Mielipiteesi Georgiasta Masterchef Ausseissa?
Kommentit (12)
ashleigh... sääli vaan että tippui jo :)
Vierailija kirjoitti:
ehana <3
no vittu lol, luin että mielipiteesi GEORGESTA, tuomari George siis on ehana. Meen ostaan silmälasit.
Onneksi se fattis koukkukärsä (Rose, tms.) tippui jo, oli inhokki.
Aluksi olin että paineensietokyvytön nyyhkijä mutta nykyään olen että vau upea kokki. Ymmärtää makujen tasapainon ja taikoo välillä epätoivoisista tilanteista upean suorituksen.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Ei mitään paineensietokykyä ja huono vielä siinä, että sit se imee kaikki muut mukaan tuijottamaan sitä sen sähläystä. Ja saan siitä mielistelijävibat. Myös mun mielestä on ollu pari kertaa jolloin sen olisi pitäny joutua pudotukseen, mutta tuomarit on pelastanu sen jonku kumman takia. Mutta pakko sanoa, että se tekee hienoja juttuja ja onnistuu myös usein.
Omat suosikkini ovat Billie ja Reynold.
Samaa mieltä!
Amy surffas hyvin haha. Ikinä onnistunu missään, mut silti top 10. Yleensä ku joku tippuu niiin ne muistelee parhaita annoksia, mut sen kanssa ei voinu tehdä samaa - kysyttiin vaan lempparimuistoa.
Georgia on ihme itkupilli. Huonot hermot. Ilme säikähtänyt kuin kauriilla ajovaloloissa. Epävarma. Onneksi Rose lähti, sekä John. Billie ja Reynold ovat suosikkejani. Varsinkin Billie, joka on aina tyyni.
John oli rasittava, mutta se anto hyvät naurut. Mopo lähti aina käsistä. Haha white chocolate veloute.
Vierailija kirjoitti:
John oli rasittava, mutta se anto hyvät naurut. Mopo lähti aina käsistä. Haha white chocolate veloute.
Totta :-D
Sara oli aluks jotenki ärsyttävä.. liikaa keimailua, ihan ku se olis koko ajan miettyny tietosesti missä kamera on. Oon kuitenki alkanu nyt loppupuolella lämpeemään sille.
Toivottavasti Georgia ei voita.
En tykkää. Ei mitään paineensietokykyä ja huono vielä siinä, että sit se imee kaikki muut mukaan tuijottamaan sitä sen sähläystä. Ja saan siitä mielistelijävibat. Myös mun mielestä on ollu pari kertaa jolloin sen olisi pitäny joutua pudotukseen, mutta tuomarit on pelastanu sen jonku kumman takia. Mutta pakko sanoa, että se tekee hienoja juttuja ja onnistuu myös usein.
Omat suosikkini ovat Billie ja Reynold.