalla röihin?
typerät, tämä on provo, älkää ruokkiko sitä
Aivan uskomatonta, hän on kuin Pipsa. Molemmilla hirvittävät hiukset ja siivousalakin yhdistää. Jos hän jatkaa lihomista ei Pipsan kokoluokka ole kaukana.