Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi Georgiasta Masterchef Ausseissa?

Vierailija
29.03.2016 |

Meillä miehen ja lasten suosikki.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ei mitään paineensietokykyä ja huono vielä siinä, että sit se imee kaikki muut mukaan tuijottamaan sitä sen sähläystä. Ja saan siitä mielistelijävibat. Myös mun mielestä on ollu pari kertaa jolloin sen olisi pitäny joutua pudotukseen, mutta tuomarit on pelastanu sen jonku kumman takia. Mutta pakko sanoa, että se tekee hienoja juttuja ja onnistuu myös usein.

Omat suosikkini ovat Billie ja Reynold.

Vierailija
2/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehana <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ashleigh... sääli vaan että tippui jo :)

Vierailija
4/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehana <3

no vittu lol, luin että mielipiteesi GEORGESTA, tuomari George siis on ehana. Meen ostaan silmälasit.

Vierailija
5/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se fattis koukkukärsä (Rose, tms.) tippui jo, oli inhokki.

Vierailija
6/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi olin että paineensietokyvytön nyyhkijä mutta nykyään olen että vau upea kokki. Ymmärtää makujen tasapainon ja taikoo välillä epätoivoisista tilanteista upean suorituksen.

Vierailija
7/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Ei mitään paineensietokykyä ja huono vielä siinä, että sit se imee kaikki muut mukaan tuijottamaan sitä sen sähläystä. Ja saan siitä mielistelijävibat. Myös mun mielestä on ollu pari kertaa jolloin sen olisi pitäny joutua pudotukseen, mutta tuomarit on pelastanu sen jonku kumman takia. Mutta pakko sanoa, että se tekee hienoja juttuja ja onnistuu myös usein.

Omat suosikkini ovat Billie ja Reynold.

Samaa mieltä!

Vierailija
8/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy surffas hyvin haha. Ikinä onnistunu missään, mut silti top 10.  Yleensä ku joku tippuu niiin ne muistelee parhaita annoksia, mut sen kanssa ei voinu tehdä samaa - kysyttiin vaan lempparimuistoa.

Vierailija
9/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgia on ihme itkupilli. Huonot hermot. Ilme säikähtänyt kuin kauriilla ajovaloloissa. Epävarma. Onneksi Rose lähti, sekä John. Billie ja Reynold ovat suosikkejani. Varsinkin Billie, joka on aina tyyni.

Vierailija
10/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

John oli rasittava, mutta se anto hyvät naurut. Mopo lähti aina käsistä. Haha white chocolate veloute.

Vierailija
11/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John oli rasittava, mutta se anto hyvät naurut. Mopo lähti aina käsistä. Haha white chocolate veloute.

Totta :-D

Vierailija
12/12 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara oli aluks jotenki ärsyttävä.. liikaa keimailua, ihan ku se olis koko ajan miettyny tietosesti missä kamera on. Oon kuitenki alkanu nyt loppupuolella lämpeemään sille.

Toivottavasti Georgia ei voita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän