Miehet ei halua varakasta naista :(
Todellinen ongelma. Olen ihan kaunis, hoikka, itsestäni huolta pitävä ja huumorintajuinen nainen. Tienaan 200 000€ vuodessa... Teen toki aika paljon töitä, olen koulutettu ja mielestäni sivistynyt. Monet miehet lähestyy baarissa, ravintoloissa ja joskus jopa kaupassa... Mutta heti kun 50 000€ vuodessa Pertti Perusinsinööri näkee kotini, autoni ja varmaan googlettaa edellisistä lehtien verotiedoista tuloni niin usein kiinnostus ilmeisesti lopahtaa... Alkaa se "ethän sä tällaista miestä voi haluta ja blaablaa", sama itsesäälimisvinkuna joka kerta. Vaikka kuinka selittäisin, että minulle ei ole väliä kuinka paljon mies tienaa! Miehille tuntuu olevan itsetunnon ongelma, jos naisella on lihavempi tilipussi ja etenkin hienompi auto kuin hänellä. Sitten on näitä superegolla olevia machomiehiä, jotka sen ekan 100 000€ tienattuaan luulee olevansa maailman omistajia. Näille vielä suurempi ongelma, jos nainen on työelämässä menestyneempi. Eli jos joku valittaa, että työttömän on vaikea löytää puolisoa, samoin ruman ja lihavan, niin liika raha naisella on aivan yhtä suuri este :(
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä rikkailla naisilla on noin huono suomenkieli? Toinen sanoo "mukavempi" ja toinen "minun palkka"? Olisiko siinä osasyy? Vai näkyykö raha naamasta, siis hapannaamasta? Itse olen alemman korkeakoulututkinnon suorittanut, työpaikka on kiva, mutta palkkani ei ole kehuttava. Perittyä omaisuutta on noin kolmen miljoonan edestä. On oma iso asunto arvoalueelta, kesämökki saaristossa ja hyvin tuottavia arvopapereita. Ulkonäköni ei ole ollut koskaan tyttöporukkamme keskiarvon yläpuolella, vaikka vartaloni onkin kympin arvoinen (tämä on tyttöporukkamme arvio, ei minun. Minulla on puutteita mielestäni vartalossakin). En toki etsinyt miestä rahan takia, mutta silti natsasi ihan kunnon miehen kanssa, joka ansaitsee hieman enemmän kuin minä, mutta ei ole perinyt mitään. Kysyi saatuaan tiedon omaisuudestani, että kai sitten haluat avioehdon. Minä sanoin, että tämä on rakkausavioliitto eikä avioehtoja tarvita. Kun pitää riman tarpeeksi alhaalla, tutustuu useampaan kandidaattiin ja sieltä se kultamuna putkahtaa ennemmin tai myöhemmin esiin.
Ehkä sinun 'pelastus' on se, että omaisuus on perittyä eikä omalla älyllä ja työnteolla ansaittua. Perijätär ei ole niin uhkaava kuin isoa palkkapussia kotiin kantava urakiituri.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Ei se rahasta johdu. Itse en ainakaan ole kiinnostunut näistä uranaisista. Ovat liian äijämäisiä. Johtajanaiset ovat jotenkin kylmiä ja usein myös ajatuksiltaan tylsia, aivan kuten monet miesjohtajatkin, jotka harrastavat golfia, viinejä ja muuta "menestyneen ihmisen" pinnallista roskaa.
Kiinnostaisi tietää mitkä harrastukset ovat sitten hyviä ja vähemmän pinnallisia. Dokaaminen? Jääkiekko? Ei edellä mainituissa mitään vikaa, jokainenhan harrastaa sitä mitä tykkää, mutta kerro oma mielipiteesi suvaittavista harrastuksista
On se vaan kumma jos tää pitää paikkansa. Ihan vaan jos ajattelee millaista mieskuvaa antaa esim. Turhapuro -elokuvat niin sulla pitäs olla meitä reppanoita sumpliinki miehiä jonoksi asti odottamassa vuoroaan. :D