Miehet ei halua varakasta naista :(
Todellinen ongelma. Olen ihan kaunis, hoikka, itsestäni huolta pitävä ja huumorintajuinen nainen. Tienaan 200 000€ vuodessa... Teen toki aika paljon töitä, olen koulutettu ja mielestäni sivistynyt. Monet miehet lähestyy baarissa, ravintoloissa ja joskus jopa kaupassa... Mutta heti kun 50 000€ vuodessa Pertti Perusinsinööri näkee kotini, autoni ja varmaan googlettaa edellisistä lehtien verotiedoista tuloni niin usein kiinnostus ilmeisesti lopahtaa... Alkaa se "ethän sä tällaista miestä voi haluta ja blaablaa", sama itsesäälimisvinkuna joka kerta. Vaikka kuinka selittäisin, että minulle ei ole väliä kuinka paljon mies tienaa! Miehille tuntuu olevan itsetunnon ongelma, jos naisella on lihavempi tilipussi ja etenkin hienompi auto kuin hänellä. Sitten on näitä superegolla olevia machomiehiä, jotka sen ekan 100 000€ tienattuaan luulee olevansa maailman omistajia. Näille vielä suurempi ongelma, jos nainen on työelämässä menestyneempi. Eli jos joku valittaa, että työttömän on vaikea löytää puolisoa, samoin ruman ja lihavan, niin liika raha naisella on aivan yhtä suuri este :(
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies etsii vaimoa itselleen ja äitiä lapsilleen, niin et varmaankaan ole listan kärjessä. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä varallisuuden kanssa.
En ole tuo nainen, mutta miksi hän ei olisi siinä kun joku toinenkin?
Onko tässä nyt kysymys siitä mitä olen alkanut epäillä että kun aikaisemmin ajattelin että miehet eivät useinkaan halua lapsia, taipuvat vaan naisen tahtoon.
Mutta se ei menekään niin vaan kyllä miehet haluavat lapsia mutta eivät halua hoitaa niitä ja siksi haluavat naisen joka ei tee kummempaa uraa ja siis on aikaa hoitaa lapsia ja miestä sillä aikaa kun itse tekevät uraa ja ylitöitä ja harrastavat yms.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen mielestäni sivistynyt, kirjoitin ylioppilaaksi ällän papereilla ja oon opiskellut avoimessa yliopistossa. Luen paljon tieto-ja kaunokirjallisuutta. Osaan pitää konjakki- ja viinilasista etiketin vaatimalla tavalla.
M41
Siis sen pullon etiketin? Ei kai siinä mitään sellasia ohjeita ole?
Vierailija kirjoitti:
Eli jos joku valittaa, että työttömän on vaikea löytää puolisoa, samoin ruman ja lihavan, niin liika raha naisella on aivan yhtä suuri este :(
Pelkkä naisen hyvätuloisuus ei sinänsä ole este, mutta se on, jos nainen tämän perusteella kuvittelee määräävänsä kaapin paikan ihan joka asiassa. Kyllä tuota voi odottaa varakkaalta naiselta, kun moni pennitönkin nainen luulee määräilevänsä miestä miten haluaa.
Naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat kaunis ulkonäkö ja kiltti luonne. Muilla ominaisuuksilla ei ole juuri väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei menekään niin vaan kyllä miehet haluavat lapsia mutta eivät halua hoitaa niitä ja siksi haluavat naisen joka ei tee kummempaa uraa ja siis on aikaa hoitaa lapsia ja miestä sillä aikaa kun itse tekevät uraa ja ylitöitä ja harrastavat yms.
Lasten synnyttäminen ja hoitaminen on naisten tehtävä, piste.
Naisen tärkein ura on jalkojen välissä.
Minulla on sama ongelma. Mistä tiedän, kuka on oikeasti kiinnostunut minusta, eikä vain rikkauksistani? Koska itse kuulun 5 prosentin paremmalle puolelle, toivottavaa on, että myös mies kuuluu. Jos ei, pitää hänen olla minua huomattavasti tasokkaampi, älykkäämpi, koulutetumpi, parempi monessa asiassa.
Ensimmäinen suhteeni perustui puhtaasti rakkauteen, uskoin sen voittavan kaikki esteet. Samaa virhettä en enää tee. Nyt katson kokonaisuutta. Valitettavasti lompakon paksuus kuuluu niihin. Jos ei varakas, niin ainakin hyvin toimeentuleva. Ja todellakaan en tule loisimaan kenestäkään. Haluan vain, että voimme matkustaa, käydä syömässä ulkona yms. Molemmat maksavat omat laskunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen mielestäni sivistynyt, kirjoitin ylioppilaaksi ällän papereilla ja oon opiskellut avoimessa yliopistossa. Luen paljon tieto-ja kaunokirjallisuutta. Osaan pitää konjakki- ja viinilasista etiketin vaatimalla tavalla.
M41
Siis sen pullon etiketin? Ei kai siinä mitään sellasia ohjeita ole?
:D :D :D
Miehelle ei ole puolison varakkuus tärkeää, naisille usein on. Se on hyvin johdonmukainen trendi joka kyselyssä.
Jatkan vielä, että todellakin virheistä oppii. Raha jos mikä ratkaisee pidemmän päälle. Suuressa rakkaudessani rakastuin mieheen, jolla ei ollut pennin hyrrää. Lopulta jouduin järjestämään asuntoasiamme, autoasiamme, maksamaan laskut. Pidemmän päälle tuo syö naista. Suurikin intohimo rapistuu jatkuvaan rahasta riitelyyn.
Jos jotain hyvää tuosta seurasi, olen erittäin itsenäinen taloudellisesti ja muutenkin. Ei tarvitse olla ruikuttamassa ukkoa apuun.
Onko tuo 50k sulle minimi? Suurin osa suomalaisista tienaa sitä vähemmän. Miesten keskitulo Suomessa n. 34k. Pienet on piirit sun liigassa ja aika moni taitaa olla jo naimisissa tai sitten elää playboy -elämää.
Anyways älä etsimällä etsi ja ota vastaan kun se tulee, rakkaus nimittäin.
34v pitkäaikaistyötön ilmoittautuu seurustelukumppaniksi. Ei ole lapsia, ei ylipainoa, ei päihdeongelmaa, ei alkoholismia, ei mt-ongelmia, ei rumaa naamaa. Ainoastaan asenneongelma. No en kyllä osaa sosiaalista kanssakäyntiäkään. Ehkä vähän juntti. Sellainen kasvissyöjäjuntti, muttei kuitenkaan sipsikaljavegaani. Minulla on hyvä sisustussilmä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei ole puolison varakkuus tärkeää, naisille usein on. Se on hyvin johdonmukainen trendi joka kyselyssä.
Minulle tämä on suuri mysteeri: naisen varakkuus ei ole tärkeää ja silti sitten rutistaan lompakkoloisista ja siitä ettei vaimon palkka riitä puoliin talouden kuluista.
Minä olen AP:n tapaan hyvin ansaitseva nainen. On kämppä, mökki ja sijoitusasunto. Olen nyt elämäni kolmanessa vakavassa suhteessa ja jokaiselle miehelle minun palkka on ollut ongelma. Olen maksanut mukisematta suurimman osan kuluista (tulojen suhteessa), rakentanut pesää ja tehnyt kotitöitä. Olen pitkähiuksinen, pukeuden ja käyttäydyn naisellisesti ja kotioloissa olen kiltti ja sopeutuvainen. Mutta miehille on ongelmana se että olen DI, teen paljon töitä ja palkkapussini on iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä et onneksi sitä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tämä on suuri mysteeri: naisen varakkuus ei ole tärkeää ja silti sitten rutistaan lompakkoloisista ja siitä ettei vaimon palkka riitä puoliin talouden kuluista.
Minä olen AP:n tapaan hyvin ansaitseva nainen. On kämppä, mökki ja sijoitusasunto. Olen nyt elämäni kolmanessa vakavassa suhteessa ja jokaiselle miehelle minun palkka on ollut ongelma. Olen maksanut mukisematta suurimman osan kuluista (tulojen suhteessa), rakentanut pesää ja tehnyt kotitöitä. Olen pitkähiuksinen, pukeuden ja käyttäydyn naisellisesti ja kotioloissa olen kiltti ja sopeutuvainen. Mutta miehille on ongelmana se että olen DI, teen paljon töitä ja palkkapussini on iso.
No on se nyt yhtä helvettiä ettei nainen saisi pärjätä hyvin.
Ovatko miehet oikeasti noin luusereita.
Paskempi homma. Niin moni ihminen kun vain tuntuu rakentavan itsetuntonsa materian varaan. Eipä sitä tiedä millainen itsekkin olisin jos puolisona olisi vaikka 5x enemmän tienaava. Olen ollut parisuhteessa jossa vaimo tienasi vain 2x enemmän, eipä tuo tuloero este ollut eikä rahasta riitoja saatu aikaan. Kaatui parisuhde arkisempiin asioihin.
Miten näillä rikkailla naisilla on noin huono suomenkieli? Toinen sanoo "mukavempi" ja toinen "minun palkka"? Olisiko siinä osasyy? Vai näkyykö raha naamasta, siis hapannaamasta? Itse olen alemman korkeakoulututkinnon suorittanut, työpaikka on kiva, mutta palkkani ei ole kehuttava. Perittyä omaisuutta on noin kolmen miljoonan edestä. On oma iso asunto arvoalueelta, kesämökki saaristossa ja hyvin tuottavia arvopapereita. Ulkonäköni ei ole ollut koskaan tyttöporukkamme keskiarvon yläpuolella, vaikka vartaloni onkin kympin arvoinen (tämä on tyttöporukkamme arvio, ei minun. Minulla on puutteita mielestäni vartalossakin). En toki etsinyt miestä rahan takia, mutta silti natsasi ihan kunnon miehen kanssa, joka ansaitsee hieman enemmän kuin minä, mutta ei ole perinyt mitään. Kysyi saatuaan tiedon omaisuudestani, että kai sitten haluat avioehdon. Minä sanoin, että tämä on rakkausavioliitto eikä avioehtoja tarvita. Kun pitää riman tarpeeksi alhaalla, tutustuu useampaan kandidaattiin ja sieltä se kultamuna putkahtaa ennemmin tai myöhemmin esiin.
Mä olen kasvoilta komeampi kuin yksikään Hunks. Kroppa mulla on niin kuin Hunkseilla. Olen pitkä, tumma ja komea. Ruskeat silmät, pitkät ripset ja geelillä stailatut mustat hiukset.
M41
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Ei se rahasta johdu. Itse en ainakaan ole kiinnostunut näistä uranaisista. Ovat liian äijämäisiä. Johtajanaiset ovat jotenkin kylmiä ja usein myös ajatuksiltaan tylsia, aivan kuten monet miesjohtajatkin, jotka harrastavat golfia, viinejä ja muuta "menestyneen ihmisen" pinnallista roskaa.
Kateudella ei ole näköjään mittaa, ei määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä, eihän nykyaikainen mies halua lapsia riesakseen?
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä teet työksesi?
Mulla on omaisuutta yli miljoona, ja menin juuri naimisiin tyhjätaskuisen, mutta ihanan miehen kanssa (avioehdolla). Joku muu syy on ap:lla, ehkä mietit itse liikaa miehen rahoja ja he vaistovavat sen.