Uskottavia "menoja" ettei mies ala epäillä salasuhdettani
Mieheni on ihan vainoharhainen ja aina kyttäämässä ja kyselemässä menoistani ärsyttää aika helvatusti. Kertokaa hyviä syitä mihin voisin mennä ja mitä tehdä ettei ala epäillä että minulla on salasuhde. Te joilla on enemmän näistä kokemusta millaisia tarinoita kehittelitte kun käytte salaista tapailemassa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos " aloittaisit vapaaehtoistyön vanhan miehen SPR-ystävänä? " Noita ystäviä joutuu usein pukemaan ulkoilua varten ja sen jälkeen riisumaan, ja ulkoilun jälkeen toki hörpätään kahvit ja jutellaan. Saat hyvän tekosyyn ainakin pariksi tunniksi viikossa, eikä ole ihme jos olet vähän hikinen ja tuoksut vieraalle herralle jälkeenpäin.
Huono idea, mediassa on kerrottu tarpeeksi SPR vapaaehtoisten tehtävistä ja kaikki tietää, että pilun jakaninen kuuluu tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi erota? Ihan todella oksettavaa tuollainen. Et selvästi välitä miehestäsi yhtään ja hän ansaitsisi parempaa :( Toivottavasti tajuat mitä teet, eroat ja hoidat itsesi kuntoon.Onneksi elämässä saa yleensä sitä mitä tilaa, onnea valitsemallesi tielle.
Ärsyttää että tullaan tuomitsemaan. Siksi juuri yritän keksiä syitä mihin voin sanoa meneväni ettei mies saisi selville ja joutuisi kärsimään. Hän on hyvä ja kiva mies vähän vain vanha mulle ja en samalla tavalla saa nautintoa enää seksistä joten haluan vähän vaihtelua nuoremmista miehistä. Inhottaa vain tuo tapa kyylätä mun menoja. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos " aloittaisit vapaaehtoistyön vanhan miehen SPR-ystävänä? " Noita ystäviä joutuu usein pukemaan ulkoilua varten ja sen jälkeen riisumaan, ja ulkoilun jälkeen toki hörpätään kahvit ja jutellaan. Saat hyvän tekosyyn ainakin pariksi tunniksi viikossa, eikä ole ihme jos olet vähän hikinen ja tuoksut vieraalle herralle jälkeenpäin.
Huono idea, mediassa on kerrottu tarpeeksi SPR vapaaehtoisten tehtävistä ja kaikki tietää, että pilun jakaninen kuuluu tehtäviin.
Tässä tapauksessa meillä on selvästi nainen kenellä on tarvittavaa kokemusta p....n jakamisesta :))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi erota? Ihan todella oksettavaa tuollainen. Et selvästi välitä miehestäsi yhtään ja hän ansaitsisi parempaa :( Toivottavasti tajuat mitä teet, eroat ja hoidat itsesi kuntoon.Onneksi elämässä saa yleensä sitä mitä tilaa, onnea valitsemallesi tielle.
Ärsyttää että tullaan tuomitsemaan. Siksi juuri yritän keksiä syitä mihin voin sanoa meneväni ettei mies saisi selville ja joutuisi kärsimään. Hän on hyvä ja kiva mies vähän vain vanha mulle ja en samalla tavalla saa nautintoa enää seksistä joten haluan vähän vaihtelua nuoremmista miehistä. Inhottaa vain tuo tapa kyylätä mun menoja. AP
Itse olet tuominnut miehen suhteeseen jossa nainen lutkailee pitkin kylää. Oletko miehen rahojen perässä kun et viitsi erota?
En näe käytöksessäsi muuta kuin tuomittavaa, meinasitko loppuelämäsi valehdella miehellesi päin naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa meillä on selvästi nainen kenellä on tarvittavaa kokemusta p....n jakamisesta :))))
Heh heh. Ideoita kaipaillaan edelleen. AP
Myöhemmin pettämisestä kiinni jäänyt vaimoni aloitti uuden harrastuksen jonne meno kesti kauan, joten pystyi olemaan pitkään poissa. Jäi sitten kiinni huolimattomuuttaan. M36
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihan vainoharhainen ja aina kyttäämässä ja kyselemässä menoistani ärsyttää aika helvatusti. Kertokaa hyviä syitä mihin voisin mennä ja mitä tehdä ettei ala epäillä että minulla on salasuhde. Te joilla on enemmän näistä kokemusta millaisia tarinoita kehittelitte kun käytte salaista tapailemassa.
Olet huvittava,vainoharhainen tarkoittaa että ihminen on epäluuloinen ilman syytä.Miehellä,jonka vaimo pettää häntä,on täysi syy epäillä,että häntä petetään,ei se ole vainoharhaa.Tämä on ehkä väärä paikka kysellä neuvoja kuinka jatkaa aviorikosta onnistuneesti,kun ihan fiksuihinkin kysymyksiin vastataan haukkumisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sinua laittamaan sellaisen lihapullataikinaterän sauvasekoittimeen, työntämään sen pilluusi ja laittavan virran päälle. Se on ainoa oikea asia, mitä tuollainen likainen hutsu ansaitsee emättimelleen tapahtuvan!
Vihapuhetta. AP
Vihapuhetta on se, kun johonkin ihmiseen kohdistetaan vihaa ansaitsemattomasti, koska hän kuuluu tiettyyn ryhmään. Tuo ei ollut vihapuhetta.
AP:han kuuluu ihmisryhmään "pettäjät",jotka eivät ainakaan omasta mielestään koskaan ansaitse mitään pahaa. Johan täällä tuli ainakin yksi täysin perusteltu ja järkevä syy pitää salasuhdetta:" Intohimo on vaikeasti hallittavissa oleva asia eikä mene käsi kädessä järkevän ajattelun kanssa."
Kyllä siinä on peruspalstamamma aivan avuton,kun intohimo vaan vie mennessään! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PROVO, edelleenkin 0/5. Myötähäpeäpisteet tapissaan.
Olen ollut aloittajan tilanteessa ja se tosiaan on iso ongelma kun ei halua paljastua mutta kovasti haluaa uutta rakasta käydä tapaamassa. Mieti itse mitä tekisit. Ei ole helppoo.
En ainakaan hankkisi salasuhdetta,pyrin siihen että varsinainen suhde ei ole pystyyn kuollut,mutta jos niin kävisi,eroisin.Ei kai tosissaan joku odota empatiaa kun pettäminen on niin raskasta?Jos se uusi "rakas" on niin rakas,sitten pitää erota edellisestä rakkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Geokätköily?
Genitaalikätköily!
Miehet pettää hyvin kevyesti eikä omatunto heitä soimaa. Miksette ämmät moralisoi miehiä??? Kertokaahan!!!
Sano meneväsi uimahalliin ja menekin nussimisen jälkeen. Olet sitten puhtoinen kuin pulmunen. Mieheni teki niin. Exxä äijä siis 😜.
Vierailija kirjoitti:
Sano meneväsi uimahalliin ja menekin nussimisen jälkeen. Olet sitten puhtoinen kuin pulmunen. Mieheni teki niin. Exxä äijä siis 😜.
Miten jäi kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geokätköily?
Genitaalikätköily!
Tämä!
Seurakunnan jumppakerho. Sit ku raskaustesti näyttää positiivista niin voit kätevästi syyttää pyhää henkeä tapahtuneesta.
Ihan mahtavia ideoita - näitä on kaivattu!
Oon itse sortunut aikanaan kertomaan, että olen jonkun kaverin kanssa jossakin. Sitt joutui aina pelko persuuksissa toivomaan, ettei kaveri juttele mun miehen kanssa tai satu kauppaan samaan aikaan. En siis suosittele kaveria alibiksi.
Onhan niitälkin kuultu, että pari käytti samaa parkkipaikkaa kuherteluun, kunnes joku naapuristosta päätti ilmoitaa auton omistajalle, että sen auto on hylättynä siellä parkkiksella ma, ke ja la iltoina... mitäs siitä seurasikaan.. eli Ajoneuvorekisterikeskuksesta auton rekkaritiedot kannattaa myös käydä poistamassa, jos kuksii autossaan.
SPR ystävätoiminta on ihan huippu idea.
Ihanaa ja rakkaudentäyteistä syksyä kaikille. Erityisesti niille, joiden rakkaus kukoistaa vaikka kotona on kaiken hellyyden jo vuosia sitten unohtanut kärttyisä puoliso.
Ihan mahtavia ideoita - näitä on kaivattu!
Oon itse sortunut aikanaan kertomaan, että olen jonkun kaverin kanssa jossakin. Sitt joutui aina pelko persuuksissa toivomaan, ettei kaveri juttele mun miehen kanssa tai satu kauppaan samaan aikaan. En siis suosittele kaveria alibiksi.
Onhan niitälkin kuultu, että pari käytti samaa parkkipaikkaa kuherteluun, kunnes joku naapuristosta päätti ilmoitaa auton omistajalle, että sen auto on hylättynä siellä parkkiksella ma, ke ja la iltoina... mitäs siitä seurasikaan.. eli Ajoneuvorekisterikeskuksesta auton rekkaritiedot kannattaa myös käydä poistamassa, jos kuksii autossaan.SPR ystävätoiminta on ihan huippu idea.
Ihanaa ja rakkaudentäyteistä syksyä kaikille. Erityisesti niille, joiden rakkaus kukoistaa vaikka kotona on kaiken hellyyden jo vuosia sitten unohtanut kärttyisä puoliso.
Jos ukko on yhtään vainoharhainen en usko että kovin mielellään päästää morsianta pakolaiskeskukseen nuorten miesten seuraan.
Jäämarjojen poiminta! Aikaa vievää ensin kaivaa ja hakea, ja sitten vielä poimia.. Meillä tepsii tää ;)