Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin henkilön, jota kiusasin ala-asteella

Vierailija
30.03.2016 |

Itseasiassa, olen tälläkin hetkellä hänen kanssaan samassa bussissa. Vieläkin samanlainen luuseri kuin vuosia sitten. Hän opiskelee siivousalalla, minä menn lukioon. Laudatureja satelee. Hän on ylipainoinen, hiukset kuin Pipsalla. Niin se vain on, että luuserit pysyy pohjasakkana ja paremmat ihmiset vain paranevat vuosi vuodelta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta, hän on kuin Pipsa. Molemmilla hirvittävät hiukset ja siivousalakin yhdistää. Jos hän jatkaa lihomista ei Pipsan kokoluokka ole kaukana.

Vierailija
2/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustat bussilla ja haukut muita luusereiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni julkisten käyttäminen on fiksua. Käytän myös autoa, mutta vain jos kuljen keskusta-alueen ulkopuolella.

Vierailija
4/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa, olen tälläkin hetkellä hänen kanssaan samassa bussissa. Vieläkin samanlainen luuseri kuin vuosia sitten. Hän opiskelee siivousalalla, minä menn lukioon. Laudatureja satelee. Hän on ylipainoinen, hiukset kuin Pipsalla. Niin se vain on, että luuserit pysyy pohjasakkana ja paremmat ihmiset vain paranevat vuosi vuodelta.

Pipsa? Joku sarjakuvahenkilökö.

Vierailija
5/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon "älykkyydestäsi". Ketään ei saa kiusata, jokainen on yhtä arvokas olipa millainen hyvänsä tai tekipä mitä tahansa. Voisit vaikka pyytää anteeksi kys. henkilöltä kiusaamistasi?

Vierailija
6/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset "ihmiset" ansaitsevat sairastua syöpään. 😑

Vierailija
7/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin, että viestisi olisi tullut jatkumaan niin, että vihdoin pääsit pyytämään häneltä anteeksi kiusaamista.

Ainut luuseri tässä olet kyllä sinä, vain luuserit kiusaavat.

Vierailija
8/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni julkisten käyttäminen on fiksua. Käytän myös autoa, mutta vain jos kuljen keskusta-alueen ulkopuolella.

"Mielestäni blaa blaa läpäläpä" Hei, onko kukaan kertonut, ettei mielipiteesi kiinnosta ketään?

Vai että ihan lukion käynyt. Toivottavasti et ainakaan ihasteluja kalastele, nimittäin niitä ei ole luvassa.

Vierailija
9/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet lukiossa? Ovatko yo-kokeiden tulokset tulleet vai mistä tiedät ne? Jos olet jo lukiosi käynyt, käytät väärää aikamuotoa.

Vierailija
10/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen aiheuttaa suurta myötähäpeää ja sääliä, nimittäin sitä kiusaajaa kohtaan...

Vierailija
11/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siivousala ja ylipainohan tekee ihmisistä luusereita. Lukio tekee sitten ihmisistä kuninkaallisia.

Huono. 0/5.

Vierailija
12/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelet lukiossa? Ovatko yo-kokeiden tulokset tulleet vai mistä tiedät ne? Jos olet jo lukiosi käynyt, käytät väärää aikamuotoa.

Kevään kirjoitusten alustavat pisteet ovat tulleet. Viime kevään ja viime syksyn tulokset olivat pelkkiä laudatureja.

Vierailija
13/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että viestisi on provo. Nykyään kaikkien luulisi tiedostavan että olemme kaikki tasa-arvoisia kanssakulkijoita.

Vierailija
14/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko ristiriidan kommentissasi? Haluat minun (kiusaajan) sairastuvan syöpään, mutta eikö sinun kommenttisi tee sinusta kiusaajan?

Vierailija
15/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko ristiriidan kommentissasi? Haluat minun (kiusaajan) sairastuvan syöpään, mutta eikö sinun kommenttisi tee sinusta kiusaajan?

Siinähän luki, että olet toimillasi sen itse ansainnut.

Lisäisin kuitenkin, että vain sillä ehdolla, ettei yhteiskunnan tarvitse kustantaa kalliita syöpähoitojasi.

Vierailija
16/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä sauma käydä pyytämässä anteeksi.

Vierailija
17/26 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, karma kostaa sulle vielä.. Toivon syöpää josta et parane.

Vierailija
18/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miten voitte toivoa tuntemattomalle ihmiselle syöpää?

Vierailija
19/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siivousala ja ylipainohan tekee ihmisistä luusereita. Lukio tekee sitten ihmisistä kuninkaallisia.

Huono. 0/5.

-1/5

Persjalkaisuus ja kånken-reppu puuttuvat. Onko ap:lla ananastukka ja oliko hänkin matkalla röihin?

Vierailija
20/26 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerät, tämä on provo, älkää ruokkiko sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän