Tänne kaikki, jotka tulleet raskaaksi ekasta yrityskierrosta!
Minkäikäinen olit? Tunsitko ovulaatiosi? Miten usein harrastitte seksiä ennen ovulaatiota?
Olen tässä nyt vähän liian innoissani, kun aloitettiin yrittäminen. Seksiä on ollut kp 7, kp 12 ja kp 16. Ovulaationippailut alkoivat tuntua kp 15 iltana. Kierto aika tarkasti 30-31 päivää. Mitään hormoneja en ole aiemmin käyttänyt. Olen kylläkin jo aika "iäkäs", 29-vuotias.
Kommentit (51)
Tunsin ovulaation, seksiä oli päivittäin noin 4 päivän ajan. Heti raskaaksi. Olin 31v, mies 40v.
Toisesta raskauduin heti, toisesta toisella yrittämällä (en muista kummin päin oli).
Ekasta oli 26, toisesta 28.
Ekalla kerralla seksiä oli paljon (lomareissussa, parikin kertaa päivässä). En muista, tunsinko tarkkaa ovulaatiota. Tiesin kyllä, että oli päivät meneillään.
Toisella kertaa mies oli ollut pitkään reissussa ja kaksi tai kolme päivää ennen paluuta tuntui kunnon oviskipu. Seksiä kerran, kun mies palasi. Olin aika puulla päähän lyöty, kun testi näytti plussaa, vaikka olin jollain tavoin sen aavistanut. Olin kuitenkin varma, että mahdollisuuksia ei ollut, koska missasimme oviksen.
Molemmilla kerroilla olen vain jotenkin arvannut. Olo on ollut ihan outo. Erilainen, kuin kymmenissä "valeraskauksissa", joita olen kokenut ehkäisystä huolimatta. Olen luullut tuhat kertaa olevani raskaana ja oireita on ollut vaikka muille jakaa, vaikka ehkäisty onkin. Noilla oikeilla kerroilla olo oli kuitenkin jollain tavoin rauhallisempi. Eikä läheskään yhtä "oireinen", kuin aiemmin.
Onnea yritykseen!
Esikoinen ja itsellä oli ikää 43 v. Terve tyttö tuli. Ihan uus suhde, oltiin tunnettu 2 kk. Oli sellanen puolivahinko, tahallaan oltiin holtittomia. Oon varmasti tilastoihme.
Kolme kertaa ekasta kierrosta. Tunsin nippailua vatsassa. Yhdynnät päivää ennen ovulaatiota tai sen nippailun aikana. Tunsin jopa nippailua keskellä eli kohdussa, kun hedelmöittyneen munasolun oli aika kiinnittyä. Lämpökin pysyi silloin 37,5 C ja tiesin, että raskaus oli aluillaan.
29 v, 34 v ja 37 v
Minä. Olin 29, 31 ja 36. Kaikki lapset siis ekasta yrityskierrosta. Olen asiasta kiitollinen.
Olin 31w, tunsin ja tunnen ovulaation. En kuitenkaan sitä erityisemmin kytännyt tuolloin. Yksi kerta suojaamatonta seksiä ja raskaaksi siitä kierrosta. Oli eka yrityskierto siis.
Up, näitä on ihana lukea lapsettomuustarinoiden vastapainoksi. Täällä yksi, jolla raskauden yrittäminen alkamassa ja yritän olla maalaamatta kauhukuvia... Netissä tulee vaan niin paljon lapsertomuustarinoita vastaan, että alkaa tuntua, että kaikille käy niin ja varmaan meillekin..
40-vuotiaana. Kierto oli säännöllinen mutta en ole koskaan tuntenut ovulaatiota. Koska ikää oli niin ostin niitä ovulaatiotestejä ja seksiä oli niiden kolmen päivän aikana kun ovulaatiotestissä hymynaama. Heti tosiaan tärppäsi ensimmäisellä yrityskierrolla, tyttö nyt kolmekuukautinen ja raskaus sujui hyvin. :)
Kolme lasta kahden vuoden välein, jokainen ensimmäisestä kierrosta pillereistä luopumisen jälkeen. Käytännössä kertalaakista jokainen.
Onnittelut! Sinä olet löytänyt jonkun tosi hyvän firman nähtävästi. Haluatko paljastaa meille muillekin missä on noin hyvä onnistumisprosentti?