Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti, miten tästä eteenpäin?

Vierailija
30.03.2016 |

Tulin aamulla kotiin ja löysin miehen alasti yhden tutun tyttösen kanssa meidän sängystä. Sanomattakin siis selvää että tää juttu on ohi, mutta miten jatkan tästä eteenpäin? Olen tosi paskana, eikä mulla ole tällä paikkakunnalla ketään kavereita tai muutakaan. Illaksi pitää mennä töihin. Sain kuitenkin onneksi ensi yöksi yöpaikan. Yhteinen asunto, tavarat ja koko elämä.
Onko paikalla ketään jolla olisi samanlaisia kokemuksia? Kaipaan vertaistukea, lohdutusta, jotain. Olo on todella huono. Ja kaiken lisäksi nämä kaksi kusipäätä makaa vieläkin tuolla peiton alla kahdestaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ees selittänyt sulle mitään?

Vierailija
2/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muuta voi kuin päivä kerrallaan vaan selvitä käytännön asioista, asumisjärjestelyistä ja muusta. Se suruprosessi menee siinä omia aikojaan, ei sitä oikeastaan voi nopeuttaa, vaan täytyy vaan kestää läpi.

Itseäni myös petetty, mutta meillä se ei johtanut suhteen päättymiseen, koska mies aidosti osoitti katumusta ja oli ilmeisesti ainoa kerta kun pettämistä oli tapahtunut. Enkä ole katunut etten suhdetta päättänyt sen yksittäisen hairahduksen takia. Mutta tuossa tilanteessa, jos mies julkeasti olisi vielä jatkanut muhinointia pettämiskaverin kanssa rysän päältä kiinni jäätyäänkin, olisi kyllä ollut ero selvä samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ees selittänyt sulle mitään?

Kuulemma mun oma syy. Olin siis yhden kaverini (mies) luona viime yön ja tää mun exä oli ryyppäämässä enkä viitsinyt vastata kun soitteli yöllä, joten oli vissiin vetänyt omat johtopäätökset? En ole pettänyt tai mitään vaan tämä toinen on pelkkä kaveri. En tiedä, huonosti meillä on mennyt jo jonkin aikaa mutta luulin että siitä selvitään. Ap

Vierailija
4/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni tilanteesta ja tsemppiä. En ole itse kokenut vastaavaa, mutta tilanne on varmasti vaikea. Itse ottaisin aluksi terapeuttisen raivarin ja ajaisin uuden pariskunnan ulos talostani. Uskon, että se helpottaisi vähän. Sen jälkeen on vain elettävä päivä kerrallaan. Elämä kantaa kun ei luovuta.

Vierailija
5/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa muuta voi kuin päivä kerrallaan vaan selvitä käytännön asioista, asumisjärjestelyistä ja muusta. Se suruprosessi menee siinä omia aikojaan, ei sitä oikeastaan voi nopeuttaa, vaan täytyy vaan kestää läpi.

Itseäni myös petetty, mutta meillä se ei johtanut suhteen päättymiseen, koska mies aidosti osoitti katumusta ja oli ilmeisesti ainoa kerta kun pettämistä oli tapahtunut. Enkä ole katunut etten suhdetta päättänyt sen yksittäisen hairahduksen takia. Mutta tuossa tilanteessa, jos mies julkeasti olisi vielä jatkanut muhinointia pettämiskaverin kanssa rysän päältä kiinni jäätyäänkin, olisi kyllä ollut ero selvä samantien.

Kiitos, toivon vaan että saan tästä vielä voimia alkaa selvittelemään asioita. Uutta asuntoa alan etsimään heti kun saan kasattua ajatuksia edes sen verran.

Olen samaa mieltä siitä, että olisin ehkä voinut antaa yhden kerran anteeksi jos mies olisi handlannut tilanteen toisella tavalla. Tämänhetkinen tilanne on pelkkää julmuutta ja ilkeyttä. Ap

Vierailija
6/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoitteluni tilanteesta ja tsemppiä. En ole itse kokenut vastaavaa, mutta tilanne on varmasti vaikea. Itse ottaisin aluksi terapeuttisen raivarin ja ajaisin uuden pariskunnan ulos talostani. Uskon, että se helpottaisi vähän. Sen jälkeen on vain elettävä päivä kerrallaan. Elämä kantaa kun ei luovuta.

Kiitos tsempeistä. Jotenkin olen niin lamaantunut että en saa edes sitä raivaria aikaiseksi vaikka vihainen olenkin. Tuntuu vaan niin pahalta. Ap

Vierailija
7/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi jäädä kiinni, kun toi hoidon teidän kotiinne. Se on hyvä muistaa. Raivarien sijaan täysi hiljaisuus ja välinpitämättömyys on tehokkaammpaa, sillä satuttaa toista eniten.

Vierailija
8/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja nyt ainakin se muija pois. Sen on poistuttava, kun niin vaadit, asuntohan on myös sinun.

Vierailija
9/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja nyt ainakin se muija pois. Sen on poistuttava, kun niin vaadit, asuntohan on myös sinun.

Se on onneksi lähdössä ja mies lähtee sen mukaan. Kehtasi vielä alkaa kitistä että saa hän olla täällä kun on mun miehen kaveri! Uskomatonta. Ap

Vierailija
10/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi jäädä kiinni, kun toi hoidon teidän kotiinne. Se on hyvä muistaa. Raivarien sijaan täysi hiljaisuus ja välinpitämättömyys on tehokkaammpaa, sillä satuttaa toista eniten.

Niin, no tulipahan ainakin kerralla loppu tälle suhteelle. Ap

Vierailija
11/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan rakkaustarina alkamassa :/ Olipa röyhkeä horo, mä olisin "tarjonnut kahvit sänkyyn"...

Huh mikä äijä, lottovoitto päästä eroon! Kyllä se helpottaa, kun eka kerran painat sun oman kodin oven kiinni ja jätät tuon saastan taaksesi.

Vierailija
12/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosisadan rakkaustarina alkamassa :/ Olipa röyhkeä horo, mä olisin "tarjonnut kahvit sänkyyn"...

Huh mikä äijä, lottovoitto päästä eroon! Kyllä se helpottaa, kun eka kerran painat sun oman kodin oven kiinni ja jätät tuon saastan taaksesi.

Oot varmasti oikeassa, nää kaksi ovat todella ansainneet toisensa. Harmi kun en hoksannut tuota kahvitarjoilu-ideaa! :/ vedin vaan niiltä peiton päältä ja aloin pakkailemaan kamojani, joihin kuuluu muuten myös petivaatteet. Aion viedä mukanani täältä kaiken minkä olen ostanut eli oikeastaan suurimman osan tavaroista. Ap

Vierailija
13/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin heltyisit ottamaan miehen takaisin, niin pidä kintut ristissä niin kauan, että mies käy sp-tautitesteissä ja myös vastauksen, että tartuntoja ei ole.

Vierailija
14/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lähti, nyt voin itkeä :( en varmasti ota takaisin. Mainitsinkin noita taudeista exälle, sillä tämä tyttö on tunnetusti ns. "helppo". Ap

Vierailija
15/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten piruile kunnolla - tarjoa nille kadelle aamukahvit, ennen kuin tyttö lähtee! Istu siinä pöydässä hiljaa ja ylpeästi ja katso kun kiemurtelevat...

Vierailija
16/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siis yhden kaverini (mies) luona viime yön ja tää mun exä oli ryyppäämässä enkä viitsinyt vastata kun soitteli yöllä, joten oli vissiin vetänyt omat johtopäätökset?

Vielä ihmettelet miten tässä näin nyt kävi?

Vierailija
17/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paskatrolli.

Riittää jo!

Vierailija
18/18 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kaiken lisäksi nämä kaksi kusipäätä makaa vieläkin tuolla peiton alla kahdestaan."

Whaat, nainen??? Huhhei, itse temperamenttisena (epävakaana) oisin varmaan heti naisen nähtyäni napannut letistä ja pyyhkinyt rapun lattiat samalla ku mennään yhessä ulos. Miten voit olla noin maltillinen että annat jonkun jäädä sun kotiin muhimaan, sun sänkyyn, sun miehes kanssa???