Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne kaikki, jotka tulleet raskaaksi ekasta yrityskierrosta!

Vierailija
29.03.2016 |

Minkäikäinen olit? Tunsitko ovulaatiosi? Miten usein harrastitte seksiä ennen ovulaatiota?

Olen tässä nyt vähän liian innoissani, kun aloitettiin yrittäminen. Seksiä on ollut kp 7, kp 12 ja kp 16. Ovulaationippailut alkoivat tuntua kp 15 iltana. Kierto aika tarkasti 30-31 päivää. Mitään hormoneja en ole aiemmin käyttänyt. Olen kylläkin jo aika "iäkäs", 29-vuotias.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmasti ekasta kierrosta. Epäsäännöllinen kierto, säännöllisesti seksiä. Ikä 25-35 vuotta.

Vierailija
22/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23v. E-pillerit lopetin toukokuun puolivälissä ja kesäkuun lopussa tein posotiivisen raskaustestin. Seksiä harrastimme usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut raskaaksi ensimmäiseatä kierrosta 6 kertaa. Neljä näistä raskauksista päätyi keskenmenoon ja kaksi synnytykseen. N.25-28 ikävuoden välillä kaikki. Seksiä harrastimme joka yrityskerralla kp n.4 alkaen jotatoinen päivä johonkin kp 20 asti. Kierto 28-30 päivää. Tunsin mielestäni oviksen ajankohdan aika tarkalleen joka kerta monista merkeistä mutta halusimme maximoida tuloksen, siksi seksiä niin paljon.

Vierailija
24/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pillerit pois 12.6, 26.7 tein positiivisen testin ja poikamme syntyi 20.3. Olen 30 ja olin syönyt 10 vuotta pillereitä. Kuulemma ei ole tavatonta, että tulee heti pillereiden jälkeen raskaaksi. Toivottavasti jatkossa kävis yhtä hyvin <3

Vierailija
25/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 34, en erityisemmin mieltänyt "tuntevani" ovulaatiota, mutta kierroni on aina ollut 24-25 päivää, joten aika helppo oli "ajoittaa". Harrastimme seksiä sitten varmaan 3-4 iltana ennen ovulaatiota ja sen aikana ja sen jälkeen, siis noin kp 7-11, jos oletetaan, että ovulaatio on kp 10 tai 11.

Saimme tämän "ahkeroinnin seurauksena pojan. Kuvittelen ja haluan uskoa niin, että siksi koska siittiöitä oli koko ajan tarjolla ja pojat uivat paikalle nopeampina ensin.

Hormonaalista ehkäisyä mulla ei ollut ollut koskaan, joskaan en usko sen vaikuttavan hedelmällisyyteen sinänsä.

Vierailija
26/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21-vuotias. Luulin ovulaation jo menneen kun ehkäisy jätettiin pois. Olin todella yllättynyt muutama viikko myöhemmin kun testiin tulikin plussa. Vasta synnytyksen jälkeen olen oppinut tuntemaan ovulaatio-oireet ja luultavasti se olikin juuri tuolloin kun ensimmäisen kerran harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä. Kierto vaan oli tosi pitkä minkä vuoksi ajattelin että se ensimmäinen kierto on vasta "harjoittelua".

Vierailija
27/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25-vuotias ja seksiä oli tuossa kierrossa 1-2 krt päivässä, oltiin häämatkalla ;) En tuntenut tai tikutellut ovulaatioita.

Vierailija
28/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli aikanaan reissutyössä. MOLEMMAT lapset saivat alkunsa yhden rakastelukerran touhutipasta. Olin 23 ja 25. What are the odds... :O

Vierailija
29/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi heti ensimmäisellä kierrolla, kun ollessani 33-vuotias jätimme ehkäisyn (kondomi) pois. Laskeskelin jälkeenpäin, että seksiä taisi ehtiä olemaan ruhtinaalliset 3 kertaa, joten mieheni sanoin "ruuti oli kuivaa" ;) En ole ikinä tuntenut fyysisesti ovulaatiota muuten kuin ehkä henkisellä puolella vähän kohonneena seksihaluna.

Vierailija
30/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa tullut raskaaksi ensimmäisestä kierrosta. Tunnen ovulaation ja raskausoireet alkoi joka kerta ennen kuin testikään näytti mitään.

Vierailija
31/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotiaana yhdestä ainoasta rakastelukerrasta (mies meilläkin reissutöissä). Kuukautiset säännöllisen epäsäännölliset, eikä kyllä mulla ole ikinä ollut mitään "ovulaatiotuntemuksia". Hormonaalista ehkäisyä olin käyttänyt elämäni aikana noin 15 vuotta, tosin olin vaihtanut pillerit kondomiin jo paria vuotta ennen kuin teimme päätöksen yrittää lasta. En olisi ikinä uskonut että tärppää heti kun teimme päätöksen ja jätimme ehkäisyn pois.

Vierailija
32/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea välillä näitä juttuja, kun foorumit tuntuu olevan pullollaan hedelmällisyysongelmien kanssa painiskelevia. Toivotaan siis ettei ihan hirveän kauan tarvitse yrittää tai hoitoihin mennä.

Olen vain aina niin pessimistinen tällaisten juttujen suhteen, sillä tunnen aika hyvin tilastot keskenmenoista ja naisten sekä miesten hedelmällisyystasoista eri ikäisinä. Itselläni on vielä lievää endometrioosia ja taaksepäin kallistunut kohtu (jos se nyt oikeasti mitään merkkaa), niin jänskättää kyllä tuleeko tästä mitään. Ap

Vierailija
33/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kaks kertaa. Kierto oli säännöllinen ja tunsin ovulaatiopäivät. 

Vierailija
34/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläni meni useampi yrityskierto ennenkö raskaaksi tulin. Kävin makeistehtaalla, paperitehtaalla ja kirjanpitotoimistossa kierroksella, eikä minkäänlaista tulosta tullut. Lopulta sitten erässä ilmalämpöpumppujen maahantuontifirmassa lykästi ja nyt on 2-vuotias tytöntyllerö :)

Vierailija
35/51 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tai tokasta joka kerralla. Niistä kesken meni 5. Iläviä kaavontoja, tuulimunia yms.

Ilää oli 36-38

Vierailija
36/51 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa yrityksissä teidän kokemustenne mukaan kannattaa mieluiten tehdä noita kierroksia?

Vierailija
37/51 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa yrityksissä teidän kokemustenne mukaan kannattaa mieluiten tehdä noita kierroksia?

Meillä paras tulos on tullut Fazerilla. Myös keskisuuri ohjelmointiyritys on aika hyvä.

Vierailija
38/51 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me exän kanssa yritettiin vauvaa viisi vuotta ja mitään ei tapahtunut. Erottiin ja uuden miehen kanssa tärppäs heti ekasta kierrosta :D ovulaatiota en tunne ja päivittäin seksiä.

Vierailija
39/51 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaksi kertaa. Eka meni kesken ja toka syntyi tytär. Sen jälkeen olen tullut raskaaksi 2-4 kerrasta, mutta on mennyt kesken kaksi kertaa, tullut kohtukuolema ja ollut kohdunulkopuolinen.

Vierailija
40/51 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 raskautta ja jokainen ekasta kierrosta, mä raskaudun varmaan jo ajatuksen voimasta. En tunne ovistani, ja neljästä viimeisimmistä raskauksista olin tuntenut olevani raskaana jo ennen kuin menkat olivat myöhässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi