Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLENKO AINOA JOLLA EI OLE KOSKETUSNÄYTTÖ PUHELINTA

Vierailija
29.03.2016 |

NETTI ÄLYJUTTUINEN?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin älypuhelimen heti kun tulivat markkinoille. Kahden vuoden käytön jälkeen heitin sillä vesilintua.

Ostin neljä "vanhanaikaista" näppispuhelinta. Yksi hajosi kyllä heti. Niissäkin on nettimahdollisuus, mutta pyysin operaattoria sulkemaan sen.

Olen kouluttautunut myös ATK-alalle, mutta pärjään hyvin läppärillä ja tällä tabletilla.

Mulla sama tilanne.

Puhelinon vain puhelin.

Mulla on vielä lankapuhelinkin. En luovu, ellei aseella uhata. On ollut tilanne, että pakko soittaa terv.keskukseen ja operaattori mykkänä. Lankapuhelin pelasti.

Tuskinpa ne aseella uhkailee. Keräävät vaan verkkonsa pois. Teliahan ilmoitti jo ajankohdan, jolloin puhelimet lakkaavat heidän verkossaan toimimasta.

Vierailija
42/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokia C2-05 on puhelimena. Joskus aikanaan ostin Lumia 820:n mutta se toimi puolisen vuotta ja sitten alkoi koko takuuajan kestänyt huoltorumba, enkä ole sen jälkeen älypuhelinta edes harkinnut.

Tuo on ihan paras puhelin jamulla hajosi kuoret ja teippasin niitä, mutta oli pakko luopua toiseen vaihdoin, mutta yritän jostain saada käytetyn ja ottaa siitä kuoret c-2 -vanhukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin älypuhelimen heti kun tulivat markkinoille. Kahden vuoden käytön jälkeen heitin sillä vesilintua.

Ostin neljä "vanhanaikaista" näppispuhelinta. Yksi hajosi kyllä heti. Niissäkin on nettimahdollisuus, mutta pyysin operaattoria sulkemaan sen.

Olen kouluttautunut myös ATK-alalle, mutta pärjään hyvin läppärillä ja tällä tabletilla.

Mulla sama tilanne.

Puhelinon vain puhelin.

Mulla on vielä lankapuhelinkin. En luovu, ellei aseella uhata. On ollut tilanne, että pakko soittaa terv.keskukseen ja operaattori mykkänä. Lankapuhelin pelasti.

Tuskinpa ne aseella uhkailee. Keräävät vaan verkkonsa pois. Teliahan ilmoitti jo ajankohdan, jolloin puhelimet lakkaavat heidän verkossaan toimimasta.

Asun kyllä melkein kaupungin keskustassa, joten tuskin vähään aikaan kaikki yritykset luopuvat lankapuhelimista.

Toivonmä

Vierailija
44/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomata, että kaikki eivät ole zombeina laahustavia älypuhelimien vankeja!

Vierailija
45/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vain uudehkossa näppäinpuhelimessa se, ettei siinä ole muistikirjaa kuten edellisissä oli. Sen tialle on ympätty lasten aku-pelejä ym turhaa.

Ostan het uuden näppäinpuhelimen, kun löytyy muistikirja.

Älypuhelimeen saisit valita mieluisen muistikirjan lukenattomista eri vaihtoehdoista.

Mulla on ollut älyluuri niinkauan kun niitä on saanut kohtuulliseen hintaan,

Mies joutui vaihtamaan vuosi sitten puhelintaan ja tilalle tuli eka älypuhelin, enää ei kuulemma vaihtaisi pois...sähköpostia se ei kyllä käytä vieläkään, mutta saatiin wa-viestit kulkemaan 😁

Kosketusnäytön ainoa vika mukanakuljetettavaksi laitteeksi on iso koko (mulla 5 tuumaa, miehellä 4,5).

Vierailija
46/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun yli 90-vuotiaalla anopillakaan ole kosketusnäytöllistä puhelinta.

Vierailija
47/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET OLE.

Vierailija
48/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ilmaiseksi käytetyn kosketusnäytöllisen ja uuden näppäimillä olevan älypuhelimen. Silti käytän vaan perussimpukkapuhelinta joka kestänyt jo 6v.

20v mulla ollut kännyköitä ja tämä vasta kolmas, aiemmat perusnokialaisia.

Läppäri riittää mulle nettivälineeksi.

Vierailija
49/49 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme