Tämä myötähäpeän määrä...
Oletteko jo nähneet tämän? Olen sanaton...Surullista että ovat kai vakavissaan...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Some-maailma on julma ja armoton. On kiva harrastella ja puuhastella jotain, mutta onko keltään tutulta tai kavereilta kysytty että kannattaako tätä laittaa nettiin? Tuota ei saa ikinä tuolta pois. Laulaminen on kuitenkin eri asia kuin vaikka korttien teko instagramiin. Lisäksi nuo oikeasti näyttivät olevan tosissaan, mutta tanssikohdissa aivan puhti pois.
Vähän sama kuin 115kg painava tyttö laittaisi bikinit päälle ja lähtisi paikallisiin missikisoihin. Hän voi omasta mielestään olla tosi hyvännäköinen ja äitikin tykkää että mene vaan olet ihana, mutta mitäköhän mieltä muut on. Se että tän päivän teknologia mahdollistaa omien juttujen esiintuomisen todella helposti, ei tarkoita sitä että kaikki pitää tunkea esille.
Tulipa mieleen omat kauppisajat ennen somea. - luojan kiitos.
Meillä järkättiin koulussa missikisat, jostain syystä. Luokamme Virpi osallistui myös. Vaikka moni yritti puhua häntä ympäri. Älä ihmeessä mene, ne on ihan pellekisat, naista halveeraavat yms.
Virpi piti päänsä. Olihan hän käynyt mallikoulunkin vuotta aiemmin, nyt pääsi näyttämään oppejaan.
Paikalliset liikkeet olivat lahjoittaneet vaatteitaan mainoskäyttöön, kampaajat ja meikkaajat myös pääsivät näyttämään taitonsa.
12 tyttöä osallistui. Ei ollut meidän Virpillä mitään mahdollisuuksia. Hän oli 180 senttinen, laiha kuin mikä. Täysin muodoton. Sama maantien värinen polkka, keskipää jakauksella ja ne ikuiset myrkynvihreät luomivärit (ei muuta meikkiä). Hän oli omantyylinsä löytänyt vuosia sitten, ettei antanut stailata. Lisäksi sillä oli omat vaatteet. Narubikinit, muttei trimmattuja paikkoja...
Voi hyvänen aika sitä säälin ja nolouden määrää, kun hän mallikoulun opeilla siellä lavalla koikkelehti. Ihmiset mylvi, isotteli, otti kuvia.. se oli kamalaa! Mulra tuli itku, kun niin pahaa teki hänen puolestaan. Hän piti itseään kauniina juuri sillä hetkellä, se ilo ja ylpeys rusentuivat siellä lavalla.
Jotenkin vaan kasasi itsensä ja otsa kohti uusia pettymyksiä. Mä ihailin hänen asennettaan silloin. Häntä ei kiinnostanut muiden jatkuvat huutelut.
MacGyverksi sanovat, koska tuplas kaikki luokka-asteet. Jep. Muilla kesti kauppis kolme vuotta, hänellä kuusi.
Mitähän Virpille nykyään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole edes oma taustamusiikki. Ja siihenkään ei osaa laulaa oikeaan rytmiin. Ja ihan tosissaan on toi mc jojo.
T. Paikkakuntalainen
Siinä alkuperäinen Jessy Matadorin biisi. Oli viisuissakin joskus vuonna 2010? Eikö tossa pitäis olla jo ongelmia tekijänoikeuksien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei osaa laulaa, ei osaa. Pisteet kuitenkin yrityksestä ja jos musa taustalla on itse tehty niin ei hullumpi tollasilta teineiltä.
No ei todellakaan ole itse tehty :D
No sairaintahan tässä on, et noi ei oo mitään teinejä!! Toi jätkäkin yli 30!!!!!!