Olen tehnyt feikkiprofiilin Tinderiin ja moni nainen on langennut
Olen tehnyt Tinderiin feikkiprofiilin alfan kuvalla, jolla olen aloittanut keskusteluja useiden naisten kanssa ehdotellen sitä, että ne tulisivat käymään luokseni "kahville". Annan naisille hatusta sattumanvaraisen osoitteen, jossa en luonnollisesti itse ole. Kaloriinat sekä myös ihan hyvännäköiset naiset ovat menneet tähän lankaan ja olen saanut äkäisiä vastauksia, jossa on haukuttu kusipääksi ja eräs kaloriina uhkasi jopa ilmoittaa poliisille käveltyään yli neljä kilometriä talvisäässä. Olen ruma lassukka ja saan suurta nautintoa siitä, että naiset kokevat pettymyksen luultuaan saavansa jännämiehen isoa kullia. Minulla ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa.
Kommentit (28)
Kaloriina, siinäpä hyvä termi. Aloitetaan joukolla yleistämään tämän käyttö mammapalstalla.
Miksi haluat tehdä itsestäsi ja samalla miehistä idiootteja? Sitten itket täällä naisenkaipuutasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tehdä itsestäsi ja samalla miehistä idiootteja? Sitten itket täällä naisenkaipuutasi.
No naisen tekemän aloitushan tämä selvästi on.
Hmm. Minkähän rikoksen tunnusmerkistö tuossa täyttyisi..
Valehteleminen ei ole ainakaan rikos etkä huijaa heiltä rahaa. Hmm.
Miten niin "menneet lankaan"? Mistä noiden naisten pitäisi arvata että kyseessä on feikkiprofiili.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin vaikuttaa ap:n naisen saantiin millään tavalla.
Unohda ne naiset ja ala elää omaa elämääsi. Ikävä kuulla että sinulla on hauskaa vain somessa feikkiprofiilissa, eikä omana itsenäsi
No ettehän tekään muuta tee kun vittuilette ja auotte päätä näille miehille, ei kannata suuttua jos joku vittuilee takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä miehillä muka jotain hävittävää, ei ole ja ihminen millä ei ole mitään hävittävää on ihan yksi hailee mitä tekee, joten miksi ei vaikka tekisi kuten ap. Kyllähän te olette jo tehneet selväksi, että halveksitte näitä miehiä eli ei vaikuta millään tavalla yhtään mihinkään.
Jännämieheksi on vaikea muuttua, mutta voisit kehittää itsestäsi parhaan mahdollisen version omana itsenäsi. Jos olet sinut itsesi kanssa ja viihdyt itsesi kanssa alat automaattisesti vetää puoleesi helpommin myös muita. Ei kai kukaan halua olla katkeran, kateellisen tai ilkeämielisen ihmisen kanssa. Sellaiselta kuulostat aloituksen perusteella mutta voit todellakin havahtua tuosta ja muuttaa omaa asennetta.
Niin ja ensimmäinen vinkki, miehet jotka saavat naisia pitävät heistä eivätkä hauku ketään kaloriinoiksi. Toisen lyttääminen ei nosta sinua korkeammalle, päinvastoin se paljastaa ainoastaan millainen itse olet sisältä. Tsemppiä ja kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisen tekemän aloitushan tämä selvästi on.
Fiksu nainen ja tyhmät miehet?
Mulla on sama, feikkiprofiili ja viestittelen naisten kanssa, hyvin lohkeaa. Teen treffit aina Stockan kellon alle, ja kun treffi ajasta on mennyt pari tuntia laitan viestiä että kävin paikalla mutta valitettavasti se ulkonäkö oli niin eri kuin kuvissa, etten valitettavasti pystynytkään kohtaamaan, kerron että olo tuntuu petetyltä ja harmittaa että näin huijasit minua, niin paljon kuin jo ehdin itsestäni antaa...;D ja tämä siis duckface pissiskuvilla tinderissä poseeraville.
Vierailija kirjoitti:
Jännämieheksi on vaikea muuttua, mutta voisit kehittää itsestäsi parhaan mahdollisen version omana itsenäsi. Jos olet sinut itsesi kanssa ja viihdyt itsesi kanssa alat automaattisesti vetää puoleesi helpommin myös muita. Ei kai kukaan halua olla katkeran, kateellisen tai ilkeämielisen ihmisen kanssa. Sellaiselta kuulostat aloituksen perusteella mutta voit todellakin havahtua tuosta ja muuttaa omaa asennetta.
Niin ja ensimmäinen vinkki, miehet jotka saavat naisia pitävät heistä eivätkä hauku ketään kaloriinoiksi. Toisen lyttääminen ei nosta sinua korkeammalle, päinvastoin se paljastaa ainoastaan millainen itse olet sisältä. Tsemppiä ja kaikkea hyvää.
Et varmaan ole kuullut miten jännämiehet puhuu naisista, kun naiset ei ole kuulemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä miehillä muka jotain hävittävää, ei ole ja ihminen millä ei ole mitään hävittävää on ihan yksi hailee mitä tekee, joten miksi ei vaikka tekisi kuten ap. Kyllähän te olette jo tehneet selväksi, että halveksitte näitä miehiä eli ei vaikuta millään tavalla yhtään mihinkään.
Eipä sielä tartte olla kuin yksi jonka ap kadottaa.
Mäkin teen tota idioottimiehille. Montaa ääliötä olen jo kusettanut feikkikuvilla. :) Tiedän nämä ääliöt siis tosielämästä, pettävät vaimojaan/huijaavat bisneksissään/ovat sovinisteja. Tyhmästä päästä kärsii..... :)
Olen mies ja itse tein kerran samanlaisen feikkiprofiilin Suomi24-sivustolle, mutta tein sen siksi, että olin kirjoitellut siellä erään naisen kanssa, ja hän vaikutti aluksi kiinnostuneelta ja jopa itse aloitti kirjoittelun, mutta kun lähetin hänelle kuvan itsestäni (siis kasvokuvan, en mitään kikkelikuvaa) niin eipä kirjoittanut mitään sen jälkeen enää. Ilmeisesti naamatauluni ei miellyttänyt ja ratkaisi asian tuolla lailla.
Sen verran harmitti että päätin vähän myöhemmin tehdä todellisen unelmauroksen profiilin sivustolle, ottaa häneen yhteyttä ja yrittää saada hänet kiinnostumaan, ja sitten lopettaa keskustelu yhtä yllättävästi kuin hän lopetti.
Homma tyssäsi muistaakseni siihen että hän ehti lopettaa sivustolla käymisen. Mutta tuo oli kuitenkin suunnitelmani.
Huvittavaa oli se, että sillä välin kun odottelin naisen vastausta viestiini niin moni muu nainen ehti ottaa yhteyttä ja kehua "minua" eli feikkiprofiiliani. En tiennyt mitä tehdä. En kehdannut myöntää, että tein tämän profiilin vain kostaakseni eräälle naiselle, joten en vastannut näille naisille mitään.
Mitä olette naiset mieltä? Laittakaa peukkua ylös jos ymmärrätte minua ja peukkua alas jos tuomitsette tuollaisen yrityksen.
:DDDDDDDD olet hieno mies ap.