Ei voi kuin ihmetellä.t.ammattivalittaja
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Elättäjän?
Eihän se ole minua elättänyt. Olen maksanut tästä 10v kymmeniä tuhansia euroja.ap
Enemmän mä ihmettelen sitä, mitä sä näit siinä ekassa miehessäsi.
Tää kakkonen ei sentään ole sua puolta vanhempi, ei ole rikollinen, ei juo eikä ole väkivaltainen eikä sillä ole entisestä liitosta valmiina viittä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mä ihmettelen sitä, mitä sä näit siinä ekassa miehessäsi.
Tää kakkonen ei sentään ole sua puolta vanhempi, ei ole rikollinen, ei juo eikä ole väkivaltainen eikä sillä ole entisestä liitosta valmiina viittä lasta.
On sitä tällä kakkosellakin huonoja puolia mutta eka toki oli vielä pahempi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättäjän?
Eihän se ole minua elättänyt. Olen maksanut tästä 10v kymmeniä tuhansia euroja.ap
millä tuloilla?
Ja siitä ekasta et sitten eronnut millään ilveellä vaan pysyit sen kanssa, kunnes se kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättäjän?
millä tuloilla?
Käytin tähän 10v rahaa n 50 000€ ja ne olivat mummoni perintö. Maksoin aina asumisestani plus kuluistani.ap
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä ekasta et sitten eronnut millään ilveellä vaan pysyit sen kanssa, kunnes se kuoli.
Niin tyhmä kun olin mutta nytpä en ole niin tyhmä etten eroaisi.ap
Varmaan se mies ihmettelee ihan samaa eli mitä näki sinussa. Elättäjää tuskin kuitenkaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättäjän?
millä tuloilla?
Käytin tähän 10v rahaa n 50 000€ ja ne olivat mummoni perintö. Maksoin aina asumisestani plus kuluistani.ap
miten sää oot voinu periä sun mummon?
Elättäjän?