Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi laihaa saa haukkua mutta lihavia ei

Vierailija
29.03.2016 |

En ymmärrä sitä kun esim jotain laihaa haukutaan nimillä tai sille sanotaan jotain suunilleen " Syö hampurilainen/voileipä" tai " oot sä anorektikko ku oot nii laiha :o?" niin se on "okei" koska hän on laiha ja hän on "etuoikeutettu" mutta kaikki helvetti lähtee irti jos joku sanoo lihavalle/vähän ylipainoiselle että " voisit vähentää sun syömistä" tai jotain vastaava yms. varmaan ymmärsitte pointtini. Mua ainakin raivostuttaa ku itelle tapahtuu noin ja sitten ku sanon että laihaksi haukkuminen tuntuu ihan samalta kun lihavaksi haukkuminen.Sori avautuminen, ärsyttää vaan tommone..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ei tietenkään ketään saa haukkua

Vierailija
2/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ootko laiha, normaalipainoinen tai lihava, aina keksitään jotain haukuttavaa. Mutta ketään ei saisi haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan molempia haukutaan ihan yhtä tavalla. Ja kaikkia siltä väliltä. Lihavista tosin puhutaan ehkä enemmän selän takana.

Vierailija
4/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huoh ei tietenkään saa. Välil kyl tuntuu et laiheliinit nostaa suuremman helvetin irti, läskit tyytyy nielemään haukkunsa eikä tee jatkuvasti keskusteluja aiheesta. :------------D Ja jos nyt oikeen tarkasti mietit, niin kummat mahtaa saada enemmän paskaa niskaansa; lihavat, joita haukutaan koska eivät näytä kauneusihanteiden mukaisilta vaiko niitä jotka näyttää. On myös paljon vittupäitä, jotka vittuilis sulle ulkomuodostas huolimatta. Ketään ei kuitenkaan SAA haukkua, joten voidaanko lopettaa tästä jauhaminen jo

Vierailija
5/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu et ärsyttää tollaset ihmiset jotka kuvittelee et laihoja saa haukkua ja läskejä ei. Vittu mikä paskamyrsky siit nousis jos sanois läskille et kannattais sunki käydä joskus salilla mut jos sanoo laihalle et söisit joskus ni se on olevinaan ihan ok

Vierailija
6/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainkaan haittaa et ihmiset kauhistelee mun laihuutta, en ota sitä pahalla vaik se ehkä joskus sillä tarkotetaankin. :) Ketään ei saa haukkua, tietenkään ei saa. Oli sit lihava tai laiha.

Vierailija
7/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei saa haukkua, mutta laihuus on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin lihavuus joten sen takia laihaks haukkumista ei ehkä osata nähdä ongelmana, koska sitä ei pidetä "haukkumisena".

Vierailija
8/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti lihavilla jotka haukkuvat on huono itsetunto, ja nostavat sitä haukkumalla laihoja:)

Vierailija
9/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei sais haukkua, ja tollanen huomauttelu on törkeää kaiken painoisille

Vierailija
10/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeil on huono itsetunto ja kun kateus iskee ni tekee mieli piikitellä. :p

Vierailija
11/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on vähän sama kuin siinä, että miehistä saa tehdä pilkkaa, mutta naisista ei. 

Laihuus, niin kuin mieskin, on tavallaan yhteiskunnan standardi. Kaikkien tavallaan oletetaan ymmärtävän, että jos olet laiha/mies niin se ei ole huonoa tai väärin, joten tietty haukkuminen on yhteiskunnallisesti sallittua. Kaikki tietävät, että lihavatkin pyrkivät laihoiksi. Samoin kuin kaikki tietävät, että miehet (muka) pyörittävät maailmaa, joten ei haukku haavaa tee. 

Vierailija
12/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo että saa? Olet törmännyt idiootteihin, siinä kaikki.

Vierailija
13/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on taipumusta yli- eikä alipainoon. Niistä ylipainoon taipuvaisista on kivaa purkaa omaa turhautuneisuuttaan hoikkiin.

Vierailija
14/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sääntöä että laihoja saisi haukkua, mutta lihavia ei. Ketään ei saisi haukkua. Olen itse ollut teininä ja noin 20-vuotiaana ylipainoinen ja kyllä silloin minua haukuttiin, kuten myös ylipainoista kaveriani. Mielestäni mediassa ja keskustelupalstoilla haukutaan erittäin paljon lihavia ja tuolle haukkumiselle on tietynlaista yleistä hyväksyntää, koska lihavien elintavat ja olemus herättävät negatiivisia tunteita.

Vierailija
15/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax, kaikki on vaan mustasukkaisia ja kateellisia laihoille naisille, kun itse ovat lölleröitä! Uskottelevat vaan itselleen että miehet tykkää muodokkaista... Niimpäniin, laihojahan ne miehet aina kyylää jos kiinnittää huomiota asiaan. Purkaa vaan sitä pahaa oloa omasta liikapainostaan sellaisiin joilla ON hyvä vartalo. Eihän se oikein ole mutta toivottavasti laihat oppisivat ymmärtämään että ne valittajat vaan epätoivoisesti yrittää pönkittää omaa itsetuntoaan, jopa sellaiset jotka saattaa olla vain vähän isompia kun ne laihat.

Vierailija
16/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se tuntuu, kun ulkoinen olemus käy kaiken edellä. Oli se kummin päin vain, lihava tai laiha. Antaisivat olla kaikkien rauhassa.

Minua on kiusattu koko ikäni asian suhteen ja olen myös todistanut laihojen haukkumista ja kiusaamista. Kerran yksi opettaja vaihtoi tarjottimet päikseen. Laittoi nenäni eteen lasin vettä ja näkkileivän ja vei minun maidon, näkkileivän ja kauhallisen puuroa kaverilleni. "Syökääs nyt tytöt."

-lihava nainen

Vierailija
17/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia mullakin tuosta! Että isokokoinen haukkuu suoraan ja varsinkin yläasteella kiusattiin anorektikoksi.

Vierailija
18/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain on luvallisempaa kommentoida laihuutta. Lihavuus on paljon puhutumpi ja yleisempi ongelma, ja ihmiset tietävät varoa läskeistä kommentointia, mutta laihat on yleistä riistaa. Ja ihan aikuiset naiset tekevät tätä koko ajan: kyllä pitäisi vähän enemmän syödä että saat naisellisia muotoja, miehetkin tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni, ei se pieni pyöristyminen sullekaan pahaa tekisi, onko sulla ongelmia syömisen kanssa kun olet noin laiha, sinähän et varmaan tissiliivejäkään tarvitse kun ei ole mitään mitä niihin laittaa... jne. jne. Ja nauretaan päälle, että vitsi vitsi. Ja jos loukaannut, olet tiukkapipoinen nipottaja.

Vierailija
19/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti lihavilla jotka haukkuvat on huono itsetunto, ja nostavat sitä haukkumalla laihoja:)

Minulla on äärettömän huono itsetunto. En silti hauku ketään.

Nro.16

Vierailija
20/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemusteni mukaan lihavia saa haukkua, laihoja ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi