Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tuuliviirimiehestä" seurustelukumppaniksi?

Vierailija
29.03.2016 |

Olen pari kuukautta tapaillut miestä, joka tuntuu olevan melkoinen tuuliviiri. Joskus lähettelee kovasti viestejä ja tavatessa on ihana, mutta seuraavaksi taas ottaa etäisyyttä ja itselle on hyvin epäselvää missä mennään tämän ihmissuhteeseen kanssa.

Onko jollain tällainen muuttunut ajan myötä seurusteluksi vai pitääkö tässä nyt varautua siihen, että ei tästä mitään hauskanpitoa kummempaa tule?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täysillä mukana suhteessa

Vierailija
2/6 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole täysillä mukana suhteessa

No kyllä minä sen ymmärrän ja ei tässä mitään seurustelusuhdetta nykyään olekaan. Lähinnä mietin, että onko tällaisella alulla mitään mahdollisuutta muuttua vakavammaksi vai pitääkö itse asennoitua siten, että ei tästä mitään kummempaa tule.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain pelaavat. Olisi tosiaan kiva tietää mitä mies haluaa vai haluaako mitään.

Vierailija
4/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä,mitä hän itse ajattelee? Jotkuthan vaan käyttävät naisia tarpeisiinsa, ihan sama kuka on.

Vierailija
5/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen voi olla myös tietoista, tahallista kouluttamista. Mikä tahansa on syynä hyvää suhdetta tuosta ei tule. Älä tuhlaa aikaasi. Opettelee arvostamaan itseäsi.

Vierailija
6/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli aikanaan tuuliviiri tyyppiä. Nykyään meillä on kaks lasta ja ollaan onnellisia. Alku tietenkin oli hankala ku ei tienny mitä toinen haluaa vai haluaako mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme