Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskottavia "menoja" ettei mies ala epäillä salasuhdettani

Vierailija
29.03.2016 |

Mieheni on ihan vainoharhainen ja aina kyttäämässä ja kyselemässä menoistani ärsyttää aika helvatusti. Kertokaa hyviä syitä mihin voisin mennä ja mitä tehdä ettei ala epäillä että minulla on salasuhde. Te joilla on enemmän näistä kokemusta millaisia tarinoita kehittelitte kun käytte salaista tapailemassa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään. Jätät vaan pöydälle lapun : " En ole panemassa".

Vierailija
22/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäys on paras puolustus. Rupee rähjäämään että onko sulla syytä epäillä mua jostain ja en ..ttu rupee tilittämään menojani

Siinä tuntui pettäminen oikeutetummalta kun kerran tolleen kyylää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PROVO, edelleenkin 0/5. Myötähäpeäpisteet tapissaan.

Olen ollut aloittajan tilanteessa ja se tosiaan on iso ongelma kun ei halua paljastua mutta kovasti haluaa uutta rakasta käydä tapaamassa. Mieti itse mitä tekisit. Ei ole helppoo.

Edelleen provosta 0/5.

Vierailija
24/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu mies mukaan. Monia kiinnostaa threesome. Etenkin jos on kaksi miestä ja yksi nainen, silloin onnistuu sandwich.

Vierailija
25/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kuin epäiltynä olemisesta.

Ihan ensin pitää keksiä syy, mikset vastaa puhelimeen. Kun puolison epäilys herää, hän alkaa soittaa eikä tyydy lyhyeen vastaukseen. Siksi puhelin pitäisi aina jättää kotiin, pukuhuoneeseen tms. 

On helpompi jättää osa kertomatta kuin valehdella. Jos menet edes vähäksi ajaksi sinne, minne väität meneväsi, ja tapaat ne henkilöt, joita väität tapaavasi, ei tule puhuttua itseä pussiin. 

Vierailija
26/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa joku aapeelle moraalisaarna, itse en jaksa.

Kukaan meistä ei tiedä AP:n tilannetta. Ehkä ei voi erota taloudellisista syistä ehkä siksi että mies muuttaisi jonnekin kauas.

Mun salasuhteella ongelmana tuo sama että jos eroaisivat vaimo muuttaisi lasten kanssa takaisin Lappiin. Mies ei halua olla parisuhteessa mutta lasten takia ei halua erota ainakaan muutamaan vuoteen.

Vierailija
27/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta kuin epäiltynä olemisesta.

Ihan ensin pitää keksiä syy, mikset vastaa puhelimeen. Kun puolison epäilys herää, hän alkaa soittaa eikä tyydy lyhyeen vastaukseen. Siksi puhelin pitäisi aina jättää kotiin, pukuhuoneeseen tms. 

On helpompi jättää osa kertomatta kuin valehdella. Jos menet edes vähäksi ajaksi sinne, minne väität meneväsi, ja tapaat ne henkilöt, joita väität tapaavasi, ei tule puhuttua itseä pussiin. 

Kiitos hyviä ohjeita. AP

Vierailija
28/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinua laittamaan sellaisen lihapullataikinaterän sauvasekoittimeen, työntämään sen pilluusi ja laittavan virran päälle. Se on ainoa oikea asia, mitä tuollainen likainen hutsu ansaitsee emättimelleen tapahtuvan!

Vihapuhetta. AP

Vierailija
29/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää ei ole provo niin ap on sairas päästään! Niin oli miehenikin, kun lähti mua pettämään. Valehteli olevansa muualla itse ja mun työssäkäynti oli se ongelma, koska kuulemma mä olin se joka petin.

Kokoajan petetään joku tälläkin hetkellä pettää miestään jossain. Ei nämä kaikki sairaita päästään ole. Intohimo on vaikeasti hallittavissa oleva asia eikä mene käsi kädessä järkevän ajattelun kanssa.

Vierailija
30/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petturiksi ryhtyy, niin pitää itse keskiä peitetarinat.

Vierailija
31/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos " aloittaisit vapaaehtoistyön vanhan miehen SPR-ystävänä? " Noita ystäviä joutuu usein pukemaan ulkoilua varten ja sen jälkeen riisumaan, ja ulkoilun jälkeen toki hörpätään kahvit ja jutellaan. Saat hyvän tekosyyn ainakin pariksi tunniksi viikossa, eikä ole ihme jos olet vähän hikinen ja tuoksut vieraalle herralle jälkeenpäin.

Lähipiiri ylistää ap:n hyväsydämisyyttä ja kaikilla on hyvä mieli. Tätä pettäminen on antoisimmillaan.

Vierailija
32/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin kissan kaiman ristiäiset.

Vierailija
33/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hevonen. Voit joka ilta olla tuntikausia "tallilla", viikonloput "kisoissa", hevonen voi "sairastua" vaikka keskellä yötä ja kesällä voit mennä "valmennusleirille" viikkokausiksi. Rahanmenoa ei tarvitse selitellä. Pakko käydä suihkussa ennen kotiin tuloa. Myös raipalle ja kannuksille löytyy uskottava selitys. 

Vierailija
34/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoharhainen, kun epälee, että vieraissa käydessäsi käyt vieraissa? 

Semmoisia ne miehet on, ihan kamalia.

Vierailija
35/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä joka ei ymmärrä että nykyäaikainen nainen tarvitsee vapautta, elintilaa ja että luottamus on kaiken a ja o on ihan turha katsella. Kiertoon.

Vierailija
36/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta toimi kuten miehet.

Oma mieheni totesi aamulla vain ohimennen, että tulee illalla myöhään, koska illallinen.

Vierailija
37/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kielioppikurssi? Miehesi varmasti uskoo. Terapia varmasti myös sellainen, että menisi täydestä.

Vierailija
38/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinua laittamaan sellaisen lihapullataikinaterän sauvasekoittimeen, työntämään sen pilluusi ja laittavan virran päälle. Se on ainoa oikea asia, mitä tuollainen likainen hutsu ansaitsee emättimelleen tapahtuvan!

Vihapuhetta. AP

Vihapuhetta on se, kun johonkin ihmiseen kohdistetaan vihaa ansaitsemattomasti, koska hän kuuluu tiettyyn ryhmään. Tuo ei ollut vihapuhetta.

Vierailija
39/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos " aloittaisit vapaaehtoistyön vanhan miehen SPR-ystävänä? " Noita ystäviä joutuu usein pukemaan ulkoilua varten ja sen jälkeen riisumaan, ja ulkoilun jälkeen toki hörpätään kahvit ja jutellaan. Saat hyvän tekosyyn ainakin pariksi tunniksi viikossa, eikä ole ihme jos olet vähän hikinen ja tuoksut vieraalle herralle jälkeenpäin.

Lähipiiri ylistää ap:n hyväsydämisyyttä ja kaikilla on hyvä mieli. Tätä pettäminen on antoisimmillaan.

Mutta ei kannata sanoa että menet VOK:iin vapaaehtoiseksi. Aika moni mies nykyään olettaa että siinä työn osana on myös pimpsan antaminen ja se taas herättää uusia epäluuloja.

Vierailija
40/59 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kannata sanoa että menet VOK:iin vapaaehtoiseksi. Aika moni mies nykyään olettaa että siinä työn osana on myös pimpsan antaminen ja se taas herättää uusia epäluuloja.

Luulisin, että vanhukset ja vammaiset tuottavat puolisolle parhaimman mielen. Ehkä viikonloppuisin mies pyöräyttää reippaalle ja sydämelliselle vaimolle pullakahvitkin pelkästä ylpeydestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme