Kiva että miehet tykkäävät - kiva jos lopettaisivat myös valehtelun
En luule olevani ainoa mutta tietenkin puhun vain omasta puolestani, en koko maailman naisten. Olen joskus kirjoitellut samoista asioista tänne, mutta kirjoitan nyt uudestaan. Turhauttaa niin että tämä on jo melkein koomista. Pahoittelut pilkkujen puuttumisesta joistain kohdista, olen väsynyt ja yritän kirjoittaa nopeasti.
Juu eli pikkutytöstä lähtien pojat ja sittemmin miehet ovat noin yleisesti pitäneet minusta, ulkoisesti (lähinnä) mutta myös sisäisesti jonkun aikaa.
Mutta nyt tämä ulkonäkökeskeisyys alkaa olla huipussaan. Minulle valehdellaan kirkkain silmin, jotta minut saataisi kiinnostumaan. Varmasti joukossa on ollut rehellisiäkin, mutta paljon(!!!!) valehtelijoita. Viimeisin valehteli olevansa lapseton, vaikka tasan tarkkaan tiesi, mitä mieltä minä olen lisääntyneistä miehistä. Tässä ei ollut pienintäkään väärinkäsityksen mahdollisuutta, minä sanoin sen heti suoraan. Mutta mitä tekee mies? (Joka oli vuolaasti kehunut, mitäs muutakaan kuin ulkonäköäni). No ihan pokkana valehteli, ettei lapsia ole.
Kun totuus paljastui, en oikeastaan edes mennyt shokkiin. Tätähän elämäni on jatkuvasti, en enää edes ylläty! Raivostuin ja lähetin miehelle pari tiukkaa viestiä ja katkaisin yhteydet. Mikä oli miehen selitys valehteluunsa? Hän tykästyi minuun ja ajatteli, ettei lapset ehkä haittaisi kuitenkaan. Meistä olisi kuulemma voinut ehkä tulla jotain. AI NIINKÖ MINÄ SANOINKIN? Eikö ihan todella minun rajoillani ole mitään merkitystä? Minä olen pelkkä ulkokuori, jolla ei ole omaa harkintakykyä eikä omia valintoja. Minulle vain kerrotaan, että asia olisi voinut mennä näin. Anna kun kerron: EI OLISI!!!
Ja edelleen toistan: mies valehteli olevansa lapseton, kyseessä ei ollut väärinkäsitys.
Eksäkin valehteli minulle monista asioista, kukapa ei. Ei mennä siihen aiheeseen nyt.
Miksi miehet kuvittelevat tekevänsä hyvää kusettamalla toista? Miksi ei voi vain olla rehellinen ja hyväksyä, että minulla on oma tahto ja omat päätökset, mutta minulle saa silti puhua vaihteeksi tottakin.
Näiden lukuisten kokemusten ansiosta kuitenkin huomaan, kuinka empaattinen ja hyväuskoinen ihminen itse olen. Hyvin harvoin osaan kuvitella ihmisistä pahaa, mutta ilmeisesti se taito olisi hyvä opetella.
En tiedä pitikö kirjoittaa vielä jotain, olen vain väsynyt ja vihainen. Lopettakaa se helvetin valehteleminen.
Kommentit (32)
En tarvitse tähän päälle vielä teidänkin viisastelujanne minun elämäni asioista. Jaoin tämän kertoakseni kuinka vittuuntunut olen, kun pinnallisten asioiden takia minua kohdellaan kuin minulla ei olisi ollenkaan omaa tahtoa ja omia päätöksiä. Koen ERITTÄIN alentavana, että minulle ihmetellään suoraan sitä, etten kelpuuta toisen naisen kakaroita. SIINÄ EI PITÄISI OLLA PÄTKÄN VERTAA TAIVASTELTAVAA. Tiedoksi myös teille: minulla todella on oma järki ja ajattelukyky. En tarvitse teiltä "totuuksia" asioihin, joita "en ymmärrä." Mitä te olette ylentämään itsejänne.
mammanpoika kirjoitti:
Jotkut sanoo mitä tahansa saadakseen seksiä. Tuskin sitä miestä mikään vakava suhde edes kiinnostikaan.
Ei tietenkään suhde kiinnosta miestä joka sanoo ettei tällä ole lasta jos kuitenkin on. Vai kertooko se lapsestaan siinä vaiheessa kun muutatte yhteen? :D
Mitä ihmeen väliä sillä on mitä muut tahtoo, itse ainakin mietin kun tällästä lukee että taitaa ihminen itse antaa voimakkaan signaalin miehille että täältä saa jos mies tietää sun mielipiteitäsi (?) ja tulee sulle tollasta selittään. Ei auttaisi miehiä syyttää, sää pelaat itsekin..
Mullekkin mies on sanonut, ettei voi saada lapsia, niin voidaan vedellä paljaalla.
Nyt hän kertoikin, että viime joulukuussa hänelle syntyi lapsi jonnekin päin suomea.
Nää on näitä tosi kivoja valheita.
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään, nimittäin minulle ei ole kukaan valehdellut koskaan. Ehkä osaan tunnistaa sellaiset jo päältä enkä ryhdy enempiin tekemisiin. Joku tällainen arviointikyky sulta ehkä puuttuu, kirjoititkin olevasi liian sinisilmäinen.
Olen hyväuskoinen = uskon ihmisten puhuvan totta, jos ei ole tarvetta epäillä muuta. Jos tuikituntematon sanoo olevansa lapseton, niin miksi minä epäilisin? Että ylennä sinäkin vaan itsesi, totuus on, että minä en ole tyhmä, minä vain hölmösti uskon, jos joku sanoo puhuvansa totta, eikä ole syytä epäillä.
bullshittt kirjoitti:
En tarvitse tähän päälle vielä teidänkin viisastelujanne minun elämäni asioista. Jaoin tämän kertoakseni kuinka vittuuntunut olen, kun pinnallisten asioiden takia minua kohdellaan kuin minulla ei olisi ollenkaan omaa tahtoa ja omia päätöksiä. Koen ERITTÄIN alentavana, että minulle ihmetellään suoraan sitä, etten kelpuuta toisen naisen kakaroita. SIINÄ EI PITÄISI OLLA PÄTKÄN VERTAA TAIVASTELTAVAA. Tiedoksi myös teille: minulla todella on oma järki ja ajattelukyky. En tarvitse teiltä "totuuksia" asioihin, joita "en ymmärrä." Mitä te olette ylentämään itsejänne.
Sun kannattaa parin vuoden päästä lukea näitä sun kirjotuksia! :D Jos sulla on julkisesti toisille sanoa mitä ajattelet miehen lapsista etkä sellaisia tahdo niin kyllähän muut tollaiseen tekstiin hei reagoi. Oikeesti. Mitä jos sää vaan olisit hiljaa sitten etkä jauha tollaista tekstiä kun muut sut ymmärtää väärin? Eli aloitusviestissä jo kirjoitit että "mies tietää SUN mielipiteesi siitä kelpaako lapsellinen mies" niin se tahtoo sulta vaan seksiä, luultavasti sitten kertoisi sen miehille että pani sua kerran. Ja se siitä. Siinä on vähän otetta jo millaisena liehittelijänä sua pidetään. SUN pitäisi nyt kasvaa ja muuttua, ei muiden.
Vierailija kirjoitti:
Mullekkin mies on sanonut, ettei voi saada lapsia, niin voidaan vedellä paljaalla.
Nyt hän kertoikin, että viime joulukuussa hänelle syntyi lapsi jonnekin päin suomea.Nää on näitä tosi kivoja valheita.
Mahtaako se vauvakaan olla totta? :D
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on syy miehessä ja naisethan eivät valahtele...
Eli koska joku nainen valehtelee jossain päin Suomea, on ok valehdella yleiseksi kostoksi minulle? Käytkö ihan täysillä?
Laivallahan se viimeks taas nähtiin ! toivottavast täl kertaa saan olla yksinäni !
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään, nimittäin minulle ei ole kukaan valehdellut koskaan. Ehkä osaan tunnistaa sellaiset jo päältä enkä ryhdy enempiin tekemisiin. Joku tällainen arviointikyky sulta ehkä puuttuu, kirjoititkin olevasi liian sinisilmäinen.
Jos olet elänyt suhteellisen tavallista elämää ja tutustunut uusiin ihmisiin sen verran mitä nyt keskiverto ihminen tapaa elämänsä aikana sinulle on valehdeltu ja paljon. Olet kyllä aivan helvetin naiivi ja tyhmä jos luulet, että sinulle olisi aina puhuttu totta.
Minä itse en osaa sanoa räikeintä valhetta mitä minulle on kerrottu, mutta en siltikään oleta automaattisesti muiden olevan rehellisiä. Vasta jos joku osoittaa olevansa systemaattisesti luottamisen arvoinen ihminen alan luottamaan siihen mitä hän puhuu.
Vierailija kirjoitti:
bullshittt kirjoitti:
Sun kannattaa parin vuoden päästä lukea näitä sun kirjotuksia! :D Jos sulla on julkisesti toisille sanoa mitä ajattelet miehen lapsista etkä sellaisia tahdo niin kyllähän muut tollaiseen tekstiin hei reagoi. Oikeesti. Mitä jos sää vaan olisit hiljaa sitten etkä jauha tollaista tekstiä kun muut sut ymmärtää väärin? Eli aloitusviestissä jo kirjoitit että "mies tietää SUN mielipiteesi siitä kelpaako lapsellinen mies" niin se tahtoo sulta vaan seksiä, luultavasti sitten kertoisi sen miehille että pani sua kerran. Ja se siitä. Siinä on vähän otetta jo millaisena liehittelijänä sua pidetään. SUN pitäisi nyt kasvaa ja muuttua, ei muiden.
Minulla on edelleen oma ajattelukyky. Sinun typerä, huonosti kirjoitettu viestisi ei muuta sitä asiaa. Mutta jatka vain, jos luulet olevasi parempi, viisaampi ja ylempänä minua.
bullshittt kirjoitti:
Taisit kuitenkin kysyä, miksi valehdellaan ;) Siksi, että sinulle ei saa kertoa totuutta :) Ei siinä mitään menetä, jos ei saa . Sinun suhteen mies voi olla vain voittaja, jos vähän valehtelee.